XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Liverpool is retarded als ze Coutinho niet laten vertrekken.

Tim Krul blijft toch in de Premier League actief. Volgens De Telegraaf gaat Brighton & Hove Albion de sluitpost tijdelijk overnemen van Newcastle United, waar hij niet meer in de plannen voorkwam. De geboren Hagenaar zou momenteel op weg zijn naar de Engelse kustplaats om de huurtransfer af te ronden.
Barcelona heeft een voorstel van Everton ontvangen, zo schrijven diverse media in Engeland en Spanje donderdag. De Merseyside-club zou Thomas Vermaelen voor de rest van het seizoen op huurbasis willen overnemen, met een optie tot koop. Ronald Koeman acht de komst van de 31-jarige verdediger met een verleden bij Ajax zeer wenselijk.

Ricardo Kishna werd de tweede helft van vorig seizoen al verhuurd aan Lille OSC en de aanvaller zal ook dit seizoen niet het shirt van Lazio dragen. De 22-jarige voormalige Ajacied heeft in gesprek met De Telegraaf namelijk bevestigd dat hij dit seizoen op huurbasis uitkomt voor ADO Den Haag.
Lazio heeft zich op de slotdag van de transfermarkt versterkt met Nani, meldt de club via de officiële kanalen. De Portugees komt over van Valencia en moet in Roma Keita Baldé doen vergeten. Laatstgenoemde maakte eerder deze week voor dertig miljoen euro de overstap naar AS Monaco.

Mbappe officieel naar psg. Jaar huren en daarna verplicht kopen voor 180 miljoen........

Kan toch niet.. zul je zien dat wolverhampton vanavond locadia nog koopt.. lekker met paal op linksback spelen en brenet als backup.

"I haven't felt that good since Archie Gemmill scored against Holland in 1978!"

Wat een blaag is die Cillessen toch ook. Wanneer ik zijn dom hoofd zie word ik al moedeloos.

giphy.gif

OqNTGo8.gif

Gif is niet up to date. Griezmann is tegenwoordig een blonde adonis.

Nerd alert

Hopelijk maakt Daley nog een eigen doelpunt

Rip nl

Middenveld en aanval is meer dan prima voor ED begrippen, maar verdediging is echt waardeloos op Arias na.
Klopt. Met zon aanval en middenveld ben je haast verplicht kampioen te worden maar die verdediging.. echt een drama. Gelukkig heb je nog zoet erachter staan

Vindt Gijp niet leuk dat Manolev scoorde voor Bulgarije. Ik voel dat er in Dordrecht nu iemand op de bank zit met een rode gloed op zn gezicht

Waarom Janssen in de basis en niet Dost? :scratch:

Terug
Naar boven