MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Mooiere club dan Bordeaux

Geloof er niks van. Morgen kan ie nog naar Real Madrid.

Wie?

ik denk dat hij luukie bedoelt

Een insider bij Brugge bevestigt.

Sánchez wees Barcelona af: ‘Omstandigheden waren niet de beste’
Davinson Sánchez is sinds kort speler van Tottenham Hotspur. De 21-jarige verdediger verkaste voor een bedrag van maximaal 42 miljoen euro van Ajax naar Londen, waar hij voor zes seizoenen heeft getekend. Naast the Spurs waren er meer geïnteresseerde partijen, zoals Barcelona, maar de Colombiaan zegt dat hij welbewust de Spaanse grootmacht heeft geweigerd.

In gesprek met de pers zegt Sánchez dat Barcelona bij de top van de wereld hoort, maar dat hij niet wilde afreizen naar Catalonië vanwege de omstandigheden. "Voor mij is Barcelona altijd één van de beste clubs ter wereld geweest, maar de omstandigheden waaronder ik zou arriveren waren niet de beste", citeert onder meer Sport.

De ex-Ajacied zegt dat hij goed heeft nagedacht over zijn keuze voor de club van Mauricio Pochettino en zegt dat het een keuze was gebaseerd op voetbal, en niet op iets anders: "Gelukkig was het besluit op basis van voetbal en niet op marketing. Nu denk ik alleen maar aan Tottenham en het nationale team en probeer ik ervoor te zorgen dat ik goed blijf presteren."

proxy.php?image=http%3A%2F%2Fcdn2.vox-cdn.com%2Fimported_assets%2F2388666%2Fxzibit-1.jpg

Laatst bewerkt:
Ik zie meer speelkansen bij Barcelona eerlijk gezegd. Vermaelen moet weg, Marlon is ondertussen verhuurd en voor Umtiti moet hij niet onderdoen.

Barcelona heeft nog steeds hun problemen in de breedte niet opgelost. :nut:

Fernando Llorente naar Chelsea? Dat ziet er niet goed uit voor Batshuayi.

Renato Sanches heeft te horen gekregen dat hij mag vertrekken bij Bayern München en deze zomer is de Portugese middenvelder al aan veel clubs gelinkt, waaronder AC Milan, Juventus, Chelsea en Liverpool. Sky Sports meldt woensdag echter dat Sanches op het punt staat zich tijdelijk te verbinden aan Swansea City.

Daar zit je dan in Wales met Roque Mesa, Fer en nog een paar van die pipo's

Chelsea kan binnenkort zes Spanjaarden opstellen. :o

Kan je net zo goed PD gaan kijken

Bij Barcelona doen er tegenwoordig geen zes Spanjaarden meer mee. :o

Tottenham Hotspur heeft de selectie aangevuld met Juan Foyth. De verdediger komt voor een geschat bedrag van 8,7 miljoen euro over van Estudiantes. Tottenham maakt zijn komst woensdag in de namiddag officieel bekend en voegt eraan toe dat Foyth een vijfjarig contract heeft gesigneerd.
De toekomst van Benedikt Höwedes lijkt in de Serie A te liggen. Schalke 04 en Juventus onderhandelen al enige tijd over een transfer van de verdediger en de twee clubs zijn elkaar nu zo dicht genaderd dat de Duitser inmiddels in Italië is gearriveerd voor de laatste details. Ook technisch directeur Christian Heidel laat weten dat er bijna een akkoord is.

Transfer deadline day.. Ben benieuwd. Het meeste naar virgil van dijk, diego costa, mbappé en mahrez
Tottenham gaat waarschijnlijk ook nog een grote aankoop doen al hebben ze het nu voor Llorente???
Psv moet ook nog een linksback halen en die braziliaan van Hsv gaat dus al niet door, die gaan weer met zon michael Ball aankomen:scold:

Edit: en dan lees je dit Voetbalzone - Meepraten over voetbal.
3,2 miljoen.. die jongen deed het volgens mij prima bij sporting dus waarom dan niet proberen naar NL te halen

Terug
Naar boven