XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

hahaha wat een bullshit, lekkere publiciteitsstuntje:D

Luuk de Jong vertrekt niet naar Bordeaux. PSV meldt dat de Fransen - verrassend - een streep hebben gezet door een transfer van de spits naar de Ligue 1.

Vast recent scoutingsfilmpje gezien

Tsjonge jonge, en ik maar hopen dat we eindelijk van een dure bankzitter af waren. Balen.

Als Luuk blijft verwacht ik hem over een paar wedstrijden terug in de basis. Locadia is vind ik niet goed genoeg en al zeker niet gelijkwaardig aan een de jong in vorm. Luuk zal dit jaar meer dan ooit gebrand zijn op revanche.

Wenger ligt alweer onder vuur. :o Hij had gewoon moeten stoppen na het winnen v.d. FA Cup.

Als Luuk blijft verwacht ik hem over een paar wedstrijden terug in de basis. Locadia is vind ik niet goed genoeg en al zeker niet gelijkwaardig aan een de jong in vorm. Luuk zal dit jaar meer dan ooit gebrand zijn op revanche.
Mwa, Cocu heeft al aangegeven dat Locadia voldoende wedstrijden krijgt om de spitspositie eigen te maken. Terecht overigens, want Luuk heeft een heel seizoen kut gespeeld en bleef gewoon staan. Ik denk dat Locadia er minimaal 15 zal maken en in potentie is hij gewoon gelijkwaardig aan Luuk. Desalniettemin is Luuk wel een hele dure om het hele seizoen op de bank te zetten en zijn marktwaarde verder te laten dalen. Zou zomaar een gevalletje Maher kunnen worden qua afschrijving.

Daar heb je gelijk in. Luuk zit tegen salarisplafond met 1 miljoen denk ik en als ze er nu nog maar 6 a 7 miljoen geven is dat volgend jaar niet meer dan 5..

:( ik hoop dat ze verliezen

Promes en die Blind :kots:

Blind moet niet zo veel kapsies hebben tegen powned. Vi heeft zn vader met de grond gelijk gemaakt en kijk m lachen

Man Utd heeft geen titel meer gewonnen sinds Blind er is. Toeval? Ik dacht het niet! :mad:

El titel en jouw geliefde FA cup tellen niet?

Ok.

Aad de Mos begrijpt er niets van dat Ajax Siem de Jong terug naar het oude nest heeft gehaald. De oud-trainer denkt dat aanvallende middenvelder de eigen jeugd in de weg zal lopen.

'Dit is niet te geloven', zegt hij in de nieuwe VI. 'Kenny Dalglish legde me ooit eens uit: "Je moet geen oud-, geen luie en geen geblesseerde spelers terughalen". Siem de Jong is niet lui, maar die andere twee aspecten gaan voor hem op. Deze aankoop is niet te volgen.'

'Ik heb direct geroepen dat Ajax nu Kasper Dolberg wel van de hand kan doen, dat is de enige manier om de aankoop opeens te rechtvaardigen', vervolgt De Mos. 'Anders is het gewoon overbodig en loopt Siem de Jong straks spelers als Careltje Eiting of Frenkie de Jong in de weg. In een jaar waarin je maar één keer per week een wedstrijd speelt.'

Kenneth Perez vindt de komst van De Jong juist een goede zaak. 'Ajax en De Jong is in mijn ogen een prima combinatie. Hij heeft in het verleden ontzettend veel betekend voor de club, onder meer met vier landstitels. Mits hij fit is, kan hij van waarde zijn. Dat bleek afgelopen seizoen ook bij PSV. Zonder blessureleed had hij zijn aandeel met doelpunten en was hij belangrijk voor het team.'

Volgens de oud-speler van Ajax kan De Jong ook zijn ploeggenoten stimuleren. 'Ik voorzie daarbij een boeiende concurrentiestrijd met Hakim Ziyech. Twee totaal verschillende types om de rol van aanvallende middenvelder in te vullen, en die concurrentie kan ook bij Ziyech het beste omhoog halen.'

Had liever Nigel de Jong terug gezien. Ze hebben Huntelaar toch al?

Luuk de Jong kan een transfer naar Girondins Bordeaux inmiddels vergeten, maar de spits van PSV kan wellicht nog wel naar Spanje verkassen. Volgens Estadio Deportivo wil Sevilla de 27-jarige aanvalsleider van de Eindhovenaren mogelijk voor een seizoen huren, met een optie tot koop.

proxy.php?image=http%3A%2F%2Fcdn2.vox-cdn.com%2Fimported_assets%2F2388666%2Fxzibit-1.jpg

Terug
Naar boven