MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Boyata is een echte centrumverdediger, zijn flater op rechtsback tegen een paar wedstrijden geleden heeft België punten gekost, hij moet nog meer ervaring opdoen.

Liever De Laet, meest polyvalente verdediger van België imo.

De Laet is inderdaad ook goed bezig bij zijn ploeg. Zijn aanvallende rushes op de Kirin Cup ben ik nog niet vergeten.

Zit De Laet niet op de bank bij Norwich ?

http://www.redcafe.net/f6/loan-watch-2011-12-a-335841/index3.html

als ik dat forum mag geloven is hij zeer onsecuur begonnen en idd zijn basisplaats kwijtgeraakt.

Ja, ik dacht dat ie na de match tegen Chelsea op de bank beland was en er momenteel ook niet meer vanaf komt.

De Laet player of the month at Norwich, even though he's made 2 big mistakes in his first three games. Today he starts by giving away a goal after 2 minutes. Good lad.

:roflol:

hupla, Mertens en Hazard out, Vertonghen en Simons onzeker :roflol:

Dit gaat toch nergens meer over, de Belgische nationale ploeg is net van glas. Robben is er steen tegen.

hazard en mertens zijn toch ook gewoon onzeker en niet out? Hopelijk speelt leekens gewoon psycholigische spelletjes.
Waart gij daar ook? :) Idd, toffe sfeer.

Even ter zijde: ik wil A. Van Den borre als back dinsdag :)
Jep, ik was er ook.

Wie verdwijnt er uit de ploeg als Fellaini terug in de basis komt? Dembele?

Als Simons, Vertonghen, Mertens en Hazard terug fit zijn zal dit de opstelling worden denk ik:

De Camargo
Mertens Witsel Hazard
Simons Fellaini
Vertonghen Lombaerts Kompany Ciman
Mignolet​

Zie ze toch liever weer met 5 aanvallende spelers spelen zoals eergisteren.

Ik begrijp totaal de logica niet om met 4 centrale verdedigers achteraan te spelen :s ofwel stel je 3 mans verdediging op met centrale (maar dan moet je heel je systeem aanpassen) ofwel stel je backen op.

Ik zou op links gewoon Van Damme opstellen (speelt bij standard wel op middenveld), maar die is de links achter positie ook wel gewoon. Gaat stevig in de duels en is een meerwaarde bij stilstaande fases. Of Filip Daems, die is ook niet slecht bezig, zelfs kapitein bij gladbach.

Op rechts zal er ook wel een goed alternatief te vinden zijn, ongetwijfeld.
Leekens selecteert liever 6 centrale verdedigers :p

Zoals eerder al aangehaald we hadden het eerder moeten afmaken, die Duitsers gaan zo i zo voor de overwinning. De spelers krijgen een premie van €200.000 als ze 30op30 halen. Vrijdag kwamen de Turken er niet aan te pas tegen Duitsland, werden helemaal weggespeeld (hebben zelf 15min meegedaan).

Of Turkije moet dinsdag natuurlijk in staat zijn te verliezen :p

Juist stadion gezien en alleen hazard is op training vandaaag binnen gebleven van de twijfelaars :)
Hopelijk raakt ie fit tegen dinsdag

Juist stadion gezien en alleen hazard is op training vandaaag binnen gebleven van de twijfelaars :)
Hopelijk raakt ie fit tegen dinsdag
Leten we hopen idd, hazard en mertens lijken nu mekaar ook goed te verstaan op het veld, de twee dwergkonijntjes.

even naar de kwalificatie voor het WK aan het kijken, Wales wint gewoon thuis van montenegro en uit bij zwitserland.

Dat is dan het zwakke broertje uit de Belgische poule... Dat belooft...

Schotland in dezelfde situatie als Belgie, ze moeten uit tegen Spanje winnen om zeker te zijn.

Kroatie zeker van 2de plaats, Noorwegen heeft nog minder kans dan de Belgen om door te gaan.

Laatst bewerkt:
Heb je het nu over de eventuele barrages voor het EK?

woops, Servie ipv noorwegen. Die moeten nog winnen van Slovenie om door te zijn.

Zou lichtelijk schandalig zijn als Estland doorgaat...

Als België zich niet kwalificeert voor het WK 2014 moeten ze echt stoppen met voetbal. Wat een drama poule.

Terug
Naar boven