naturell
Huge Freak
- Waardering
- 540
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Studio Voetbal is gewoon een k*tprogramma. Is het niet een Jack van Gelder die irritant is dan is het wel een Ronald Waterreus. Barbera Barend is ook zo'n topper![]()
Vi keek ik eerder wel eens. Maar sinds van der Gijp er niet meer is wordt het al een stuk minder.
Daar gaat me voorkeur idd naar uit, maar eigenlijk ben ik heel centraal. Pagina 818 2x per week checken vindt ik meer als zat en af en toe een wedstrijdje PSV meepakken.
Zal je even voor zijn
Twente wordt het sowieso niet. Weet niet waar Adriaanse mee bezig is
De man heeft nog steeds geen vaste basiself en is nog steeds zoekende. Het aanvallende voetbal waar hij voorstaat, is er ook niet. Het scheelt dat hij een contract voor 1 seizoen heeft.VI is stevig naar de kloten aan het gaan sinds gijp weg is en het nu steeds een halve uitzending over ajax gaat. Moest het nu over het voetbal van ajax gaan, ok, maar steeds weer hetzelfde gezeik over kruif en co is echt om te kotsen.
Ik kijk amper tv, maar vi was het enige programma dat ik nooit miste via uitzending gemist, en dat als vlaming.
Hebben ze niet zo'n soort programma in Belgie?nee. De Belgische voetbalprogramma's zijn vooral politiek correct en retesaai. Hier gaat het 30 minuten over hoe erg een spandoek met "je bent de schaam van belgie" wel niet is.
Als Derksen en Genee zo zouden rellen op de Belgische tv zouden ze na 10 seconden naar de reclame gaan en het programma afgevoerd. Dat kan echt niet in België.
De cultuurverschillen tussen Nederland en België zijn veel hoger dan de meesten denken. Nederlanders zijn extrovert en zeggen het in je gezicht, Belgen zijn introvert, geniepig en achterbaks. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar ik heb het over de algemene cultuur.
Je moet eens zien naar het verschil tussen de Boskamp in België en de Boskamp in Nederland. In België moet hij zich echt inhouden in de meeste programma's, en dan is hij nog "die gekke Hollander".
Kan mij nog herinneren dat toen Preud'homme naar Twente ging er in de Belgische media alleen maar over zijn uitspattingen aan zijlijn werd gesproken 
Ik denk dat ze er met hun pet naar gaan gooien en zich op de competitie gaan concentreren. Deed city vorig jaar in de el ook trouwens.Zou een leuke finale kunnen worden niveau Champions League.