Scarface17
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.140
Jammer genoeg is het ontkracht door Brands.Ik heb de indruk dat die twee broertjes erg overschat worden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer genoeg is het ontkracht door Brands.Ik heb de indruk dat die twee broertjes erg overschat worden.
NOS maakt melding van een persoonlijk akkoord tussen Luuk en Bordeaux. Waar rook is, is vuur.
Zullen al langere tijd in gesprek zijn. Mocht het waar zijn moet PSV zelf alsnog tot een akkoord komen met Bordeaux. Brands liet eerder vandaag aan Rik weten dat ze nog niet gesproken hadden, voor wat het waard is.Dat is heel snel gegaan. Dat PSV maar eens een linksback haalt.
Zullen al langere tijd in gesprek zijn. Mocht het waar zijn moet PSV zelf alsnog tot een akkoord komen met Bordeaux. Brands liet eerder vandaag aan Rik weten dat ze nog niet gesproken hadden, voor wat het waard is.
PSV lijkt nog steeds te wachten totdat HSV een vervanger heeft voor Douglas Santos.....
Er bleek zich opeens een nieuwe zaakwaarnemer van Santos op te dringen met een nieuw 'eisenpakket'. PSV zou daar nu nog mee in onderhandeling zijn en als dat rond is zou de transfer op groen moeten gaan direct nadat HSV een vervanger heeft.Had met betrekking tot Santos begrepen dat ze er niet uit kwamen wat betreft het salaris. Daarnaast zou ik het jammer vinden als Cocu Paal daar gaat parkeren aangezien het eigenijk een middenvelder is. Brenet is ook maar een linksback die eigenlijk een rechtsback is.
Ajax overwoog de afgelopen maanden naar verluidt om een bod van acht miljoen euro uit te brengen op Emiliano Rigoni, maar kan de komst van de rechtsbuiten nu in ieder geval vergeten. De 24-jarige Argentijn heeft Independiente namelijk voor 10,5 miljoen euro verruild voor Zenit Sint-Petersburg.

Ik las het ook maar snap het gewoon niet. Die man heeft miljoenen verdient met voetbal, daarna nog trainer geweest in turkije en ergens in azie voor ook een mooi bedrag denk ik zo. Hij is ook volgens mij nog steeds actief binnen Real Madrid dus het is gewoon of wanbetalen of hij heeft echt iets verkeerd gedaan