XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Juventus staat achter

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 19:47 ----------

1-1

Inter weer niet om aan te zien. Kdacht die Rainieri zal wel ontslagen zijn.

Was bij ValPSV, lompe spanjaarden:S

Beter dan dooie voetballers/trainers bij programma's als Studio Voetbal met hun dooddoeners

Serieus hartverwarmend. Ik krijg sowieso altijd een krop in de keel bij het zien van iemand die huilt :o

Mark de Vries is zeker een baas ja.

Iemand net dat doelpunt van Emanuelson gezien?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

LIVE: Muamba vecht voor zijn leven na hartaanval

http://www.ad.nl/ad/nl/1017/Buitenl...mba-vecht-voor-zijn-leven-na-hartaanval.dhtml

Tijdens het FA Cupduel tussen Tottenham Hotspur en Bolton Wanderers heeft middenvelder Fabrice Muamba van Bolton vanavond een hartaanval gekregen. Zonder bal of tegenstander in de buurt, zakte de 23-jarige international van Congo plots ineen. De voetballer ademde niet meer en werd op het veld met een defibrillator gereanimeerd. In het ziekenhuis knokken artsen nu voor zijn leven.

---------- Post toegevoegd Sat 17 Mar 2012 om 21:14 ----------

Tottenham_976386q.jpg

De oude dame is ook lekker bezig

Hoe kan dat nou zo opeens die Muamba.. 23 jaar en topsporter en dan opeens een hartaanval? Kan toch gvd niet zijn cholesterol/bloeddruk zijn etc lijkt mij die dingen worden gecontroleerd?? Wordt je bang van dat dat zomaar kan gebeuren ;/

Hoe kan dat nou zo opeens die Muamba.. 23 jaar en topsporter en dan opeens een hartaanval? Kan toch gvd niet zijn cholesterol/bloeddruk zijn etc lijkt mij die dingen worden gecontroleerd?? Wordt je bang van dat dat zomaar kan gebeuren ;/

cardiomyopathie. Genetisch, wordt je dus mee geboren. Vaak vinden ze zoiets op een hartfilmpje, maar niet altijd.

een hartaanval is niet hetzelfde als een hart/ademstilstand.

Topsport is ook helemaal niet gezond.

Op skysports staat dat hij stabiel is, opluchting.

Terug
Naar boven