Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

We blijven Europees gewoon kleine garnalen :p
Ik ben nog altijd een voorstander van een beneleague.
Tussen de top 4 van Nederland en België zit volgens mij niet zoveel kwaliteitsverschil (nemen we top 8, dan zal dat al iets anders zijn).

400km voor een uitwedstrijd op een doordeweekse avond, nee dank je

Doordeweeks? We spelen hier altijd in het weekend, is in Nederland toch net hetzelfde? En je bent een echte als je alle partijen gaat kijken.
Zo ken ik er weinige, meeste kijken enkel de thuis matchen en de rest op tv.

Club moet tegen Hannover, op zich niet slecht dat had erger gekund.
Klote is wel als we doorstoten en standard ook, dat we tegen elkaar spelen.

Ik vind anderlecht echt niet zo sterk dit jaar, al hebben ze europees wel uitstekende resultaten. Kan een leuk potje worden tegen AZ.
Anderlecht vind ik dit jaar juist wel sterk in tegenstelling tot vorige jaren. Vooral hun aanval. Jovanovic, suarez, biglia, mbokani, canesin,...

Doordeweeks? We spelen hier altijd in het weekend, is in Nederland toch net hetzelfde? En je bent een echte als je alle partijen gaat kijken.
Zo ken ik er weinige, meeste kijken enkel de thuis matchen en de rest op tv.

Dan ben ik een echte blijkbaar. Dan nog, in het weekend zo'n t*fus end rijden tegen een matig ploegje is niks.

Dan ben ik een echte blijkbaar. Dan nog, in het weekend zo'n t*fus end rijden tegen een matig ploegje is niks.

Ik weet niet voor wie je bent, maar jij speelt liever tegen VVV (niet beledigend bedoeld) dan bv tegen anderlecht, club, standard of ...

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 17:53 ----------

Anderlecht vind ik dit jaar juist wel sterk in tegenstelling tot vorige jaren. Vooral hun aanval. Jovanovic, suarez, biglia, mbokani, canesin,...

Anderlecht is erg afhankelijk van Biglia, wat een verschil als die kerel erbij is of niet. Mbokani vind ik hun beste aankoop van de zomer. Sterk punt vooraan.

Ik weet niet voor wie je bent, maar jij speelt liever tegen VVV (niet beledigend bedoeld) dan bv tegen anderlecht, club, standard of ...

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 17:53 ----------

.

Ik ben voor Groningen. Tja wedstrijden als vvv of excelsior zijn qua amusementswaarde misschien niet zo veel aan maar dat zijn toch de leukere wedstrijden om te bezoeken imo. Plus, ik weet dat er tegen Anderlecht wss geen punten gepakt worden..

Vorig jaar nog naar Mechelen gereden voor een oefenwedstrijd, zeer geslaagde trip en leuke dag in t centrum gehad maar elk weekend is het gewoon te ver. Daarnaast denk ik dat veel clubs weg vallen door de grote jongens als Anderlecht en Racing Genk.

Wij loten weer Boekarest, weer niet waar ik had op gehoopt, liever België of Duitsland gehad maargoed, we hebben nog wel een kans om verder te komen en onze vrienden uit Gelsenkirchen te loten :D

Achter de kazerne (stadion van Mechelen), mijn geboortestad en heb er 25jaar gewoond. Geweldige sfeer en aanhang daar, altijd leuk om naar een match te kijken.

Ik kijk nu samenvatting van Santos-Barca. Omg wat een gallery play.

Dit is het echte dreamteam

Wtf! Een idioot komt het veld op en slaat Esteban. Esteban hoekt hem neer en krijgt rood. AZ stopt met voetbal

Wacht ff. Een hooligan rent het veld op en komt met een karate trap in op Esteban. Esteban ontwijkt en schopt hem op de grond twee keer hard. Nijhuis geeft aan Esteban rood. En Verbeek stuurt zijn spelers het veld af. Ik kijk al op yt maar staat er nog niet op.

Terug
Naar boven