Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Ziet er soms niet uit, dat vrouwenvoetbal.

Soms? Dat heet teefje heeft geen enkel talent en heeft de techniek van een preminiem in mannenvoetbal. Er is een verschil tussen een flater en er gewoon niks van kunnen. Zij kan er gewoon niks van bij die eerste tegengoal. Ze moet die bal daar gewoon wegboksen, laat staan dat ze er flat-footed met 2 voeten naartoe gaat en eronderdoor gaat.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
Piet de Visser scout nu al meer dan tien voor Chelsea. Maar de 'toptalenten' die doorstroomden zijn op één hand te tellen volgens mij. :o

Ik snap de verwondering hierover niet aangezien je met een ploeg zit waar elk foutje miljoenen kan kosten... Wereldklasse ligt nu eenmaal niet voor op te rapen.

Als je 5 jongeren op 10 jaar kan laten doorstromen naar basisspeler doe je het al uitstekend op dat niveau.

Laatst bewerkt:
Ik twijfel vooral aan de 'meesterscout' status van die man. Het idee dat hij spelers zoals Ronaldo Lima en Neymar 'ontdekte' is ook behoorlijk lachwekkend. :o

Ziet er soms niet uit, dat vrouwenvoetbal.

Het mag wel wat meer aandacht krijgen.

Laatst bewerkt:
Trainers zijn mensen met verschillende karakters. Je hebt coaches als Zidane en Ancelotti die vertrouwen hebben in hun spelers hun spelers als hun eigen zonen zien.

Je hebt ook trainers als Guardiola,Mourinho, Allegri etc... die hun spelers als soldaten behandelen.

Mourinho die zijn spelers als soldaten beschouwt?

Nahh….
Lijkt mij niet gezien de reacties van spelers die onder hem spelen/gespeeld hebben.

Mourinho die zijn spelers als soldaten beschouwt?

Nahh….
Lijkt mij niet gezien de reacties van spelers die onder hem spelen/gespeeld hebben.

Hm lijkt me toch wel aardig fel hoor die kerel. Toen die Shaw en Smalling even op hun vingers tikten toen ze niet wilden spelen vorig jaar bijvoorbeeld

Spelers zoals Zlatan, Materazzi en Sneijder hebben Mourinho behoorlijk hoog zitten. Ik heb alleen de indruk dat hij na Madrid nooit meer dezelfde was.

Ze zullen natuurlijk niet anders zeggen in de wetenschap dat ze misschien ooit eens naar een ander topclub gaan en een bepaald iemand daar manager kan zijn.

Wesley Sneijder vertrok onlangs transfervrij bij Galatasaray en de Oranje-international wordt sindsdien regelmatig in verband gebracht met een terugkeer naar de Eredivisie. Waar Ajax nog geen concrete interesse heeft getoond, is FC Utrecht wel bezig met het terughalen van de middenvelder naar zijn geboortestad.

Eigenaar Frans van Seumeren heeft al contact gehad met Sneijder: “Maar als Utrechters onder elkaar hebben we dat vaker hoor”, vertelt hij in gesprek met het Algemeen Dagblad. Of de komst van Sneijder dan ook een realistisch streven is, durft hij niet te zeggen: “Aan spelers van het kaliber van Wesley hangt een prijskaartje hè. En wij zijn geen Ajax.”

Naast Utrecht kan Sneijder ook op interesse rekenen uit de Verenigde Staten, China of het Midden-Oosten. Als de middenvelder voor de eerste optie gaat, zou een (tijdelijk) verblijf in de Domstad weer dichterbij komen. De MLS begint pas weer in januari, waardoor hij mogelijk een halfjaar in de Eredivisie zou willen spelen.

Laatst bewerkt:
Antonio Cassano houdt de gemoederen in Italië flink bezig. De aanvaller heeft voor de tweede keer binnen een week besloten om te stoppen als voetballer, schrijft Sky Italia maandagmiddag. De beslissing zou definitief zijn, al moet de kleurrijke Italiaan nog wel overeenstemming bereiken met Hellas Verona over de ontbinding van zijn contract.

:emo:

Derby der Lage Landen nu op 1

De meide gaan er lekker hard in

De keepers maken toch echt elke wedstrijd grandioze blunders.

Is toch leuk?

• Like
Waarderingen: mat
Het slaat gewoon nergens op. van Seumeren heeft blijkbaar zijn verstand verloren.

Misschien te vergelijken met de Designated Player Rule (Beckham Rule). Waterdragertjes moeten niet zeiken dat ze minder verdienen. laat ze eerst maar zijn palmares krijgen.

FC Utrecht zou achter de schermen druk bezig zijn met de komst van Wesley Sneijder, maar de kans lijkt klein dat de 33-jarige middenvelder zijn carrière zal vervolgen in de Domstad. Volgens het Algemeen Dagblad vormen voornamelijk de financiële eisen die Sneijder stelt een struikelblok voor Utrecht.
Javier Hernández rondde maandagavond zijn overgang naar West Ham United af. De club uit Oost-Londen maakt een bedrag van achttien miljoen euro over naar Bayer Leverkusen. De 29-jarige Mexicaan doorstond maandag een medische keuring en zette daarna zijn handtekening onder een contract voor drie seizoenen met the Hammers
Juventus heeft de zevende zomeraanwinst definitief binnen. De kampioen van Italië maakt via de officiële kanalen melding van de komst van Federico Bernardeschi. Met de transfer is een bedrag van veertig miljoen euro gemoeid, exclusief variabelen. Bovendien heeft Fiorentina een doorverkooppercentage van tien procent bedongen, tot een maximum van vijf miljoen euro.

Laatst bewerkt:
Volgens Marca een akkoord tussen real en monaco over mbappe, 160miljoen + evt 20 mil aan bonussen:eek!:

Terug
Naar boven