XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

aai stvarno sramota

hahaha tunesie, maar ik weet niet eens wat het betekent wat ik zei, kopieerde van iemand van school

Portugal verdoet die play offs trouwens ook altijd hard zeg

was zijn status op facebook, lol

klote loting playoffs
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

estland of ierland sowieso door...
turkije/croatië mooie pot
bosnie/portugal kan ook hard worden

Zware loting voor bosnie.

Verder een k*t loting, de 4 beste ploegen tegen elkaar.

Zware loting voor bosnie.

Verder een k*t loting, de 4 beste ploegen tegen elkaar.
Bosnie heeft best een aardige ploeg, het zou mij niet verbazen als zij door zouden gaan ten koste van portugal.

En ik hou niet van anti supporteren maar damn wat hoop ik dat turkije op hun bek gaat in de barrages.

Laatst bewerkt:
Het zal leuk zijn als Ierland weer eens op een eindronde is. Is volgens mij al sinds 2002? niet meer geweest op een eindronde

Omdat paar turken mij hebben zitten provoceren, kan ik ze terugpakken als ze onderuit gaan ! :) En ik heb ook geen zin in wat kraft zegt.

Begrijp ik. Alleen hou gewoon de eer mooi voor jezelf man ;)

Dat toeteren is wel fun, lekker feest in de stad. In Nederland in ieder geval wel.

Dat toeteren is wel fun, lekker feest in de stad. In Nederland in ieder geval wel.

in België ook, domme belgen zijn gewoon jaloers dat de Turken die hier leven zelfs een groter samenhorigheidsgevoel hebben

Bosnie heeft best een aardige ploeg, het zou mij niet verbazen als zij door zouden gaan ten koste van portugal.

En ik hou niet van anti supporteren maar damn wat hoop ik dat turkije op hun bek gaat in de barrages.

Portugal op papier in ieder geval beter. Als team is het idd niet veel.

Wayne Rooney is door de disciplinaire commissie van de Europese Voetbalbond UEFA voor drie duels geschorst. Dat maakte de UEFA vandaag bekend. De spits van Manchester United wordt gestraft omdat hij in de EK-kwalificatie-interland (groep G) tussen Montenegro en Engeland (2-2) van 7 oktober rood kreeg wegens natrappen.
Daardoor mist de spits de drie duels in de groepsfase van het EK, dat van 8 juni tot 1 juli in Polen en Oekraïne gespeeld wordt. Indien de Three Lions zich voor de kwartfinales plaatsen op het EK, is Rooney daarin opnieuw speelgerechtigd.

Tegen de beslissing van de UEFA kan binnen de drie dagen wel nog beroep aangetekend worden. De Engelse Voetbalbond FA beraadt zich nog over verdere stappen. (belga/sg)

http://www.hln.be/hln/nl/950/Buitenlands-Voetbal/article/detail/1333542/2011/10/13/UEFA-schorst-Wayne-Rooney-voor-groepsfase-EK-2012.dhtml

:trollface:Engeland?

Op zich heb ik niet echt iets tegen dat toeteren, maar wel toen turkije ten koste van belgie doorging :( Maar dat was meer omdat ik teleurgesteld was dat belgie niet doorging.

Terug
Naar boven