- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
schaamteloos. Pizzabakker uit Haarlem strikes againWerd bij de Uefa Cup finale nog uit mijn bed gehaald de 2e helft omdat ik geluk zou brengen. 1e helft mocht ik wel kijken omdat het op een doordeweekse dag was haha. Toch nog goed gekomen uiteindelijk.
Niet op de Coolsingel daardoor

Reken maar dat Pierre elke week speldenprikjes gaat uitdelen laat op de zondag op 1
Kon wel goed petjes doorknippen in die periode.Pierre bakte er zelf niet veel van in zijn tweede periode bij Feyenoord.
Pi-Air is legendePierre bakte er zelf niet veel van in zijn tweede periode bij Feyenoord.
Geheime documenten: ‘Messi verdient bijna 300.000 euro per dag’
Lionel Messi verlengde vorig jaar zijn contract bij Barcelona en onlangs werd bekend wat de Argentijn in totaal per jaar zou verdienen. De Argentijnse aanvaller strijkt jaarlijks circa honderd miljoen euro op en dat is volgens FOX Sports-analist Kenneth Perez volkomen terecht.
"Er is heel veel ophef over salarissen en transfersommen", zei Perez maandagavond bij Natafelen met Kees. "In de winterstop werd door Football Leaks het salaris van Messi bekendgemaakt en niemand zegt iets. Hij verdient ongeveer honderd miljoen euro per jaar en dat vind ik terecht. Het is zó ongelooflijk terecht. Vergeleken met wat andere spelers verdienen is het bijna te weinig, maar dat is misschien wel wat ver gezocht. Hij is zo'n geweldige speler en daar kan ik zo ontzettend van genieten."
De afgelopen twee jaar won Cristiano Ronaldo de Ballon d’Or. Perez had liever gezien dat de felbegeerde prijs naar Messi was gegaan. De oud-speler van onder meer Ajax en PSV is lyrisch over Messi. "Ik vind het ongelooflijk dat hij en Ronaldo hetzelfde aantal Gouden Ballen hebben. Ze moeten Messi gewoon twintig ballen opsturen. Ik heb nog nooit zo'n goede speler gezien.”

Manchester United opnieuw rijkste club ter wereld, Real nadert | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nlManchester United is voor het tweede jaar op rij de rijkste voetbalclub ter wereld. In het seizoen 2016/2017 bedroeg de omzet van de Engelse club 676,3 miljoen euro.
Dat blijkt uit onderzoek van Deloitte, dat jaarlijks de 'Money League' publiceert. Op die lijst van rijkste clubs is de omzet van United gedaald van met 13 miljoen euro.
Real Madrid komt daardoor dichterbij. De Champions League-winnaar zag zijn omzet met ruim 50 miljoen euro toenemen en staat met 674,6 miljoen euro op de tweede plaats.
Maradona > Pelé
Messi > C. Ronaldo
Messi > Maradona
Conclusie: Messi is de beste aller tijden