MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Jose Mourinho heeft zijn contract verlengd bij Manchester United: “the Special One” tekende een contract tot 2020 op Old Trafford, met een optie voor nog een extra jaar. De vorige verbintenis van de 54-jarige coach liep af in 2019. Mourinho reageerde “opgetogen”.

Man Utd: Het nieuwe Liverpool

Ruudje Vormer de ster van de Belgische competitie?

U kijkt niet naar de Jupiler PRo League?

Amper
In de slotdagen van de winterse transfermarkt ligt voor Quincy Promes een transfer in het verschiet. Southampton heeft het voorzien op de aanvaller van Spartak Moskou, zo bevestigt trainer Mauricio Pellegrino donderdagavond. Of Southampton erin zal slagen om Promes binnen te hengelen, durft Pellegrino nog niet te voorspellen.

Barca speelde met zijn sterkste opstelling en Real niet dacht ik

Ze hebben ook niet veel keuze. Zelfs de kern van Kozakken Boys heeft meer diepte. :emo:

Laatst bewerkt:
Het is toch opvallend naast hoeveel spelers Barcelona tegenwoordig grijpt. Goretzka zien ze ook al aan hun neus voorbij gaan. :emo:
Pff wat een wedstrijd weer gisteren.. Het wordt echt erger met de week.
Plaats 2 wordt al een hele opgave in La Liga en dan mag je al blij zijn. Bekeruitschakeling nu ook een feit.. Dan nog PSG tegen in de CL die Real kapot gaat maken als ze beide in dezelfde vorm blijven waarin ze nu zitten
Uiteindelijk heeft Ronaldo toch gelijk gekregen met zijn uitspraken aan het begin van het seizoen, er is gewoon teveel kwaliteit ingeleverd op de bank. Vorig jaar won je met een B-team gewoon 3-0 van Leganes. Nu heb je een Lucas Vazquez die niet eens een bal over 5 meter kan spelen of een fatsoenlijke voorzet kan geven en dan moet je je voorstellen dat hij onder het tijdperk Zidane volgens mij de meest gebruikte speler is(wel veel invalbeuren). Benzema kots ik ook voortaan uit, die scoort gisteren toevallig maar verder is het echt om te janken met hem, heeft helemaal niets meer van de speler die het geweest is en is nog lakser geworden dan dat hij al was.
Zo ik heb mijn hart gelucht:o

Dolend Real Madrid moet zaterdagmiddag rekening houden met ‘Ro-Zaza’

Valencia leed slechts één nederlaag in de laatste tien duels in Mestalla in LaLiga. Afgezien van de 0-1 nederlaag tegen Villarreal in december werd zevenmaal gewonnen en twee keer geremiseerd.

F9gv9Kn.jpg

Geremiseerd :rolleyes:

Gregory van der Wiel vervolgt zijn carrière in de Major League Soccer. De rechtsback verlaat Cagliari en gaat aan de slag bij het Canadese Toronto FC. In de Italiaanse media dook eerder deze week het gerucht op dat de 29-jarige rechtsback naar Toronto zou gaan en dat is nu bevestigd door Hakim Slimani, de zaakwaarnemer van de ex-Ajacied, aan De Telegraaf.

Hé Gregory, bedank èh. Pannenkoek!

Wel mooie club FC Toronto. Alleen jammer dat die league geen promotie/degradatie kent.

Laatst bewerkt:
We mogen hem wellicht definitief afschrijven voor Oranje. Net nu Tete zijn plaats bij Lyon kwijt is. :emo:

Blijven over: Hateboer,...

Die pl flikkertjes. Hateboer moet de bondscoach als eerste op het papier zetten.

Centraal achterin is het zo druk dat ik er misschien één zou uitproberen als rechtsachter. (nee, niet Veltman)

Alhoewel ik nog steeds denk dat ze met dit systeem moeten gaan spelen:

Spelmaker?

50-cent-car-gif-6.gif

Terug
Naar boven