Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

DeJzs2oXkAElqUF.jpg

Karius was toch goed voor één assist.

• Like
Waarderingen: mat
Ronaldo is ondertussen aan zijn overwinningsmars begonnen.

• Like
Hij weet precies waar wij op happe

Een echte schavuit.

Het is wel catchy: Asi, asi, asi gana el madrid... :rocker2:

Doet me trouwens denken aan Eto'o:

:roflol:

Wow, Eto'o... Lijkt eeuwen geleden...

Las laatst dat hij misschien terugkeert naar Italië. Is ondertussen toch ook bijna bejaard voor een voetballer? Kon er wel van genieten.

Er zijn geruchten over Lazio. Kan me niet voorstellen dat hij nog basisspeler zou zijn.

• Like
Als ze wat druk willen zetten op Immobile zou ik toch iemand anders zoeken. Scoort blijkbaar 29 keer in 33 games...

Niet te bewonderen op het WK. :(

Wel echt een kutfinale

1ste helft was zwaar klote inderdaad, 2e helft had genoeg spanning erinzitten. Jammer van Salah, hoop wel dat hij mee naar het wk gaat. Ene site meld van wel en andere weer van niet. Wat een invalbeurt ook van Bale, kippenvel over het hele lijf bij die omhaal. Bale was weer echt de oude gisteren en dat hij schiet van zon afstand bij zijn 2e goal zegt wel dat hij nog vol zelfvertrouwen zit. Weg gaat hij sowieso deze zomer.

Gisteren heeft Ronaldo na de wedstrijd nog een interview gegeven waarin hij in de verleden tijd praatte over zijn Real tijd en dat het een mooie tijd is geweest??? Dit trucje heeft hij wel eens eerder geflikt om een nieuw dik contractje te tekenen dus ben benieuwd waar hij de komende dagen mee komt

0PdhMR9.jpg

Laatst bewerkt:
Brugge zou geïnteresseerd zijn.

:lol:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Triest dat zo een lummel daar in mag rijden

Ging me eerder om LK1 als embleem. :clown:

Terug
Naar boven