AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Derby der Lage Landen gaat dan toch door
De wedstrijd tussen België en Nederland gaat dan toch door op 15 augustus 2012. Het zal de 125 'Derby der Lage Landen worden'.

Voor de Rode Duivels is het de eerste test voor de WK-kwalificatiecampagne die start tegen Wales op 7 september. Nederland is de vice-wereldkampioen en kan dus een zware dobber worden.

De laatste keer dat beide ploegen elkaar troffen dateert al van 29 mei 2004. Toen wonnen de Rode Duivels dankzij een doelpunt van Bart Goor. Het treffen zat er aan te komen, maar het is pas sinds vandaag dat er een akkoord is tussen beide bonden.
..

leuk zo'n oefenpotje

Wedstrijd zal trouwens gespeeld worden in brussel.

Dat leeft hier iets meer dan bij onze noorderburen :p
Mooie affiche :) Ben eens benieuwd wat we kunnen brengen.

Dat leeft hier iets meer dan bij onze noorderburen :p
Mooie affiche :) Ben eens benieuwd wat we kunnen brengen.

Iedereen doet altijd alsof het niet leeft omdat ze het Belgisch team minachten, maar ze willen echt niet voor schut staan.

Boontje komt om zijn loontje

Ajax verdient dit wel, lekker op 0-0 spelen tegen lyon 2 keer. Wetend dat Real Madrid met een B team komt opdagen. Terwijl Lyon wel 2 keer tegen Real Madrid heeft gespeeld tegen de sterkste formatie van Madrid.

Karma is a b*ch.

zeker een feyenoorder? het boeit me echt vrij weinig maar met Europees voetbal ben je toch gewoon voor je land, en ga je ze niet lopen afzeiken omdat jouw cluppie het niet heeft gehaald door een laag niveau. over het algemeen zijn die diehard voetbalsupporters ook echt kneuzen waarmee je niet echt normaal kan praten, ik zeg niet dat jij er zo een bent mistery maar ik ken mensen godgod...

zeker een feyenoorder? het boeit me echt vrij weinig maar met Europees voetbal ben je toch gewoon voor je land, en ga je ze niet lopen afzeiken omdat jouw cluppie het niet heeft gehaald door een laag niveau. over het algemeen zijn die diehard voetbalsupporters ook echt kneuzen waarmee je niet echt normaal kan praten, ik zeg niet dat jij er zo een bent mistery maar ik ken mensen godgod...

Nee ik heb helemaal niks met het Nederlandse voetbal. Het is gewoon triest dat een ploeg als Ajax altijd dat saaie en berekenbare voetbal speelt. Ga gewoon voetballen om te winnen man in verband mij dood vervelen met twee duels tegen lyon.

En dan stiekem hopen/weten dat Real Madrid met een B ploeg op bezoek komt. En dan op doelsaldo proberen door te gaan.

En ja het is jammer dat ze niet doorgaan, maar ergens vindt ik het wel lekker voor ze.

wtf anderlecht goed bezig europees. Als enige ploeg in de europa leaugue het maximum van de punten en 18 goals gescoord, 5 goals tegen.

nooit gezien.. 3 belgische teams door en alle 3 groepswinnaar

we zijn verbaasd van onszelf :roflol:

Omkoopschandaal zeg ik.

Belgie doet het dit jaar beter in de Uefa ranking als Nederland. Ik wil niet zeggen dat Nederland het slecht doet met zn 9.200 punten

Ik hoop echt dat het Ajax/PSV - Anderlecht wordt.

Waarom vs anderlecht en niet een andere belgische club?
Het zou zo i zo leuk zijn om een nederlandse club te loten, zeker goed veld en geen verre verplaatsing.

Nouja, Anderlecht is toch een beetje DE club van Belgie. Altijd leuke wedstrijden.

Nu speelt AZ tegen Anderlecht en ik denk eerlijk gezegd dat Anderlecht dat wel moet kunnen winnen.

Club moet tegen Hannover, op zich niet slecht dat had erger gekund.
Klote is wel als we doorstoten en standard ook, dat we tegen elkaar spelen.

Ik vind anderlecht echt niet zo sterk dit jaar, al hebben ze europees wel uitstekende resultaten. Kan een leuk potje worden tegen AZ.

Dan weet je wel zeker dat een Belgische club doorgaat goed voor de Uefa ranking ;)

Waar staat de loting, wie doet even loting van PSV posten

Terug
Naar boven