MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Weet iemand wat er aan de hand is bij de graafschap- excelsior?

Situatie is uit de hand gelopen na de rode kaart voor Mick van Buuren.

Dat is een mogelijkheid. Haha, ik keek gwn op voetbaltussenstanden en daar stond die rode kaart dus dacht mss dat het daardoor was. Maar die site zal wel gelijk hebben!

Dat is een mogelijkheid. Haha, ik keek gwn op voetbaltussenstanden en daar stond die rode kaart dus dacht mss dat het daardoor was. Maar die site zal wel gelijk hebben!

Als ik lees dat een wedstrijd is stilgelegd denk ik ook meteen aan rellen.

Indeed

untitled-8zjkh2.jpg

/\ Mafkees !! het wordt telkens gekker ~!

blijkbaar is anderlecht kampioen geworden vandaag maar niemand hier is geinteresseerd of ze zijn nog aan het feesten.

Vind het een beetje zielig van Brugge hoe ze weer de calimero uithangen, altijd de scheidsrechter en nooit hen. Dat ze afbraakvoetbal spelen met 9 verdedigers wordt kennelijk geslikt door de supporters. "Het ziet groen en toch is het niet Cercle?"

Voetbal maakt echt kleine kinderen van volwassen mannen.

Hoop dat gent of genk 2des wordt. Dat de neutrale supporter terug eens naar voetbal kan kijken.

Laatst bewerkt:
blijkbaar is anderlecht kampioen geworden vandaag maar niemand hier is geinteresseerd of ze zijn nog aan het feesten.

Vind het een beetje zielig van Brugge hoe ze weer de calimero uithangen, altijd de scheidsrechter en nooit hen. Dat ze afbraakvoetbal spelen met 9 verdedigers wordt kennelijk geslikt door de supporters. "Het ziet groen en toch is het niet Cercle?"

Voetbal maakt echt kleine kinderen van volwassen mannen.

Hoop dat gent of genk 2des wordt. Dat de neutrale supporter terug eens naar voetbal kan kijken.

Brugge beetje gaan verwijten dat ze afbraakvoetbal spelen terwijl Anderlecht hun eerste schot op doel in de 83ste minuut was en hun tweede de penalty...

Beetje kortzichtig, maar dat zijn we natuurlijk gewent van de gemiddelde RSCA-fan.

Brugge beetje gaan verwijten dat ze afbraakvoetbal spelen terwijl Anderlecht hun eerste schot op doel in de 83ste minuut was en hun tweede de penalty...

Beetje kortzichtig, maar dat zijn we natuurlijk gewent van de gemiddelde RSCA-fan.

ben geen rsca fan.

Probeer de tactiek van Daum eens te analyzeren ipv kinderachtig te doen en het op fanboyism te schrijven. Je bewijst nu net even mijn punt.

Laatst bewerkt:
Twente had dus beter Co kunnen behouden.

Dat weet je nooit zeker, maar waarschijnlijk wel:D

Die mcClaren iedere week met z'n mooie praatjes "Well, we we're unlucky" :roflol:

Was leuk gisteren in het stadion en nadien. Alleen jammer dat de supporters het veld niet opmochten :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.477
Nee hoor, Co moest gewoon weg. Het klikte totaal niet met de technische staf en de selectie. Die kamikaze opstellingen van hem ook ???
Hoorde laatst een verhaal dat hij de donkere jongens niet eens kon onderscheiden :o

Steve word ik af en toe wel een beetje moe van met zijn uitspraken die hij doet. Zo cliche allemaal.

De laatste wedstrijden was het gewoon drama. Het is/was geen team. Lijkt als of de 2-6 bij Psv alleen maar verlammend heeft gewerkt. Dit seizoen gewoon als verloren beschouwen. Een grote schoonmaak houden en opnieuw beginnen :)

Laatst bewerkt:
ben geen rsca fan.

Probeer de tactiek van Daum eens te analyzeren ipv kinderachtig te doen en het op fanboyism te schrijven. Je bewijst nu net even mijn punt.

Alsof het voetbal onder Daum afbraakvoetbal is :roflol:

Het is niet omdat het niet even aanvallend en open is als onder Koster, dat het meteen afbraak voetbal is. Het feit dat de RSCA-spelers veel op de grond lagen heeft niets te maken met het voetbal van Club Brugge, het heeft alles te maken met de onkunde van Jacobs en de schrik (?) dat de spelers hadden om te verliezen. Bij elk kleinste contact gingen ze op de grond liggen. Jammer genoeg deed Club hetzelfde, waardoor het echt een zwakke match was.

Het gebrek aan creativiteit, accurate passing, dieptespel en het efficiënt zetten van druk is de schuld van Anderlecht zelf.

Ik ga niet ontkennen dat Anderlecht de titel verdient, aangezien niemand beter was dan RSCA dit seizoen, maar het verschil was uitermate klein. De beste van de slechte, noemt men zoiets. Maar als jij gaat ontkennen dat de foute beslissingen tegen Club Brugge in de Play-offs ruim aanwezig zijn, kan ik je moeilijk nog serieus nemen. Ik spreek niet van een complot of dergelijke, maar Brugge verdient de tweede plaats op basis van het seizoen én de play-offs en indien ze deze niet meer halen, komt dat enkel en alleen door foute beslissingen van de scheids, zonder hiermee te zeggen dat ze het met opzet doen.

Ik vind dat Twente te grote schoenen heeft aangetrokken. Ze waren juist zo goed bezig door goed te scouten en pareltjes te vinden voor lage prijzen, met Ruiz als voorbeeld. Daarna gingen ze opeens 5 miljoen voor Fer betalen en betalen ze nu ruim 7 miljoen voor Tadic, terwijl ze Ola John voor die positie hebben die zich geweldig ontwikkelt. Dat soort dingen ben ik alleen van Ajax en PSV gewend.

Maar als jij gaat ontkennen dat de foute beslissingen tegen Club Brugge in de Play-offs ruim aanwezig zijn, kan ik je moeilijk nog serieus nemen.

neem me dan liever niet serieus. Elke ploeg kan een paar wedstrijden selecteren waarop een beslissing tegen hen was.

De rest ga ik niet zelf lezen. Loop wat te fanboyen tegen iemand die het wel wilt.

Ik kijk liever neutraal naar voetbal, en het "voetbal" van club is niet om aan te zien. Anderlecht geeft vaak nog leuk voetbal, al heb ik die jacobs met zn 2 vm's liever weg.

Terug
Naar boven