AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Gelukkig want het ging al zo goed met Ajax :o
keeper kon niet anders maar net zoals de scheids, die KAN ook NIET anders dan rood geven ...

Diep triest dit !

Nog nooit gezien lol :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wtf manne, kijk wat er in de iraanse competitie is gebeurd

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Twente heeft ook geen geweldig materiaal.

Hopen dat Adriaanse niet naar PSV gaat. Dan is het afgelopen in de eredivisie.

wat is dan afgelopen?

Zonde dat McClaren terugkomt! Niet dat ik hem geen goede trainer vind, integendeel, zijn omgang met de media was een verademing en de spelers liepen met hem weg.
Hij is als enige kampioen geworden Fc Twente en kan in mijn optiek alleen maar falen. Vergelijk dat een beetje met grote bands die weer bij elkaar komen voor een reunie! Ook dit is meestal niet om aan te horen...

Laten we hopen dat ik het mis heb!

Het kan er alleen maar beter op worden.

Dat middenveld sloeg al nergens op sinds Co daar trainer was. Die #10 positie moet je gewoon afschaffen als je geen #10 hebt (ook als je hem wel hebt trouwens) en nee, Chadli en De Jong zijn geen #10.

Speel gewoon Janssen - Brama - Fer op het middenveld en je hebt 10x betere veldbezetting.

Tjah ik denk dat Co hier niet om rauwt. Hij kreeg totaal geen medewerking van het bestuur. Wat trouwens normaal is, maar Co wilt graag alles naar zijn eigen hand zetten.

Twente wordt zeker niet slechter met McClaren. Die man past perfect bij Twente.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.178
Ben wel tevreden met de terugkeer van McClaren maar hij kan eigenlijk alleen maar verliezen. Het spelers materiaal van nu is een stuk minder dan toen. Co heeft het ook wel aan zich zelf te danken. Als je het al snel met de spelers en technische staf aan de stok krijgt. De opstellingen van Co sloegen helemaal nergens op. Vaak te aanvallend en de basis bestond elke keer uit andere spelers. Nooit een vaste formatie. Wat wel een nadeel is aan McClaren is dat jeugd niet echt de kans krijgt en in de aankopen was hij niet echt gelukkig. Daar zullen wel afspraken over worden gemaakt. Als het goed is gaat Steve voor 2,5 jaar tekenen

Adriaanse zal trouwens wel bij Utrecht tekenen neem ik aan? Die lamlendige koekebakker Wouters kan dan weer mooi de pionnetjes neerzetten.

dacht bij feyenoord?

Terug
Naar boven