- Waardering
- 216
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

http://www.youtube.com/watch?v=y77GCjl5wd8
het leukste is de spits die al aan het vloeken is met zijn handen voor zn ogen![]()

Proto moet wel niet zo gaan uitdagen na de 2-3. Wat een k*tmentaliteit heeft die keeper toch.
een keeper moet ballen aan zijn lijf hebben en zelfvertrouwen uitstralen, proto doet dat. Ik vind niks mis met die reactie, zeker als ze je eerst zitten te jennen.

Proto laat zich veel te veel leiden door adrenaline. Hoe hij soms onstuimig uitkomt. En hoe hij zich laat provoceren door het publiek. Al is dat laatste verbeterd ten opzichte van vroeger.een keeper moet ballen aan zijn lijf hebben en zelfvertrouwen uitstralen, proto doet dat. Ik vind niks mis met die reactie, zeker als ze je eerst zitten te jennen.
VI vind ik niet pro of anti Ajax maar vind wel dat Derksen altijd de reet van Cruijff likt dat is een beetje jammer...
Maargoed studio voetbal kijk ik niet meer al een tijdje omdat ook ik me kapoterger aan die vieze Waterreus met zn gezeik. Bagatelliseert alles wat bij PSV gebeurt, spreekt altijd in de wij vorm als het om PSV gaat behalve bij een nederlaag. En verder is het enige dat ie doet Ajax afzeiken.
Dit allemaal samen met die vieze glijer van een Jack van Gelder, dat is ook een eerste klas nitwit...

Proto laat zich veel te veel leiden door adrenaline. Hoe hij soms onstuimig uitkomt. En hoe hij zich laat provoceren door het publiek. Al is dat laatste verbeterd ten opzichte van vroeger.
Hey italiaanse hengst, daten? Ik hou wel van temperamentvolle zuiderse typesProto heeft net als mij Italiaans bloed, het lijkt een beetje stereotyp, maar wij laten ons af en toe opzwepen. Ik noem het meer eergevoel als "echte" Belgen hebben.

Hey italiaanse hengst, daten? Ik hou wel van temperamentvolle zuiderse types![]()
(no homo)

VI vind ik niet pro of anti Ajax maar vind wel dat Derksen altijd de reet van Cruijff likt dat is een beetje jammer...
Maargoed studio voetbal kijk ik niet meer al een tijdje omdat ook ik me kapoterger aan die vieze Waterreus met zn gezeik. Bagatelliseert alles wat bij PSV gebeurt, spreekt altijd in de wij vorm als het om PSV gaat behalve bij een nederlaag. En verder is het enige dat ie doet Ajax afzeiken.
Dit allemaal samen met die vieze glijer van een Jack van Gelder, dat is ook een eerste klas nitwit...