Gast 166060
Huge Freak
- Waardering
- 8.689
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb gisteren al uitgelegd hoe dat zit in Vlaanderen, nerd.
Vond het een schandelijke wedstrijd voor een 'wereldtalent' dat 70mil kost. Liet zich keer op keer aftroeven in duels en stond constant lucht te dekken. Een beetje de kwaaltjes die je al sinds zijn debuut ziet. Gaat niet lang duren voordat Demiral de voorkeur krijgt denk ik.
De gebruiker die de video heeft geüpload, heeft deze video niet beschikbaar gemaakt in jouw land.

Vond het een schandelijke wedstrijd voor een 'wereldtalent' dat 70mil kost. Liet zich keer op keer aftroeven in duels en stond constant lucht te dekken. Een beetje de kwaaltjes die je al sinds zijn debuut ziet. Gaat niet lang duren voordat Demiral de voorkeur krijgt denk ik.
Edit:
Hoop dat je dit in België kan bekijken, momentjes als rond 1:30, 1:40, 1:50, 2:45, 4:16, 7:15 en met name 7:20 zijn waar ik op doel.
Blijf het toch raar vinden wat een andere omgeving met iemand kan doen. Maar het zal wel. Als voetballer anno 2019 ben je zo goed als je laatste 5 wedstrijden.
Ik denk niet dat de omgevingsverandering een enorme invloed heeft gehad want dit soort fouten hebben er altijd al ingezeten. Hij leek vooral zo goed omdat de Nederlandse media hem (en De Jong) vrijwel nooit bekritiseerde en foutjes bewust verzweeg. Mooi voorbeeld is bijvoorbeeld de klassieker van afgelopen seizoen waar Thijsje letterlijk bij 5 van de 6 goals totaal in de fout ging en niemand het daarover had. Voor Frenkie maken gerenommeerde voetbalsites nu 3 nieuwsberichten aan voordat de wedstrijd überhaupt afgelopen is.Blijf het toch raar vinden wat een andere omgeving met iemand kan doen. Maar het zal wel. Als voetballer anno 2019 ben je zo goed als je laatste 5 wedstrijden. Hoe doet de Vrij het? Zie nooit wat van Inter.