- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Situatie is uit de hand gelopen na de rode kaart voor Mick van Buuren.
Dat is een mogelijkheid. Haha, ik keek gwn op voetbaltussenstanden en daar stond die rode kaart dus dacht mss dat het daardoor was. Maar die site zal wel gelijk hebben!
blijkbaar is anderlecht kampioen geworden vandaag maar niemand hier is geinteresseerd of ze zijn nog aan het feesten.
Vind het een beetje zielig van Brugge hoe ze weer de calimero uithangen, altijd de scheidsrechter en nooit hen. Dat ze afbraakvoetbal spelen met 9 verdedigers wordt kennelijk geslikt door de supporters. "Het ziet groen en toch is het niet Cercle?"
Voetbal maakt echt kleine kinderen van volwassen mannen.
Hoop dat gent of genk 2des wordt. Dat de neutrale supporter terug eens naar voetbal kan kijken.
Brugge beetje gaan verwijten dat ze afbraakvoetbal spelen terwijl Anderlecht hun eerste schot op doel in de 83ste minuut was en hun tweede de penalty...
Beetje kortzichtig, maar dat zijn we natuurlijk gewent van de gemiddelde RSCA-fan.

ben geen rsca fan.
Probeer de tactiek van Daum eens te analyzeren ipv kinderachtig te doen en het op fanboyism te schrijven. Je bewijst nu net even mijn punt.

Maar als jij gaat ontkennen dat de foute beslissingen tegen Club Brugge in de Play-offs ruim aanwezig zijn, kan ik je moeilijk nog serieus nemen.