AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

best wel epic ja.

Gaat Chadli nu weg? Anders hebben ze er wel veel.

Vandaag Bayern tegen Dortmund en daarna Athletico madrid tegen Real Madrid.

feelsgoodman.

kan helaas real niet kijken vanavond, rene van der gijp zei dat real ging verliezen :D

Ja ik zag het, stelletje real haters.

Dortmund is iets beter.

Ben niet echt onder de indruk van bayern

/over rated

Echt goed bezig, Juve. Ze spelen zowaar attractief. Komt door Pirlo.

Atlético Madrid:-Real Madrid:

Real Madrid: Casillas, Pepe, Ramos, Khedira, Ronaldo, Kaká, Benzema, Xabi Alonso, Coentrão, Arbeloa & Di María.

Atlético Madrid: Courtois, Juanfran, Perea, Godín, F. Luis, Tiago, Gabi, Diego, Arda, Adrían & Falcao.

laat die f'ing pepe nu is op de bank

:roflol: Robben

-veroorzaker van de tegengoal
-penalty gemist
-voor open doel over schieten

granada - athletico bilbao is anders ook wel ambiance :p

Jup veel leuke wedstrijden vandaag, maar heb gekozen om de tegenstander bayern maar een te bekijken. Mourinho hoeft zich geen zorgen te maken.

manchester united 1-0 achter

wat een vrije trap van ronaldo :eek: jammer voor onze landgenoot courtois maar deze was mooi

lol echt? ik volg ze nu al 7 jaar en nu spelen ze dankzij een ex-milanees opeens attractief... typisch :p

Relatief dan voor de oude dame ;). VIVA DEL PiERO!

Ongelooflijk eigenlijk, hij speelde mee in de cl finale tegen Ajax. Moet je weten hoe lang hij al meeloopt.

Relatief dan voor de oude dame ;). VIVA DEL PiERO!

Ongelooflijk eigenlijk, hij speelde mee in de cl finale tegen Ajax. Moet je weten hoe lang hij al meeloopt.

hahah mooi om te horen. ben al 7 jaar lang 'teletekst' supporter dus weet over het niveau niet zo veel, maar ik hoor er vaak niet al te beste verhalen over. maar goed, ik vind de historie prachtig en vind het wel een charmante club. stadion bezoeken was ook gaaf (enkele jaren geleden)

Terug
Naar boven