Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Natuurlijk is het leuk als Nederland had gewonnen op het WK tegen Spanje. Maar dan had ik me toch kapot geschaamd als dat elftal had gewonnen met flying kicks en karatetrappen.

Wat boeit dat nou? Winnen is winnen, hoe maakt niet uit. Ik had graag gezien dat hadden gewonnen, ookal was het vuil en sprak de hele wereld er schande van.

Wat boeit dat nou? Winnen is winnen, hoe maakt niet uit. Ik had graag gezien dat hadden gewonnen, ookal was het vuil en sprak de hele wereld er schande van.

Inderdaad, alsof er dan anders werd gesproken.
Nederland werd alleen maar bestempeld als vies voetbal spelende als ze gewonnen hadden was het óók niet anders geweest, dus tja..dan liever wel prijs.

Inter weer achter, weer tegen een laagvlieger. Wordt echt niks dit seizoen

ik zit psv - utrecht te kijken via sopcast 13th stream en ik zie 20mensen met dezlefde shirtjes lopen lol, kan zijn dat ik scheel kijk maar kan geen onderschijt maken

zit toch aardig wat onderschijt tussen die shirtjes hoor.

Onderschijt?

Wau fiez plaadje doen mahr da kan sgokkend sein...

ah utrecht is roze ben ik inmiddels achter, zie alleen als ze inzoomen

haha 2-2, goed weer voordeel voor PSV, en die alberto zegt dat de shirtjes zoveel op elkaar lijken dus het ligt niet aan mij

Ja komende 2 weekenden is eredivisie live gratis ^^

zag die vermeer kotsen

Die Enoh is me daar een stumpert zeg

hahaha ik kijk net naar de voetbaltussenstanden in de europese competities en ik zie bij de italiaanse competitie dat er in 6 wedstrijden maar in 1 wedstrijd is gescoord (wedstrijden zijn afgelopen )

Dolle pret die italiaanse competitie !

Terug
Naar boven