MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Wat is er niet mis met Kuijt? Beetje op en neer rennen langs de lijn. Speelt ook weinig bij Liverpool, weg met die beunhaas.

Wordt er ook doodmoe van.. Totaal niks geen gevaar van uit.. Alleen maar op en neer rennen en IEDERE bal terug pasen. Echt gooi gewoon iemand met een actie erin.

Die oefenwedstrijden hoeven van mij echt niet.... 9 van de 10 keer is dat zooooooooooo saai.

0-2 binnen 2 min.

Huntelaar erin, meteen scoren, wat een held.

+1
de spits voor oranje.

wie speelde 1e helft? van persie?

Ik ken misschien 1 of 2 spelers van Engeland. Is wel is anders geweest. Word niks op het EK.

0229_Polsat_25.jpg

Die verdediging van Nederland is echt k*t. Dankzij Robben nog gewonnen. Wat een baas.

nee? mathijssen/heitinga spelen prima... 1e goal was buitenspel, 2e goal foutje van schaars..

Wat nee? :roflol: Mathijsen speelt amper bij Malaga, zegt al genoeg. Heitinga is inderdaad redelijk. Eerste en tweede goal allebei lachwekkend.

1e goal was goed gestapt van mathijsen, zuiver buitenspel... toen vlaar erin kwam begon de zeik...

btw wat vond je van de jong bert? (nigel de jong) ik vond hem geniaal in al zn eenvoud

Niet opgevallen. Verder zou ik nooit met De Jong en Van Bommel beide spelen.

tuurlijk wel... ze speelden brilliant allebei man... mensen zeggen dat ze alleen maar controlerend spelen maar bij 2/3 goals is 1 van de twee betrokken... en als je met van der vaart wil spelen okay, maar niemand gaat toch beweren dat je strootman op de plek van nigel moet zetten... :roflol:

Strootman is inderdaad overrated.

Stekel

vd wiel - heitinga - mathijsen - pieters

van bommel - sneijder/vd vaart

robben - huntelaar - van persie - afellay

Zo moeten ze spelen op het EK als iedereen hopelijk fit is. Vd Vaart of Sneijder hangt er vanaf wie het beste in vorm is.

Heb niet gekeken, speelde Oranje goed, waren de tegengoals nodig?

Ach, als je er altijd eentje meer maakt dan de tegenpartij. Wat boeit de verdediging dan.

Cruijfiaanse uitspraak Kraft, mooi :D

Terug
Naar boven