MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Zijn er geen meer over lijkt me:o

Cillessen, Janssen, Fer, Lens, etc. is de volgende generatie middelmaat die terug kunnen keren.

Guidetti :o Zoekt zn heil liever bij een Spaanse subtopper.

Gomes zei dat jaren terug ook al. Is gewoon zoethoudertje.

Bedoelde jaren terug zei hij dat ook al. Toen had PSV wel interesse en toen puntje bij paaltje kwam ging hij naar Elton Johns cluppie.

Ik heb er nog een paar:

• Vertonghen
  • Alderweireld
  • Vermaelen
  • Dembélé
  • Chadli
  • Mertens

Deze zomer dacht ik Vermaelen toen hij geen rugnummer kreeg bij Barcelona. Maar niemand in Nederland toonde interesse. :thinking:

Kenneth Vermeer maakt het seizoen op huurbasis af bij Club Brugge, zo bevestigt Feyenoord vrijdag. De Belgische club heeft bovendien een optie tot koop bedongen op de doelman die nog tot medio 2020 vastligt in De Kuip.
De kogel is door de kerk: Robin van Persie keert definitief terug bij Feyenoord, zo maakt de club via officiële kanalen bekend. De aanvaller heeft zijn tot medio 2018 lopende contract bij Fenerbahçe laten ontbinden en tekent maandag in Rotterdam een verbintenis voor anderhalf jaar. Zodoende keert de topscorer aller tijden van Oranje na veertien jaar terug in De Kuip.

Laatst bewerkt:
Wie kiest er nou United boven City anno 2018? :gek:

United is geen plastic club. Zou voor United kiezen.

Aanvallende spelers doen het tegenwoordig niet meer zo goed onder Mourinho. Die man zou er zelfs in slagen om Kane te verneuken. :emo:

City speelt wel leuker als United. Kompany kan ook wieberen. Spurs is ook niet onaardig.

Vorig jaar was City nou ook weer niet zo geweldig en meteen uitgeschakeld in 2e ronde door Monaco in CL en uiteindlijk seizoen afgesloten met 0 prijzen. Utd was niet om aan te zien maar sloot het seizoen af met 3 prijzen..
Utd heeft Sanchez wel echt nodig voor de 2e helft van het seizoen. Martial, Lingard en Rashford zijn prima spelers maar nooit zo beslissend als Sanchez

- Cavani kon topschutter aller tijden worden van Parijs
- Supporters scanderen Cavani na penaltyfout
- Neymar neemt de penalty

Wat een kneus is het toch ook.

Zit goeie kop op

Terug
Naar boven