Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

the ****??? aanslag?

is dit serieus?

Nee, dat van iraanse competitie heb ik verzonnen. Weet zelf niet vanwaar t komt, mss van een reclamespot ofzo :dunno:

Ben wel tevreden met de terugkeer van McClaren maar hij kan eigenlijk alleen maar verliezen. Het spelers materiaal van nu is een stuk minder dan toen. Co heeft het ook wel aan zich zelf te danken. Als je het al snel met de spelers en technische staf aan de stok krijgt. De opstellingen van Co sloegen helemaal nergens op. Vaak te aanvallend en de basis bestond elke keer uit andere spelers. Nooit een vaste formatie. Wat wel een nadeel is aan McClaren is dat jeugd niet echt de kans krijgt en in de aankopen was hij niet echt gelukkig. Daar zullen wel afspraken over worden gemaakt. Als het goed is gaat Steve voor 2,5 jaar tekenen

Ik deel deze mening volledig, blij met Steve, maar had Co best een kans gegeven om het seizoen af te maken, zo slecht was het nou ook weer niet we worden gewoon verwende mannetjes bij Twente

Hahaha, dat is overduidelijk Aftereffects.

Volgens mij staat Koeman daar een nieuw wereldwonder te verwezenlijken. Die zullen ze echt niet laten gaan.

een wereldwonder :) nou doe je ons elftal wel een beetje te kort - we doen het leuk - eens kijken of we het ook zo leuk blijven doen zonder onze ahmed - co is wel wat voor ajax samen met louis de boel een beetje runnen

oh ja

En de volgende lichting met Van Huijgevoort, Kongolo, Boëtius, Sleegers, Steenvoorden, Manu, Trindade de Vilhena staat al te trappelen. wij zijn eigenlijk zelf een wereldwonder

Man U met 2-0 achter tegen de magpies, lol gaat niet goed daar de laatste tijd.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.190
---------- Post toegevoegd Thu 5 Jan 2012 om 15:04 ----------

Ik deel deze mening volledig, blij met Steve, maar had Co best een kans gegeven om het seizoen af te maken, zo slecht was het nou ook weer niet we worden gewoon verwende mannetjes bij Twente

Co kon je het seizoen niet af laten maken. Het boterde niet meer met de spelers en technische staf. Hoorde dat Schreuder al had gedreigd om op te stappen. De nieuwe supporters (een gedeelte van de 2e ring) is inderdaad verwend. Maar het kan niet altijd goed gaan. Ben benieuwd wat er van de nieuwe supporters overblijft als het een keer minder gaat.

16:00 wordt er meer bekend gemaakt :)

Me too haha, Pinto is een held.

Aan de ene kant wel raar dat Co ontslagen is. De doelstelling van twente is bij eerste 4 en hij heeft overwinterd. Munsterman moest hem ff aan ze jasje trekken dat ie normaal met de opstelling moest doen. Maarja als niemand vertrouwen in hem heeft ook wel logisch dat ie ontslagen is.

Messi wint gouden bal :)

surprise surprise

Niet echt , iedereen verwachte het.

Super, ik gun het hem. 1 van mijn favoriete spelers, echt een voorbeeldspeler voor velen.

Voor de wedstrijd: ' we moeten niet verwachten dat henry de reddende engel gaat zijn' 5 minuten na zijn invalbeurt, BAM! Epic speler.

Sinds wanneer speelt die weer bij arsenal ?

lol was not aware

Terug
Naar boven