- Waardering
- 3.426
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zie de turken nog niet zo snel van Kroatie winnen.

Nou dat mag jij mij eens goed uitleggen dan. Als ik inwoner van een land bent, er opgroei, gebruik maak van de sociale voorzieningen, ga ik ze niet in hun bek staan uitlachen als ze uitgeschakeld worden voor een sporttoernooi waar je mondiale positieve bekendheid mee kunt vergaren. De treurnis ten top. Het gebrek aan respect en normen en waarden kunnen we dan wel schrijnend noemen.
Misschien waren het wel spanjaarden. Spanjaarden lijken namelijk op marokkanenIk heb me wel dood geergerd aan Marokkaantjes die in Spanje tenue gingen lopen toen Nederland de finale verloor. Dat vind ik dan wel weer provocatie, en huilie doen als je er wat van zegt.

Misschien waren het wel spanjaarden. Spanjaarden lijken namelijk op marokkanen![]()

Kapot trapt niet maar hij heeft wel vaak ruzie op het veld ja, heel temperamentvol om het zacht uit te drukken. Hier schiet hij het publiek van de tegenstander dood met een machinegeweerJovanovic is toch die gast die elke wedstrijd iemand kapot trapt? Of ruzie heeft

ten 1ste is het idd een spelletje.
ten 2de is iemand vrij om te kiezen in dit spelletje voor welke ploeg hij supportert
ten 3de is het niet zo gek dat je kiest voor je land van herkomst
ten 4de heeft dat niks te maken met of hun land "beter" is, maar met nationale trots.
ten 5de heeft dit niks te maken met dat Belgie niet gekwalificeerd is, maar Turkije wel(voor de barrages). Dat indirect België uitgeschakeld is, too bad.
ten 6de moet je het zand uit je reet halen en realiseren dat er geen staatshoofd door hun vermoord is. Enkel dat ze gewonnen hebben met voetbal. Dat jij dan een oestrogenenbom moet uithangen en gaat verklaren dat ze niet mogen feesten omda boehoehoe ze zijn niet lief, dit is een gebrek aan respect(typische emotionele denkercard)... Als feesten om een voetbaloverwinning jou echt al tot racistische trekkingen aanzet,...
Man the **** up. Er zijn echt ergere zaken in het leven
Het is alleen maar een spelletje? Als ik een potje mens-erger-je-niet win, ga ik toch ook niet toeterend de straat op? Nationale trots heb je voor het land waar je in woont. Voel je je anders, dan heb je je smoel te houden. Zeker in deze context, waarin de nationale ploeg van je habitat is uitgeschakeld. Als je daar uiting aan wilt geven, doe je dat thuis met een lekker broodje kebab, je kinderen en misschien wel wat knoflooksaus als het echt te gek is.
Al je argumenten slaan op stront en klokken. En daarna bevestig je dat met een racistische stempel. Zegt genoeg. Een slapzak zonder nationale trots, of gewoon een toeterende gekke Turk, die zich persoonlijk aangesproken voelt en zich schaamteloos verdedigt met de meest belachelijke argumenten.