Rybeara
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 113
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We blijven Europees gewoon kleine garnalen
Ik ben nog altijd een voorstander van een beneleague.
Waar staat de loting, wie doet even loting van PSV posten
Beter focussen op de landstitel en volgend jaar CL. Geld hebben ze hard nodig.400km voor een uitwedstrijd op een doordeweekse avond, nee dank je
Anderlecht vind ik dit jaar juist wel sterk in tegenstelling tot vorige jaren. Vooral hun aanval. Jovanovic, suarez, biglia, mbokani, canesin,...Club moet tegen Hannover, op zich niet slecht dat had erger gekund.
Klote is wel als we doorstoten en standard ook, dat we tegen elkaar spelen.
Ik vind anderlecht echt niet zo sterk dit jaar, al hebben ze europees wel uitstekende resultaten. Kan een leuk potje worden tegen AZ.
Doordeweeks? We spelen hier altijd in het weekend, is in Nederland toch net hetzelfde? En je bent een echte als je alle partijen gaat kijken.
Zo ken ik er weinige, meeste kijken enkel de thuis matchen en de rest op tv.
Dan ben ik een echte blijkbaar. Dan nog, in het weekend zo'n t*fus end rijden tegen een matig ploegje is niks.
Anderlecht vind ik dit jaar juist wel sterk in tegenstelling tot vorige jaren. Vooral hun aanval. Jovanovic, suarez, biglia, mbokani, canesin,...
Ik weet niet voor wie je bent, maar jij speelt liever tegen VVV (niet beledigend bedoeld) dan bv tegen anderlecht, club, standard of ...
---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 17:53 ----------
.
Dan weet je wel zeker dat een Belgische club doorgaat goed voor de Uefa ranking![]()

Achter de kazerne (stadion van Mechelen), mijn geboortestad en heb er 25jaar gewoond. Geweldige sfeer en aanhang daar, altijd leuk om naar een match te kijken.
Ik kijk nu samenvatting van Santos-Barca. Omg wat een gallery play.
Dit is het echte dreamteam
haha wtf. Hoezo az stopt met voetbal, zijn ze van het veld afgegaan?Wtf! Een idioot komt het veld op en slaat Esteban. Esteban hoekt hem neer en krijgt rood. AZ stopt met voetbal