XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

even naar de kwalificatie voor het WK aan het kijken, Wales wint gewoon thuis van montenegro en uit bij zwitserland.

Dat is dan het zwakke broertje uit de Belgische poule... Dat belooft...
Dat hoeft niet noodzakelijk slecht te zijn. Dat betekent dat servie en kroatie daar ook punten tegen kunnen verliezen.

---------- Post toegevoegd Sun 9 Oct 2011 om 23:34 ----------

Als België zich niet kwalificeert voor het WK 2014 moeten ze echt stoppen met voetbal. Wat een drama poule.
Drama poule? Servie en kroatie ??? Of vind jij vidiv, ivanoviv, modric, en ik kan nog even doorgaan dramaspelers.

Laatst bewerkt:
Ik zie goede kansen tegen Servië en Kroatie, beide landen die willen voetballen. Dat maakt het makkelijker dan dat België volledig het spel moet maken tegen een muur van 10man.

Ik zie goede kansen tegen Servië en Kroatie, beide landen die willen voetballen. Dat maakt het makkelijker dan dat België volledig het spel moet maken tegen een muur van 10man.

Jammer is dat Servië en Kroatië door het voetballen gelijkwaardig of beter kunnen zijn dan België. Beetje vreemde kijk heb je ;)

en tot zover De Camargo zijn reeks bij de Rode Duivels. Lijkt me weeral een zware blessure voor hem.

Dat hoeft niet noodzakelijk slecht te zijn. Dat betekent dat servie en kroatie daar ook punten tegen kunnen verliezen.

---------- Post toegevoegd Sun 9 Oct 2011 om 23:34 ----------

Drama poule? Servie en kroatie ??? Of vind jij vidiv, ivanoviv, modric, en ik kan nog even doorgaan dramaspelers.

Wat een onzin. Belgie behoort op papier tot de top 15 van Europa. Ze hebben in potentie een ploeg die mee kan doen met Italie, Portugal, Rusland, Engeland en toch een stuk meer kwaliteit dan pauperploegen als Chili en Griekenland.

Probleem is alleen dat ze eens moeten beginnen met voetballen. En dat doen ze niet. Ligt gewoon aan die loser van een Leekens. Zet Louis van Gaal voor deze ploeg en je knalt zo door naar dat WK.

Belgie behoort op papier tot de top 15 van Europa. Ze hebben in potentie een ploeg die mee kan doen met Italie, Portugal, Rusland, Engeland...

Hmm, denk niet dat ik ooit zoiets positief heb gelezen (edit: ) van jou over de Belgische nationale ploeg! :cool:

Not sure if srs

Laatst bewerkt:
Roberto Carlos maakt alles kapot met ze Anzhi. Jammer dat hij mooie goals maakte, het is hem niet gegund.

Jammer is dat Servië en Kroatië door het voetballen gelijkwaardig of beter kunnen zijn dan België. Beetje vreemde kijk heb je ;)

Volgens mij heb je mijn bericht toch niet goed gelezen. Ik vind België betere matchen spelen en resultaten halen tegen voetballende ploegen en niet tegen janneke en mieke.

Hazard traint vandaag gewoon mee staat in de krant. Maar Fellaini zou op de 10 komen en Hazard of Mertens zouden eruit gaan :mad:

Wat een onzin. Belgie behoort op papier tot de top 15 van Europa. Ze hebben in potentie een ploeg die mee kan doen met Italie, Portugal, Rusland, Engeland en toch een stuk meer kwaliteit dan pauperploegen als Chili en Griekenland.

Probleem is alleen dat ze eens moeten beginnen met voetballen. En dat doen ze niet. Ligt gewoon aan die loser van een Leekens. Zet Louis van Gaal voor deze ploeg en je knalt zo door naar dat WK.

Amen !

Top 15 van europa wel ja... maar de top10 zeker NIET.

En ik zag daar mertens eruit? Die gast wordt topscoorder seizoen 2011/2012 in de eredivisie.

Hazard traint vandaag gewoon mee staat in de krant. Maar Fellaini zou op de 10 komen en Hazard of Mertens zouden eruit gaan :mad:

Amen !
haha fellaini gaat echt niet op de 10, leekens zet daar witsel altijd. Fellaini op de 10 :roflol: dan kun je evengoed kompany in de spits zetten als we toch bezig zijn.

Hmm ok. Als je het zo bekijkt.
Lukaku hoort nog niet thuis bij de Rode Duivels. Zal ik het zo zeggen.
Talent heeft hij wel.

Idd, hij hoort volgens mij ook nog niet in de basis.
Vraag me af waarom Mirallas nooit of zelden geselecteerd wordt, en nooit een basisplaats haalt.

Terug
Naar boven