XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Hij zal er zich vast het mannetje in voelen

At least Karius managed to catch the plane

[afbeelding niet meer beschikbaar]

200.gif

Hij kan terug aansluiten bij Mainz volgend jaar.

Wetten van het topvoetbal zijn hard. Als je het niveau niet aan kan moet je ophoepelen.

Nu is het uitkijken geblazen naar het WK.

Non ci credo!

Ik heb zomaar het gevoel dat een Zuid-Amerikaans land hoge ogen gaat gooien. Colombia zeker semis.

Hoeft voor mij per se niet

Klopp: 7 Finales, 6 verloren :thinking:

Waarvan akte

Volksmenner :rolleyes:

Zn kop stond op onweer na de post match persco.

Ik zou sowieso doodziek worden van telkens YNWA

Ik vraag me af welke doelman ze zullen halen voor volgend seizoen. :thinking:

Naar benee scrollen flimpie met LvG.

Pierre en Robin niet ver van elkaar vandaan.

Interview met RvP is een warm bad tegenwoordig.

Makaay heeft flink lopen bulken zag ik

Was er vanmiddag. Hoop van die oud spelers nog goed in vorm. Sneijder en van der Vaart waren ook flink aan de maat.

Klasse van sommige spelers droop er nog flink van af.

José Manuel Reina maakt de overstap naar AC Milan. De 35-jarige doelman bevestigt in een interview met de Corriere dello Sport dat de clubleiding van Napoli heeft besloten om zijn aflopende contract niet te verlengen.
Ivan Strinic gaat opnieuw een transfer maken binnen Italië. De linkerverdediger vertrok in 2015 naar Napoli en stapte in de zomer van vorig jaar op huurbasis over naar Sampdoria. Komend seizoen zal de Kroaat actief zijn bij AC Milan.

Spaanse lagere divisies spelen ze nog steeds competitie. Misschien spelen we hier wel te weinig wedstrijden :thinking:

Tja, en straks gaat weer iedereen zeuren als de toppers die al 50/60 wedstrijden in de benen hebben niet op niveau zijn in Rusland. :emo:

Terug
Naar boven