- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook een marketingstuntje van anderlecht. Dit seizoen heeft ze nogal wat geld en uitstraling gekost :$Verrassend van Kompany, gaat speler/trainer worden bij Anderlecht.
Verrassend van Kompany, gaat speler/trainer worden bij Anderlecht.

. Dat zegt genoeg over de waarde er van.Ik wil die opstelling wel eens zien van eerdere jeugdelftallen en hoe ze verder gepoepert hebben
Elftal fotos van jeugdelftallen op eindrondes van de jaren negentig wil ik wel eens zien. Maar eens gaan gravenVoetbal is in dat opzicht toch wel een vreemde sport. Bij een vechtsporter of powerlifter die op 18 jarige leeftijd prestatie X geleverd heeft kan je wel incalculeren dat hij over 5 jaar tot de top gaat behoren. Bij voetbal kan je op je 17e in Nederland tot de beste spelers behoren, maar 5 jaar later rondlopen op de amateurvelden. Patrick Kluivert wereldtop op 20 jaar, van Nistelrooij nog in de eerste divisie. In 2006 is Ruud de koning in Madrid.
Ook op het volgende WK zullen er namen op het veld staan waar je nu nog niet aan durft te denken of nog nooit van hebt gehoord.
Elftal fotos van jeugdeltafllen op eindrondes van de jaren negentig wil ik wel eens zien. Maar eens gaan graven