XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Psv is de grootste k*tclub van Nederland en de meeste supporters zijn om te walgen. Yeah, that's said.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.342
Loool wat een zeilige bedoeling van PSV. Vak-P doek gestolen uit het gesloten stadion, dus zal wel hekje ofzo over geklommen zijn. En dan who are you zingen, als je 0-4 achterstaat en het doekje maar eens tevoorschijn haalt @1.20

Achja, ze moeten toch wat als je zo wordt afgedroogd :)
Wel een ontzettend sneue actie trouwens. Het ergste vind ik nog dat de vlag waarschijnlijk is gestolen door een groepje hieruit de buurt. Stumperds

Strootman is inderdaad overrated.

Stekel

vd wiel - heitinga - mathijsen - pieters

van bommel - sneijder/vd vaart

robben - huntelaar - van persie - afellay

Zo moeten ze spelen op het EK als iedereen hopelijk fit is. Vd Vaart of Sneijder hangt er vanaf wie het beste in vorm is.

Mijn opstelling:

Stekelenburg

kuyt - heitinga - de jong - mathijsen (drenthe)

robben - bommel - sneijder - afellay

v.persie - huntelaar

Ik zou geen pieters en vd wiel op durven stellen en kiezen voor de jong in de verdediging, wat hij bij ajax in het begin had gedaan. Ik zou Drenthe weleens op de back positie willen zien en ik zie in kuyt een prima rol als rechtsback.
Verder gewoon 2 spitsen, en robben rechts in het 4-4-2 systeem.

Een beetje de stijl van oranje van Hiddink in "98, die cocu toen als back liet spelen. en robben in de stijl van overmars.

Ik hoop gewoon dat we nu geen kampioen meer worden...

Denk eens na:(

---------- Post added 5 March 2012 at 18:28 ----------

Loool wat een zeilige bedoeling van PSV. Vak-P doek gestolen uit het gesloten stadion, dus zal wel hekje ofzo over geklommen zijn. En dan who are you zingen, als je 0-4 achterstaat en het doekje maar eens tevoorschijn haalt @1.20

http://www.youtube.com/watch?v=KcLE8l3wLMY

lool hoor ik daar nou we love you twente op het einde van psv kant?

Nee, gewoon we love you psv we do. En dat doekje is meegebracht door tukkers;)

epic voetbalsupporters altijd. kopen een seizoenskaart en dan denken dat je het recht hebt om je eigen club na een slechte wedstrijd helemaal af te zeiken. maarja voetbal blijft een k*tsport

epic voetbalsupporters altijd. kopen een seizoenskaart en dan denken dat je het recht hebt om je eigen club na een slechte wedstrijd helemaal af te zeiken. maarja voetbal blijft een k*tsport

dafuq kom je in dit topic doen als je het een k*tsport vindt?:S tief toch op man, knuppel. Wij krijgen allemaal beloftes maar wat is het resultaat? NIETS:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Denk eens na:(

---------- Post added 5 March 2012 at 18:28 ----------

Nee, gewoon we love you psv we do. En dat doekje is meegebracht door tukkers;)

Twente fans hebben ooit ook zoiets geprobeerd in Eindhoven:

De middenstip willen jatten, terwijl er geen gras in het stadion lag......

Dit soort mannetjes werden vroeger met gym als men ging voetballen altijd als laatste gekozen. Dit soort mannetjes hebben nog nooit gevoeld hoe het is om als winnaar uit een fysiek duel ergens op het veld te komen, geen gevoel hoe het is om een steekpass te geven of om een aanval af te ronden. Kortom geen balgevoel. Oprotten kneus.

Haha, voetbal is emotie!

Dit soort mannetjes werden vroeger met gym als men ging voetballen altijd als laatste gekozen. Dit soort mannetjes hebben nog nooit gevoeld hoe het is om als winnaar uit een fysiek duel ergens op het veld te komen, geen gevoel hoe het is om een steekpass te geven of om een aanval af te ronden. Kortom geen balgevoel. Oprotten kneus.
haha amen :D

Achja, ze moeten toch wat als je zo wordt afgedroogd :)
Wel een ontzettend sneue actie trouwens. Het ergste vind ik nog dat de vlag waarschijnlijk is gestolen door een groepje hieruit de buurt. Stumperds

het enigste sneue is twente , ik kom zelf uit het oosten... 20 minuten van enschede.. sinds twente is gaan meedraaien in de top zie ik hier 10x zoveel twente sjaaltjes en shit voor de ramen van huizen /auto's hangen... en ouder klasgenoten die op de basisschool nog voor feyenoord of ajax waren zijn nu oppeens voor Twente..
Vak - P is ook een kansloos iets... onderling veel ruzie en mot... aangezien er door de suc6en van de laatste jaren veel bij zijn gekomen..

Mooiste vind ik nog van die kansloze boeren die meteen Vak - P beginnen te schreeuwen als ze iets van twente zien terwijl ze nog nooit in een stadion zijn geweest...

Geloof me over een paar jaar is twente gewoon weer een ploeg die mag hopen op europa leag en word bovenstaande allemaal weer minder ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.355
het enigste sneue is twente , ik kom zelf uit het oosten... 20 minuten van enschede.. sinds twente is gaan meedraaien in de top zie ik hier 10x zoveel twente sjaaltjes en shit voor de ramen van huizen /auto's hangen... en ouder klasgenoten die op de basisschool nog voor feyenoord of ajax waren zijn nu oppeens voor Twente..
Vak - P is ook een kansloos iets... onderling veel ruzie en mot... aangezien er door de suc6en van de laatste jaren veel bij zijn gekomen..

Mooiste vind ik nog van die kansloze boeren die meteen Vak - P beginnen te schreeuwen als ze iets van twente zien terwijl ze nog nooit in een stadion zijn geweest...

Geloof me over een paar jaar is twente gewoon weer een ploeg die mag hopen op europa leag en word bovenstaande allemaal weer minder ;)

:roflol:

En voor welke club ben jij dan?

Het is heel simpel, als je wint heb je vrienden en wil iedereen erbij horen. Zo is het overal. Niet alleen bij Twente. Ik heb helemaal niks met mensen die voorheen voor een andere club waren en nu omdat het goed gaat bij Twente, zich profileren als ''supporter''. Dat hou je toch niet tegen. Vak-P is dus een kansloos iets omdat er wel eens ruzie is de laatste tijd? Wie verzorgen de sfeeracties dan? Ook een kansloos iets zeker? Als je een begroting hebt die alleen maar groeit en nu al 45,4 miljoen zit, zal Twente echt niet over een paar jaar een ploeg zijn die dan mag hopen op Europa League. Het is natuurlijk wel afhankelijk van de resultaten en wat de traditionele top3 doet.

Laatst bewerkt:
epic arsenal milan :roflol:

Jammer dat die laatste goal van arsenal er maar niet in wou :(

Anyway, iemand toevallig verslagje van Benfica - Zenit St Petersburg? Vind maar niets op youtube...

Hij gaf de assist voor de 1-0 en lanceerde de 2-0.

Terug
Naar boven