MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

rojadirecta.me

Karma please

op sportslivez werkt het nu een beetje mee :)

Proto moet wel niet zo gaan uitdagen na de 2-3. Wat een k*tmentaliteit heeft die keeper toch.

Wat ben ik blij dat Cercle drie weken geleden gewonnen heeft van Anderlecht :D

Proto moet wel niet zo gaan uitdagen na de 2-3. Wat een k*tmentaliteit heeft die keeper toch.

een keeper moet ballen aan zijn lijf hebben en zelfvertrouwen uitstralen, proto doet dat. Ik vind niks mis met die reactie, zeker als ze je eerst zitten te jennen.

een keeper moet ballen aan zijn lijf hebben en zelfvertrouwen uitstralen, proto doet dat. Ik vind niks mis met die reactie, zeker als ze je eerst zitten te jennen.
Proto laat zich veel te veel leiden door adrenaline. Hoe hij soms onstuimig uitkomt. En hoe hij zich laat provoceren door het publiek. Al is dat laatste verbeterd ten opzichte van vroeger.

Waar haalde die gore klote Waterreus gister het lef vandaan. Op tv zeggen dat heel de club Ajax maar moet oprotten.

Denk dat die heel wat bedrijgingen gaat ontvangen. Heel veel Ajacieden willen hem nu pakken.

Het programma's ook behoorlijk triest. Eerst Arno Vermeulen, de kontenaaier van ten Have en nu dit.

Het programma is echt anti Ajax. Ga echt geen minuut meer aan verspillen.

Beter kijk je naar vi dan, pro ajax. :)

Beter kijk je naar vi dan, pro ajax. :)

Dat kijk ik ook. VI is niet pro Ajax, maar ze spreken daar gewoon de waarheid. En dan komt het over als of het Pro Cruijff is.

Ga hier verder geen betoog houden, hoe het nu werkelijk zit. Maar VI wordt gewoon echt de waarheid verteld. Gelukkig gaan dan steeds meer mensen inzien.

Maar ik begrijp heel goed dat supporters van andere clubs, dat gezeik beu zijn over Ajax op tv. En ik als Ajacied ben dat natuurlijk ook. Het liefst praten we natuurlijk over voetbal.

VI vind ik niet pro of anti Ajax maar vind wel dat Derksen altijd de reet van Cruijff likt dat is een beetje jammer...

Maargoed studio voetbal kijk ik niet meer al een tijdje omdat ook ik me kapoterger aan die vieze Waterreus met zn gezeik. Bagatelliseert alles wat bij PSV gebeurt, spreekt altijd in de wij vorm als het om PSV gaat behalve bij een nederlaag. En verder is het enige dat ie doet Ajax afzeiken.
Dit allemaal samen met die vieze glijer van een Jack van Gelder, dat is ook een eerste klas nitwit...

VI vind ik niet pro of anti Ajax maar vind wel dat Derksen altijd de reet van Cruijff likt dat is een beetje jammer...

Maargoed studio voetbal kijk ik niet meer al een tijdje omdat ook ik me kapoterger aan die vieze Waterreus met zn gezeik. Bagatelliseert alles wat bij PSV gebeurt, spreekt altijd in de wij vorm als het om PSV gaat behalve bij een nederlaag. En verder is het enige dat ie doet Ajax afzeiken.
Dit allemaal samen met die vieze glijer van een Jack van Gelder, dat is ook een eerste klas nitwit...

Ja helemaal mee eens. Wordt ook moe van de mensen die de Nos, studio Ajax vinden.
Ajax wordt daar de afgelopen 5 jaar afgezeken. Het is opzich ook jammer dat Hugo Borst daar weg is gegaan.

Ze teren bij Studio Voetbal altijd op de succes. Nu is PSV helemaal de hemel samen met AZ, voorheen was dat Twente. Wordt zo misselijk van dat programma.

die actie van de gent-supporters tegen Benteke :roflol:

---------- Post toegevoegd Mon 28 Nov 2011 om 16:01 ----------

Proto laat zich veel te veel leiden door adrenaline. Hoe hij soms onstuimig uitkomt. En hoe hij zich laat provoceren door het publiek. Al is dat laatste verbeterd ten opzichte van vroeger.

Proto heeft net als mij Italiaans bloed, het lijkt een beetje stereotyp, maar wij laten ons af en toe opzwepen. Ik noem het meer eergevoel als "echte" Belgen hebben.

Proto heeft net als mij Italiaans bloed, het lijkt een beetje stereotyp, maar wij laten ons af en toe opzwepen. Ik noem het meer eergevoel als "echte" Belgen hebben.
Hey italiaanse hengst, daten? Ik hou wel van temperamentvolle zuiderse types :ds::ds:

(no homo)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.098

Studio Voetbal is gewoon een k*tprogramma. Is het niet een Jack van Gelder die irritant is dan is het wel een Ronald Waterreus. Barbera Barend is ook zo'n topper :x

Vi keek ik eerder wel eens. Maar sinds van der Gijp er niet meer is wordt het al een stuk minder.

Twente doet het trouwens ook goed

:lol::hahaha::haha:

Terug
Naar boven