- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft zich wel sterk ontwikkeld vergeleken met 2e seizoenshelft vorig jaar maar dat kan ook zijn dat hij vorig jaar vooral nog even moest wennen aan het spel hier. Daarom ben ik ook blij dat psv nu alvast maxi romero heeft kunnen aantrekken. Komende seizoenshelft rustig brengen zodat hij er volgend jaar kan staan.
Heeft zich wel sterk ontwikkeld vergeleken met 2e seizoenshelft vorig jaar maar dat kan ook zijn dat hij vorig jaar vooral nog even moest wennen aan het spel hier. Daarom ben ik ook blij dat psv nu alvast maxi romero heeft kunnen aantrekken. Komende seizoenshelft rustig brengen zodat hij er volgend jaar kan staan.
Er zit weer een gouden lichting Brazilianen aan te komen.

Waarschijnlijk hadden ze al het idee dat er iets rond Locadia speelde maar ik ben het inderdaad met je eens. Met Donyell Malen, Gudmunsson, Lammers, Romero én de jong heb je het nu wel heel breed bezet voor alleen al de spitspositie.Volgend jaar zullen naar mijn verwachting Zoet, Arias, V. Ginkel(einde huur) en de Jong sowieso vertrekken. Bij een goede 2e seizoenshelft en/of goed WK zullen Pereiro en Lozano wss ook nog vertrekken. Brands krijgt hoe dan ook een moeilijke tijd deze zomerSnap nog steeds niet waarom PSV 10 miljoen euro heeft neergelegd voor deze jongen. Duidelijk zichtbaar dat de prioriteit bij de verdediging ligt en niet bij de aanval.
Waarschijnlijk hadden ze al het idee dat er iets rond Locadia speelde maar ik ben het inderdaad met je eens. Met Donyell Malen, Gudmunsson, Lammers, Romero én de jong heb je het nu wel heel breed bezet voor alleen al de spitspositie.Volgend jaar zullen naar mijn verwachting Zoet, Arias, V. Ginkel(einde huur) en de Jong sowieso vertrekken. Bij een goede 2e seizoenshelft en/of goed WK zullen Pereiro en Lozano wss ook nog vertrekken. Brands krijgt hoe dan ook een moeilijke tijd deze zomer
Komt inderdaad erg laks over maar als hij op dreef is is hij een van de beste op het veld. Heb ook altijd het gevoel dat hij al 26/27 is maar hij is nog altijd pas 22.
Ach wie weet heeft Brands deze week nog een verassing en haalt hij toch nog ineens een linksback op die natuurlijk erg gewenst is..