MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Hand in hand:banana:

In zijn jeugd was het nog een Ajax liedje ;)

Ajax kan beter wat ervaring inkopen ipv een 19-jarige

Dit is wel een sterke aankoop van Ajax. Misschien 19 jaar maar zeker een talent die bij de club past. Enigste probleem is alleen dat het een CV is. Hij kan wel als linksback en CVM spelen maar dat zijn neventaken. Ajax moet dus nog steeds op zoek naar een dynamische back voor op links om de selectie compleet te maken. En eigenlijk nog een middenvelder want in Eiting zie ik geen Ajax 1 materiaal.

Ajax moet het salarisplafond verhogen.

Ajax moet het salarisplafond verhogen.
Zal geleidelijk moeten gaan. Nadeel is dat van 1.5 naar 2 mln niet direct zo een heel groot verschil zal maken, maar ajax heeft wel de potentie. Ik denk dat je bij spelers in de categorie van 1 t/m 3 mln nog steeds in een categorie spelers vist die de Eredivisie niet als eerste stap zien. Die categorie kan ook naar topcompetities (middenmoot) of ergens anders meer verdienen. Momenteel moet zowel ajax, als PSV (zoals bij Lozano) het nog hebben van het complete plaatje dat ze te bieden hebben. Daarom zijn ajax en psv vaak lang bezig met transfers.

Las wat over Rivaldo Coetzee van Ajax C.T. naar Celtic. Schijnt goede linksback te zijn. Die moet Ajax toch zo kunnen overnemen?

Gisteren was er nog een bericht vanuit Fc barcelona dat ze neymar hadden aangeklaagd voor 8.5 miljoen. Paar uur daarna klaagde Neymar barca aan voor volgens mij 25 miljoen:o

Siem de jong terug naar ajax en ajax een bod van 50 miljoen afgewezen op dolberg vanuit Monaco

Gisteren was er nog een bericht vanuit Fc barcelona dat ze neymar hadden aangeklaagd voor 8.5 miljoen. Paar uur daarna klaagde Neymar barca aan voor volgens mij 25 miljoen:o

Siem de jong terug naar ajax en ajax een bod van 50 miljoen afgewezen op dolberg vanuit Monaco

Ik las het ook inderdaad. Vind het maar sneu van Barca dat ze Neymar aan gaan klagen voor contractbreuk.
Er is toch gewoon voldaan aan die clausule van 222 miljoen...

En dan heb je 222 miljoen ontvangen, waarom wil je dan nog 8,5 miljoen van Neymar... vergeleken met het bedrag wat je al hebt ontvangen is dat een schijntje.

In Spanje schijten ze nu wel bagger met hun verplichte clausules.

Sjakie :mad::mad::mad:

Ajax moet honderd miljoen euro vragen voor Kasper Dolberg, zegt Valentijn Driessen. AS Monaco zou zich hebben gemeld in Amsterdam om de negentienjarige spits over te nemen voor vijftig miljoen euro, maar Ajax heeft vriendelijk bedankt. Een goede actie van directeur spelersbeleid Marc Overmars, vindt de journalist van De Telegraaf.

Zo, het Atkins dieet is naar zijn hoofd gestegen.

70 miljoen en wegwezen en plafond omhoog!

Net zoveel prijzen als verloren wedstrijden:1e:

Met mij op de bank was real vorig jaar ook wel kampioen geworden. :D

Louis is de beste coach ooit, op elk podium gepresteerd met een underdog. CL met Ajax, landstitel AZ en 3e WK met een land wat daarna 4e wordt in een poule met Turkije IJsland en Tsjechië.

Luuk de Jong zet zijn loopbaan mogelijk voort in de Ligue 1. L'Équipe meldt woensdagavond dat Girondins de Bordeaux zijn oog heeft laten vallen op de 26-jarige aanvaller en zelfs al een bod van zes miljoen euro heeft neergelegd bij PSV.

Ik heb de indruk dat die twee broertjes erg overschat worden.

Met mij op de bank was real vorig jaar ook wel kampioen geworden. :D

Louis is de beste coach ooit, op elk podium gepresteerd met een underdog. CL met Ajax, landstitel AZ en 3e WK met een land wat daarna 4e wordt in een poule met Turkije IJsland en Tsjechië.
Niet mee eens, real speelt al jaren met dezelfde spelers die belangrijk zijn voor het team en hadden toen wel wat succesjes maar niet zoals nu. Zidane heeft het voor elkaar gekregen om met iedere formatie een geoliede machine neer te zetten.
Van Gaal idd een van de beste coaches ooit, jammer dat zijn laatste avontuurtje bij utd zo mis is gelopen

Terug
Naar boven