XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Dat stadion waar ze vroeger speelden lijkt mij juist een verschrikkelijk stadion. Was gebouwd voor het WK '90 maar daarna heeft het zelden tot nooit vol gezeten. Het stadion waar ze nu spelen is kleiner en de supporters zitten dicht op het veld. Ademt meer sfeer uit.

Heerlijk juventus, hopelijk kampioen.

Zometeen Juve-AS Roma :cool:

Tgaat goed met de oude dame. Alleen hoe kunnen ze met zulke shirts thuis spelen in godsnaam.

Sneijder weer op dreef

Kan haast niet meer fout gaan voor Juve

Schalke geplaatst voor CL grote kans dus dat Raul blijft! :)

c-c-c-combo-breaker-combo-breaker-demotivational-poster-1212515580.jpg

Een topic helemaal alleen voor jou Kraft? :)

Zou trouwens mooi zijn voor Schalke moest Raul blijven; volg het Duitse voetbal niet echt, maar heb ze wel zien spelen tegen Bilbao en die Raul kan echt nog wel goed ballen!

Zometeen trouwens AA Gent-Club Brugge voor de Belgische voetballiefhebbers ;)

Laatst bewerkt:
Haha, ja nu je het zegt ja :roflol:

Verdomme, ben de combobreaker vergeten!

Gelukkig bestaat er een edit-optie ;)

Anderlecht dus kampioen. 7 punten voorsprong geven ze niet meer weg.
Wel grappig, zowel ajax als anderlecht pakken hun 31ste competitietitel dit jaar.

Dat eigen doelpunt van Vitesse :D

Anderlecht dus kampioen. 7 punten voorsprong geven ze niet meer weg.
Wel grappig, zowel ajax als anderlecht pakken hun 31ste competitietitel dit jaar.

Nooit aan getwijfeld, ook al ben ik club-fan, al kon het anders lopen!
Indien Bacca (Brugge) vorige week niet onterecht werd afgefloten stond het 1-0 en dan is de match volledig anders en vandaag stond Coulibaly wel degelijk buitenspel, dus bleef het 0-1 ipv 1-1 :)

Anyway, als mijn kat een koe was kon ik ze melken en Club heeft eigenlijk nooit laten zien dat het de kwaliteit heeft om een terechte BK te zijn.

:roflol: Wat een amateuristisch niveau bij de 2e goal van Anderlecht op Genk en de tweede goal van Standard op Kortrijk :roflol:

zow, de topper in Engeland beslist door onze prins...

Kompany maakt city kampioen :thumbup:

Verdient, city was beter.

Kompany, jij held.

:sd:

Terug
Naar boven