XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Bij liverpool ook altijd vanuit links spelend dus denk bij barca ook
Vader van neymar kan 40 mil vangen als de transfer doorgaat..

De Turken zien vooral dat Club op de flank te pakken is. "Het is mogelijk om de compacte ploeg te verschalken met lange, diagonale ballen. We kunnen zeggen dat Laurens De Bock defensief een zwakke schakel is binnen het team.
Club Brugge bouwt graag op met korte passes. Als ze tegen ploegen spelen die hoog druk zetten, dan zorgt dat voor gevaar in hun defensie.
Simons ramt ze wel omver jongeuh!

Als Engels in de basis staat, pleeg ik zelfmoord in gedachten.

• Like
Waarderingen: mat
Kylian Mbappé zou volgens GFFN zeer verrast zijn dat AS Monaco hem wellicht gaat verkopen aan Real Madrid, maar Vasil Vasilyev, vicevoorzitter van de Franse landskampioen, meldt woensdag op een persconferentie dat de club momenteel in gesprek is met de gewilde spits om zijn verbintenis te verlengen. Een transfer van 180 miljoen euro naar Spanje is allerminst zeker, omdat Vasilyev aangeeft dat de clubs (nog) niet tot een deal zijn gekomen.
Feyenoord nadert een akkoord met Watford over Steven Berghuis, zo meldt Voetbal International woensdag. Het verschil tussen vraag en aanbod zou nog maar een half miljoen euro bedragen. De regerend landskampioen aast al een tijdje op de Oranje-international en wil hem na het succesvolle afgelopen seizoen definitief inlijven.

Bij PSG.

Huntelaar op de bank

Klaas-Jan als breekijzer d'r in

Hoe doen ze het? Ben niet aan het kijken.

Eerste kwartier prima. Toen na counter 1-0 meer aanvallend Nice.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Idioot op het veld

ik hoop niet dat Overmars nu denkt dat er geen versterkingen meer nodig zijn want achterin is het nog steeds janken met de pet op. Leon Bergsma en Dankerlui als CV's van de toekomst zie ik echt niet zitten en op links vertrekken Viergever en Dijks ook gegarandeerd. Het vreemde is dat er ook geen backs vanuit de jeugd komen en dat terwijl dat altijd een trademark van de club was.

Urby Emanuelson heeft een uitstekend gevoel bij zijn keuze voor FC Utrecht als nieuwe werkgever, waarmee hij zijn rentree maakt in de Eredivisie. 'Dit is het juiste moment voor mij om terug te keren.'

'Veel mensen vinden het een aparte keuze, maar dat doet me niet veel', zegt Emanuelson, die in 2011 vertrok van Ajax naar AC Milan. 'Ik heb zeven jaar in het buitenland gespeeld, met wisselend succes. De laatste jaren zijn natuurlijk niet leuk geweest, ik speelde weinig bij Hellas Verona en Sheffield Wednesday. Vorig seizoen heeft Utrecht een goed seizoen gehad. Ze zijn als vierde geëindigd en daar willen ze op voortborduren. Daar ben ik nu een onderdeel van en dat voelt goed.

'Daarnaast is het op privégebied een goed moment', vervolgt Emanuelson. 'Mijn twee kinderen zijn ook erg blij dat ik hier weer ben. Door de jaren heen heb ik vanwege al die wedstrijden en het reizen minder tijd met ze door kunnen brengen dan ik eigenlijk had gewild.'

De linksback annex middenvelder had voldoende redenen om Utrecht te kiezen. 'Er waren meerdere opties, FC Utrecht is mede door Edson Braafheid in beeld gekomen. Hij heeft een jaar geleden een soortgelijke stap gezet en dat bevalt hem goed. Ten Hag was enthousiast en wilde me er graag bij hebben', aldus Emanuelson. 'Ik maak mijn keuzes voor clubs altijd op gevoel. Misschien dat er over een jaar weer een mooi avontuur komt. Dat zie ik dan wel. FC Utrecht is in ieder geval geen springplank voor me, met die intentie ben ik hier niet gekomen.'

De 31-jarige geboren Amsterdammer denkt dat het elftal nog veel progressie kan maken. 'Je merkt dat er belangrijke spelers zijn vertrokken en dat de nieuwelingen nog wat tijd nodig hebben. Er staat een goede groep die nog beter gaat worden. De gewonnen thuiswedstrijd tegen Valletta was prima, maar toch merk je dat er nog ruimte voor verbetering is. '

Emanuelson wil zich bovenal dolgraag tonen aan het publiek. 'Ik wil weer de oude Urby laten zien. Die heeft iedereen de laatste jaren weinig gezien, maar hij is er nog wel.' Donderdagavond (aftrap 19.00 uur) neemt FC Utrecht het thuis op tegen Lech Poznan in de derde voorronde van de Europa League.

PSV..................................... :o:o

Karim Benzema staat op het punt om voor vier of vijf seizoenen bij te tekenen bij Real Madrid, zo meldt Marca donderdag. De Franse spits is volgens trainer Zinédine Zidane onmisbaar voor de Spaanse landskampioen. Club en speler zijn het daarom eens geworden over een nieuwe verbintenis, aldus het Spaanse medium.
Phillip Cocu heeft bij de officiële start van het nieuwe seizoen opvallende keuzes gemaakt. Luuk de Jong is zijn aanvoerdersband kwijtgeraakt aan Marco van Ginkel, terwijl Davy Pröpper op de bank begint in het treffen van PSV tegen NK Osijek in de derde voorronde van de Europa League.
Bram Nuytinck verlaat RSC Anderlecht voor Udinese. Dat heeft technisch directeur Herman van Holsbeeck bevestigd tegenover Belgische media. Nuytinck had bij de Belgische topclub nog een contract tot medi0 2018. Zijn nieuwe werkgever heeft de komst van de Nederlandse verdediger vooralsnog niet bevestigd.

:hello:

Zegt genoeg denk ik, wat een klote aanval zeg cocu er neer. Begin gewoon met lozano, locadia en pereiro voorin. Achterin ook zwaar kwaliteit te kort. Brenet moet gewoon lekker banken en vooral geen linksback staan en isimat en schwaab kan er maar eentje van instaan en dan nog een verdediger kopen die WEL kan opbouwen, schijt team wat er nu stond

Pröpper op de bank snap ik wel, speelde vorig seizoen net zo slap als hij voorkomt in het interview met Fox. Beter doet hij geen interviews meer in zo'n situatie. Brands moet nog aan de bank om een extra centrale verdediger voor de basis te halen. Schwaab lijkt nergens op, dan nog liever De Wijs (die overigens ook niet het PSV1 niveau heeft). De Jong ook doorselecteren aub.

Bergwijn, de invalbeurt van Lozano en de commentator (geen Driessen) enige lichtpuntjes van vandaag.

Terug
Naar boven