AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

300px-Real_Madrid_vs_Liverpool_2018-05-26.svg.png

Toch wel bijzonder exact dezelfde opstelling als vorig jaar. Wat een luxe, boven aan de keten staan en nooit spelers hebben die weggekocht kunnen worden.

Als v Breukelen zich bij een polletje al bijna wil ophangen, wat moet deze doelman dan wel niet in gedachte hebben nu? Ik zou stoppen en een nieuwe id aan nemen.

Tja, en straks gaat weer iedereen zeuren als de toppers die al 50/60 wedstrijden in de benen hebben niet op niveau zijn in Rusland. :emo:

De Russen zelf gaan in elk geval geen last hebben van vermoeide benen. Die gaan als Z.Korea in 2002 als de brandweer, oneindig door...

Als Zuid Korea? Hebben de Russen ook scheidsrechters omgekocht? :thinking:

Hé Guus...

giphy.gif

In Nederland kunnen we heus wel naar 38 competitiewedstrijden per seizoen. Dan trainen ze maar wat minder hard. Je leert het meest tijdens een wedstrijd.

Ik denk niet dat Ajax en PSV veel zullen bijleren tegen teams waar Jong Ajax kampioen van kan worden. :nanner:

Ok, dan niet. Dan blijven we lekker aanmodderen zoals nu. 'Winnaars van morgen' tot in de pruimentijd

TV geld eerlijk(er) verdelen zodat de competitie sterker kan worden in de breedte zou al een eerste stap zijn.

Wat zal Karius lekker slapen vannacht

Loris Karius zit er nog steeds helemaal doorheen na zijn cruciale fouten in de verloren Champions League-finale tegen Real Madrid. De doelman van Liverpool heeft vannacht geen oog dichtgedaan.

Karius blunderde bij de 1-0 én de 3-1 van Real. 'Ik heb tot dusver nog steeds niet echt kunnen slapen', schrijft de Duitser op Twitter. 'De momenten blijven in mijn hoofd steeds terugkeren. Het spijt me ontzettend voor mijn ploeggenoten, voor de fans, en voor iedereen van de staf. Ik weet dat ik het heb verprutst met twee fouten en dat ik iedereen heb laten zitten.'

'Zoals ik al had gezegd zou ik de tijd graag willen terugdraaien. Helaas is dat niet mogelijk', vervolgt Karius. 'Dit is alleen nog maar pijnlijker omdat we echt het gevoel hadden dat we Real Madrid konden verslaan. Ik bedank onze ongelooflijke fans, die ook in Kiev achter mij stonden: zelfs na de wedstrijd. Dat deed me heel erg veel en het laat maar weer eens zien dat deze club een grote familie is. Nogmaals bedankt en we zullen hier sterker uitkomen.'

Na zijn negatieve hoofdrol in de verloren finale ontving Karius via social media honderden doodsbedreigingen. De Merseyside Police heeft aangekondigd dat zij deze bedreigingen zeer serieus neemt en een onderzoek is gestar
t.

Terugkeren naar Mainz, al dan niet op huurbasis, lijkt me de beste optie.

Als v Breukelen zich bij een polletje al bijna wil ophangen, wat moet deze doelman dan wel niet in gedachte hebben nu? Ik zou stoppen en een nieuwe id aan nemen.
Hij heeft met zn volle verstand een contract getekend bij Liverpool en is daar financieel onafhankelijk geworden. Bij zo een salaris hoort ook veel verantwoordelijkheid. Zo werkt het in elk métier. Loon naar werken. Als hij ongeschikt blijkt voor dit niveau is het zijn eigen schuld. Zoals ik eerder zei hij is financieel onafhankelijk dus komt er wel over heen. In de tijd van HvB was dat nog niet het geval.

Doelmannen zijn niet te benijden. Als een veldspeler een fout maakt dan krijgen ze maar zelden dezelfde kritiek.

Soms is de kritiek op doelmannen niet eens terecht. Zo vind ik nog steeds dat Tolisso niet naar Ulreich had moeten passen.

Laatst bewerkt:
Je hebt een fout en je hebt een blunder. 2 blunders in de belangrijkste match van je leven kan gewoon niet. Het klinkt hard maar hij is niet geschikt voor dit niveau. Doet me denken aan die knakker van Engeland jaren terug

Klopp had op zich wel een punt. De fout die maakt bij de 3-1 kwam (wellicht) voort uit de eerste blunder. Hij had de bal beter kunnen wegwerken met z'n vuisten. Sowieso is Karius (nog) niet geschikt voor dit niveau. Van echte topkeepers verwachten we dat ze zich herpakken na een blunder.

Laatst bewerkt:
Wel interessant eens te verdiepen in psychologie omtrent het keepen :thinking:

Ik moest toch even aan Enke denken gisteren. :o

Hij heeft met zn volle verstand een contract getekend bij Liverpool en is daar financieel onafhankelijk geworden. Bij zo een salaris hoort ook veel verantwoordelijkheid. Zo werkt het in elk métier. Loon naar werken. Als hij ongeschikt blijkt voor dit niveau is het zijn eigen schuld. Zoals ik eerder zei hij is financieel onafhankelijk dus komt er wel over heen. In de tijd van HvB was dat nog niet het geval.

Je kan nog zo'n geweldige sportman zijn, met de druk omgaan is weer heel iets anders. Of hij het helemaal voor niks doet of miljoenen er voor krijgt, er verandert weinig in dit opzicht. Vroeger was het niet anders, geld en contracten hebben hier niks mee te maken. De doelman van Brazilië heeft er zijn leven lang last van gehad. Dit is gewoon erg sneu. Was hij een individuele sporter als tennisser of mma vechter doe je het echt voor jezelf maar met voetbal heb je toch een enorme druk met een stel gekken achter je.

Moacir Barbosa Nascimento - Wikipedia

Een buitenlander als coach van je nationale team. :emo:

Er is geen Belg die ervaring heeft met de grote namen die er nu rondlopen. Maar dat kunnen we van Martinez ook zeggen. :clown:

Stefan de Vrij heeft tegenover onder meer het Algemeen Dagblad en De Telegraaf bevestigd dat hij zijn loopbaan vervolgt Internazionale. De 26-jarige verdediger komt transfervrij over van Lazio en heeft in Milaan reeds een vijfjarig contract ondertekend. De transfer van De Vrij naar Internazionale hing al een tijdje in de lucht.
Memphis Depay en Marouane Fellaini staan open voor een transfer naar AC Milan, zo weet La Gazzetta dello Sport te melden. Zelfs als i Rossoneri worden uitgesloten van Europees voetbal, zou het duo een overstap naar Milaan wel zien zitten. De vraag is alleen of AC Milan aan de financiële eisen van Depay en Fellaini kan voldoen.
Fellaini?

Gareth Bale vertelde na de Champions League-finale te twijfelen over zijn toekomst en volgens The Sun bestaat er een kans dat de rechtsbuiten terugkeert in de Premier League. Volgens de krant is Manchester United bereid om 222 miljoen euro te reserveren voor de Welshman. Dat bedrag bevat niet alleen de transfersom, maar ook tekengelden en een weeksalaris van 740.000 euro.
Don't do it Gerrit!

Terug
Naar boven