ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Ies rasiest‘Rutten maakte week na aanstelling al racistische opmerking bij Anderlecht’
Fredje toch...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ies rasiest‘Rutten maakte week na aanstelling al racistische opmerking bij Anderlecht’
Fredje toch...
Een afgetakelde Kluivert had toch iets triest. Ooit één van de beste spitsen ter wereld en dan je carrière afsluiten op de bank bij Lille.![]()
Ik heb ook vaak het idee dat heel veel voetballers niet alles uit hun carrière halen.Ja dat was treurig, ook raar om hem in een PSV shirt te zien.
Wist niet dat hij een kapotte knie had, maar vaak zijn de echte winnaars (die zelfs elk trainingspartijtje willen winnen) net ook de gasten die het langst fit blijven. Zal wel met motivatie te maken hebben. Dan denk ik aan Robben, Kuyt, Gio, Huntelaar, Bergkamp, Cocu in Nederland. Ronaldo is misschien wel het beste voorbeeld, zo gemotiveerd en nog niks minder. Als je 100% traint dan kan je zo lang mee.
(financieel wellicht wel) Denk dat het er niet beter op zal worden door alle randzaken en de hoge lonen op jonge leeftijd.Hetgeen ik altijd typisch vond was dat een Nederlandse club voorstond tegen een op papier betere club ze dan altijd gingen inzakken en de laatste 15 minuten het om de oren kregen.Zal Ajax last krijgen van een typische Nederlandse kwaal? Zodra je een favorietenrol hebt, geen 100% meer geven en denken dat 90% wel genoeg moet zijn? Zo ging het in het verleden regelmatig.
Ze moeten hoe dan ook nog altijd boven gemiddeld presteren tegen Tottenham en dan geef ik ze 51-49. Heeft Ajax een gemiddelde dag, dan wordt het al snel 40-60 denk ik. Toevallig pieken ze dit jaar ook wanneer ze moeten pieken, kunnen ze dit nog 2 wedstrijden opbrengen?
En de volledige verdediging.Ik zou Pogba, Lukaku en Alexis in ieder geval al verkopen.

Ik heb ook vaak het idee dat heel veel voetballers niet alles uit hun carrière halen.(financieel wellicht wel) Denk dat het er niet beter op zal worden door alle randzaken en de hoge lonen op jonge leeftijd.

Ik heb wel vertrouwen in sommige jonge Ajacieden. De Ligt, De Jong en Donny lijken de juiste mentaliteit te hebben.De motivatie is dan compleet weg lijkt het wel sportief nog iets te willen bereiken.
Dit was typerend voor de verdedigers die ze daar momenteel hebben.