- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahaha tunesie, maar ik weet niet eens wat het betekent wat ik zei, kopieerde van iemand van school
Portugal verdoet die play offs trouwens ook altijd hard zeg
Jos belgica peros biga play off.
Bosnie heeft best een aardige ploeg, het zou mij niet verbazen als zij door zouden gaan ten koste van portugal.Zware loting voor bosnie.
Verder een k*t loting, de 4 beste ploegen tegen elkaar.
En vooral hard omdat ze er dichtbij waren 2 jaar geleden maar de hand van henry besliste er anders overHet zal leuk zijn als Ierland weer eens op een eindronde is. Is volgens mij al sinds 2002? niet meer geweest op een eindronde

Bosnie heeft best een aardige ploeg, het zou mij niet verbazen als zij door zouden gaan ten koste van portugal.
En ik hou niet van anti supporteren maar damn wat hoop ik dat turkije op hun bek gaat in de barrages.

Hij heeft geen zin in getoeter in de grote steden als Turkije een potje heeft gewonnen op het EK

Omdat paar turken mij hebben zitten provoceren, kan ik ze terugpakken als ze onderuit gaan !
En ik heb ook geen zin in wat kraft zegt.Omdat paar turken mij hebben zitten provoceren, kan ik ze terugpakken als ze onderuit gaan !En ik heb ook geen zin in wat kraft zegt.
Omdat paar turken mij hebben zitten provoceren, kan ik ze terugpakken als ze onderuit gaan !En ik heb ook geen zin in wat kraft zegt.

Begrijp ik. Alleen hou gewoon de eer mooi voor jezelf man
Dat toeteren is wel fun, lekker feest in de stad. In Nederland in ieder geval wel.
Bosnie heeft best een aardige ploeg, het zou mij niet verbazen als zij door zouden gaan ten koste van portugal.
En ik hou niet van anti supporteren maar damn wat hoop ik dat turkije op hun bek gaat in de barrages.
Wayne Rooney is door de disciplinaire commissie van de Europese Voetbalbond UEFA voor drie duels geschorst. Dat maakte de UEFA vandaag bekend. De spits van Manchester United wordt gestraft omdat hij in de EK-kwalificatie-interland (groep G) tussen Montenegro en Engeland (2-2) van 7 oktober rood kreeg wegens natrappen.
Daardoor mist de spits de drie duels in de groepsfase van het EK, dat van 8 juni tot 1 juli in Polen en Oekraïne gespeeld wordt. Indien de Three Lions zich voor de kwartfinales plaatsen op het EK, is Rooney daarin opnieuw speelgerechtigd.
Tegen de beslissing van de UEFA kan binnen de drie dagen wel nog beroep aangetekend worden. De Engelse Voetbalbond FA beraadt zich nog over verdere stappen. (belga/sg)
Engeland?Begrijp ik. Alleen hou gewoon de eer mooi voor jezelf man
Dat toeteren is wel fun, lekker feest in de stad. In Nederland in ieder geval wel.
Maar dat was meer omdat ik teleurgesteld was dat belgie niet doorging.