XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Strootman is inderdaad overrated.

Stekel

vd wiel - heitinga - mathijsen - pieters

van bommel - sneijder/vd vaart

robben - huntelaar - van persie - afellay

Zo moeten ze spelen op het EK als iedereen hopelijk fit is. Vd Vaart of Sneijder hangt er vanaf wie het beste in vorm is.

Ik zou altijd voor Sneijder gaan. Vind Van der Vaart gewoon tekort komen, vorige week tegen Arsenal kwam Van der Vaart er ook totaal niet aan. Oké Sneijder ook niet bij Inter op dit moment maar Sneijder kan altijd nog met een individuele actie/pass/schot de wedstrijd opengooien. Vooral ook omdat hij twee benig is.

Van der Vaart komt op mij altijd wat traag over. Als ik hem vol zie sprinten lijkt het gewoon nog te langzaam te gaan.

En inderdaad ik hoop dat Appelvlaai het gaat redden. Zou een enorme verbetering zijn ten aanzien van Kuyt.

Benfica - FC Porto vanavond

witsel vs defour

En wie gaat er winnen? Ik wil misschien wat inzetten.

Benfica denk ik, zijn thuis ijzersterk. Bovendien denk ik dat porto die klap in manchester (4-0) nog niet te boven is gekomen. Als benfica wint slaan ze een kloofje van 3 punten, ze gaan er dus vol voor voor een vol huis.

Ik schat Benfica ook wat sterker in.

Benfica heeft in de liga al tijden niet meer gewonnen van Porto. Desalniettemin wel op Benfica ingezet.

0-1

Oeehhhhh, die komt hard aan. Hulk weer.

Porto mist een Falcao in de grotere wedstrijden.

Stekelenburg rood eraf

Inter weer achter

Komt nooit meer goed met inter.

Strootman is inderdaad overrated.

Stekel

vd wiel - heitinga - mathijsen - pieters

van bommel - sneijder/vd vaart

robben - huntelaar - van persie - afellay

Zo moeten ze spelen op het EK als iedereen hopelijk fit is. Vd Vaart of Sneijder hangt er vanaf wie het beste in vorm is.

4-2-4? bullshit

4-3-3 is goed genoeg
en waarom niet bulharouz of hoe je het ook schrijft? die is beter dan mathijsen of die pieters.. vind ik

4-3-3 komt op hetzelfde neer, alleen komt Persie dan meer aan de zijkant en dat is niet de bedoeling. Boulahrouz kan niet voetballen trouwens.

Bert moet gewoon een grote jongen zijn en erkennen dat RVP een ramp is in oranje, huntelaar is niet de betere voetballer maar wel de betere spits.

Loool wat een zeilige bedoeling van PSV. Vak-P doek gestolen uit het gesloten stadion, dus zal wel hekje ofzo over geklommen zijn. En dan who are you zingen, als je 0-4 achterstaat en het doekje maar eens tevoorschijn haalt @1.20

http://www.youtube.com/watch?v=KcLE8l3wLMY

lool hoor ik daar nou we love you twente op het einde van psv kant?

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven