MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

(nog) niet goed genoeg voor tottenham

Er zit weer een gouden lichting Brazilianen aan te komen.

Ik zie ze best nog kampioen worden.

Nee, gaat niet gebeuren. Denk dat 90% van de Nederlands het heerlijk zou vinden dat die arrogantie eens afgestraft wordt. Ze staan 5 punten achter en doen alsof ze het nieuwe voetbal hebben uitgevonden. Aankomende zondag Utrecht uit... Ben benieuwd.

(nog) niet goed genoeg voor tottenham
Heeft zich wel sterk ontwikkeld vergeleken met 2e seizoenshelft vorig jaar maar dat kan ook zijn dat hij vorig jaar vooral nog even moest wennen aan het spel hier. Daarom ben ik ook blij dat psv nu alvast maxi romero heeft kunnen aantrekken. Komende seizoenshelft rustig brengen zodat hij er volgend jaar kan staan.

Heeft zich wel sterk ontwikkeld vergeleken met 2e seizoenshelft vorig jaar maar dat kan ook zijn dat hij vorig jaar vooral nog even moest wennen aan het spel hier. Daarom ben ik ook blij dat psv nu alvast maxi romero heeft kunnen aantrekken. Komende seizoenshelft rustig brengen zodat hij er volgend jaar kan staan.

Snap nog steeds niet waarom PSV 10 miljoen euro heeft neergelegd voor deze jongen. Duidelijk zichtbaar dat de prioriteit bij de verdediging ligt en niet bij de aanval.

Snap nog steeds niet waarom PSV 10 miljoen euro heeft neergelegd voor deze jongen. Duidelijk zichtbaar dat de prioriteit bij de verdediging ligt en niet bij de aanval.
Waarschijnlijk hadden ze al het idee dat er iets rond Locadia speelde maar ik ben het inderdaad met je eens. Met Donyell Malen, Gudmunsson, Lammers, Romero én de jong heb je het nu wel heel breed bezet voor alleen al de spitspositie.Volgend jaar zullen naar mijn verwachting Zoet, Arias, V. Ginkel(einde huur) en de Jong sowieso vertrekken. Bij een goede 2e seizoenshelft en/of goed WK zullen Pereiro en Lozano wss ook nog vertrekken. Brands krijgt hoe dan ook een moeilijke tijd deze zomer

Waarschijnlijk hadden ze al het idee dat er iets rond Locadia speelde maar ik ben het inderdaad met je eens. Met Donyell Malen, Gudmunsson, Lammers, Romero én de jong heb je het nu wel heel breed bezet voor alleen al de spitspositie.Volgend jaar zullen naar mijn verwachting Zoet, Arias, V. Ginkel(einde huur) en de Jong sowieso vertrekken. Bij een goede 2e seizoenshelft en/of goed WK zullen Pereiro en Lozano wss ook nog vertrekken. Brands krijgt hoe dan ook een moeilijke tijd deze zomer

Klopt, Brands gaat overuren draaien in de zomer. Gudmunsson is niet echt een spits, komt het beste tot z'n recht op 10 of de buitenkant. Echter heb ik wel vaak het gevoel dat Brands de verdediging gewoon verwaarloosd. Is niet de eerste keer onder hem dat we een dramatische verdediging hebben. Pereiro mag van mij deze winter ook vertrekken, kan het niet aanzien met wat voor instelling hij voetbalt. Heel jammer, want als ie er zin in heeft kan die erg goed voetballen.

Komt inderdaad erg laks over maar als hij op dreef is is hij een van de beste op het veld. Heb ook altijd het gevoel dat hij al 26/27 is maar hij is nog altijd pas 22.
Ach wie weet heeft Brands deze week nog een verassing en haalt hij toch nog ineens een linksback op die natuurlijk erg gewenst is..

Komt inderdaad erg laks over maar als hij op dreef is is hij een van de beste op het veld. Heb ook altijd het gevoel dat hij al 26/27 is maar hij is nog altijd pas 22.
Ach wie weet heeft Brands deze week nog een verassing en haalt hij toch nog ineens een linksback op die natuurlijk erg gewenst is..

Ja, Pereiro heeft meer een motivatieprobleem lijkt het wel, dat moet Cocu eruit zien te krijgen.

Dat mag ik hopen, anders gaat het nog een heel lastig seizoen worden met Brenet op links. Gaat veel punten kosten. Brenet is ook niet van zichzelf bewust dat ie totaal niet kan voetballen.

Voetbalzone - Meepraten over voetbal op je mobiel.

16535165354335.jpg

Nou op naar 2020 ek :)

Duitsland en Frankrijk in de pot:o:o:o

Zo, kunnen we direct naar divisie B. :roflol:

Snap het concept nog niet helemaal. Er worden alleen finales gespeeld in divisie A en alleen de winnaar gaat naar het EK? En de groepswinnaars in divisie B, C en D gaan naar de playoffs?

Pff wat een wedstrijd weer gisteren.. Het wordt echt erger met de week.
Plaats 2 wordt al een hele opgave in La Liga en dan mag je al blij zijn. Bekeruitschakeling nu ook een feit.. Dan nog PSG tegen in de CL die Real kapot gaat maken als ze beide in dezelfde vorm blijven waarin ze nu zitten
Uiteindelijk heeft Ronaldo toch gelijk gekregen met zijn uitspraken aan het begin van het seizoen, er is gewoon teveel kwaliteit ingeleverd op de bank. Vorig jaar won je met een B-team gewoon 3-0 van Leganes. Nu heb je een Lucas Vazquez die niet eens een bal over 5 meter kan spelen of een fatsoenlijke voorzet kan geven en dan moet je je voorstellen dat hij onder het tijdperk Zidane volgens mij de meest gebruikte speler is(wel veel invalbeuren). Benzema kots ik ook voortaan uit, die scoort gisteren toevallig maar verder is het echt om te janken met hem, heeft helemaal niets meer van de speler die het geweest is en is nog lakser geworden dan dat hij al was.
Zo ik heb mijn hart gelucht:o

Terug
Naar boven