Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Een afgetakelde Kluivert had toch iets triest. Ooit één van de beste spitsen ter wereld en dan je carrière afsluiten op de bank bij Lille. :emo:

Ja dat was treurig, ook raar om hem in een PSV shirt te zien.
Wist niet dat hij een kapotte knie had, maar vaak zijn de echte winnaars (die zelfs elk trainingspartijtje willen winnen) net ook de gasten die het langst fit blijven. Zal wel met motivatie te maken hebben. Dan denk ik aan Robben, Kuyt, Gio, Huntelaar, Bergkamp, Cocu in Nederland. Ronaldo is misschien wel het beste voorbeeld, zo gemotiveerd en nog niks minder. Als je 100% traint dan kan je zo lang mee.

Zal Ajax last krijgen van een typische Nederlandse kwaal? Zodra je een favorietenrol hebt, geen 100% meer geven en denken dat 90% wel genoeg moet zijn? Zo ging het in het verleden regelmatig.
Ze moeten hoe dan ook nog altijd boven gemiddeld presteren tegen Tottenham en dan geef ik ze 51-49. Heeft Ajax een gemiddelde dag, dan wordt het al snel 40-60 denk ik. Toevallig pieken ze dit jaar ook wanneer ze moeten pieken, kunnen ze dit nog 2 wedstrijden opbrengen?

Ja dat was treurig, ook raar om hem in een PSV shirt te zien.
Wist niet dat hij een kapotte knie had, maar vaak zijn de echte winnaars (die zelfs elk trainingspartijtje willen winnen) net ook de gasten die het langst fit blijven. Zal wel met motivatie te maken hebben. Dan denk ik aan Robben, Kuyt, Gio, Huntelaar, Bergkamp, Cocu in Nederland. Ronaldo is misschien wel het beste voorbeeld, zo gemotiveerd en nog niks minder. Als je 100% traint dan kan je zo lang mee.
Ik heb ook vaak het idee dat heel veel voetballers niet alles uit hun carrière halen. :thinking: (financieel wellicht wel) Denk dat het er niet beter op zal worden door alle randzaken en de hoge lonen op jonge leeftijd.

Zal Ajax last krijgen van een typische Nederlandse kwaal? Zodra je een favorietenrol hebt, geen 100% meer geven en denken dat 90% wel genoeg moet zijn? Zo ging het in het verleden regelmatig.
Ze moeten hoe dan ook nog altijd boven gemiddeld presteren tegen Tottenham en dan geef ik ze 51-49. Heeft Ajax een gemiddelde dag, dan wordt het al snel 40-60 denk ik. Toevallig pieken ze dit jaar ook wanneer ze moeten pieken, kunnen ze dit nog 2 wedstrijden opbrengen?
Hetgeen ik altijd typisch vond was dat een Nederlandse club voorstond tegen een op papier betere club ze dan altijd gingen inzakken en de laatste 15 minuten het om de oren kregen.

Tegen Spurs zullen ze niet helemaal de underdog zijn dus zal hele andere instelling zijn om de wedstrijd in te gaan

En het gekke is dat de concurrentie niet eens is uitgelopen :gek:

2 uit 9 :eek:

Ik heb ook vaak het idee dat heel veel voetballers niet alles uit hun carrière halen. :thinking: (financieel wellicht wel) Denk dat het er niet beter op zal worden door alle randzaken en de hoge lonen op jonge leeftijd.

Je ziet het nu ook bij Duitsland. Het team van 2014 kon nog makkelijk 6 jaar mee als topfavoriet. Is nu al niks meer van over. Dacht echt dat hun nog meer prijzen gingen pakken, wat ik nu over Frankrijk denk.
Zelfde als Nederland 2010, bijna het complete elftal had qua leeftijd in 2014 opgesteld kunnen worden, kan alleen maar beter worden zou je denken.

Na een WK finale of zelfs winnen valt er nog weinig eer te behalen voor types als van der Wiel. Zakken worden gevuld of je nu wel of niet speelt bij je club, een trainer die het niet in je ziet zitten en dan op de bank belanden. De motivatie is dan compleet weg lijkt het wel sportief nog iets te willen bereiken.

Over van der Wiel gesproken, hij zit zelfs zonder club tegenwoordig. :emo:
De motivatie is dan compleet weg lijkt het wel sportief nog iets te willen bereiken.
Ik heb wel vertrouwen in sommige jonge Ajacieden. De Ligt, De Jong en Donny lijken de juiste mentaliteit te hebben.

Laatst bewerkt:
Iemand nog wel eens wat gehoord van die Afonso Alves?

Is ook helemaal geen aantrekkelijk team qua voetbal om naar te kijken. Vroeger kon ik nog wel eens genieten van ManU onder Rudolph.

Weet nog wel dat er keertje een kat het veld op rende bij een cl wedstrijd tussen Turkse club en ManU. Stond er bij de reactie op daily mail

The cat is better than pogba.

4a320af900000578-5501289-image-a-25_1521052565555-jpg.jpg

:yes:

Altijd bijgebleven

• Like
Waarderingen: mat
Pogba wil naar Madrid. Ik zou zeggen strik er rond en opsturen.

Despite his impressive track record, his departure was surrounded by some controversy after he did not show up at several training sessions, while still under contract at SC Heerenveen and some remarks he made, insinuating that teammates in the Brazilian national team laughed at him for playing for such a small club

Beetje zoals Sneijder en het loon van Velthuizen.

Dat sloeg toen ook helemaal nergens op :emo:

Het zegt veel over die tuinkabouter. Ik verheug me op de dag dat De Ligt z'n interlandrecord verbreekt.

Terug
Naar boven