XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Vond het een schandelijke wedstrijd voor een 'wereldtalent' dat 70mil kost. Liet zich keer op keer aftroeven in duels en stond constant lucht te dekken. Een beetje de kwaaltjes die je al sinds zijn debuut ziet. Gaat niet lang duren voordat Demiral de voorkeur krijgt denk ik.

Edit:

Hoop dat je dit in België kan bekijken, momentjes als rond 1:30, 1:40, 1:50, 2:45, 4:16, 7:15 en met name 7:20 zijn waar ik op doel.

Laatst bewerkt:
Altijd episch dat geschreeuw na een minuut stilte.

:lol:

Disco disco Partizani :rocker2:

Bert :hedbang:

De Rangers hebben geen zin om te winnen.

Baasje is het ook die Gerrard

Afschuwelijke tattoos heeft die karsdorp

Opdoeken dat Feyenoord. 't Is mooi geweest. Doe uit dat licht, weg die club.

Vond het een schandelijke wedstrijd voor een 'wereldtalent' dat 70mil kost. Liet zich keer op keer aftroeven in duels en stond constant lucht te dekken. Een beetje de kwaaltjes die je al sinds zijn debuut ziet. Gaat niet lang duren voordat Demiral de voorkeur krijgt denk ik.

Edit:

Hoop dat je dit in België kan bekijken, momentjes als rond 1:30, 1:40, 1:50, 2:45, 4:16, 7:15 en met name 7:20 zijn waar ik op doel.

Blijf het toch raar vinden wat een andere omgeving met iemand kan doen. Maar het zal wel. Als voetballer anno 2019 ben je zo goed als je laatste 5 wedstrijden. Hoe doet de Vrij het? Zie nooit wat van Inter.

Smerig clubje, dat AZ.

hihi

Veel rooie bij AZ matches, idd.

Blijf het toch raar vinden wat een andere omgeving met iemand kan doen. Maar het zal wel. Als voetballer anno 2019 ben je zo goed als je laatste 5 wedstrijden.

Jammer dat Chiellini out is, want die spreekt tenminste Engels. Denk sowieso dat hij voorlopig beter af was geweest met Giorgio naast hem. Bonucci lijkt geen echte leider te zijn op het veld.

(de vrij was de laatste twee wedstrijden basisspeler)

Blijf het toch raar vinden wat een andere omgeving met iemand kan doen. Maar het zal wel. Als voetballer anno 2019 ben je zo goed als je laatste 5 wedstrijden. Hoe doet de Vrij het? Zie nooit wat van Inter.
Ik denk niet dat de omgevingsverandering een enorme invloed heeft gehad want dit soort fouten hebben er altijd al ingezeten. Hij leek vooral zo goed omdat de Nederlandse media hem (en De Jong) vrijwel nooit bekritiseerde en foutjes bewust verzweeg. Mooi voorbeeld is bijvoorbeeld de klassieker van afgelopen seizoen waar Thijsje letterlijk bij 5 van de 6 goals totaal in de fout ging en niemand het daarover had. Voor Frenkie maken gerenommeerde voetbalsites nu 3 nieuwsberichten aan voordat de wedstrijd überhaupt afgelopen is.
Ik vind het vooral bizar hoe goed zo'n media apparaat dus kan werken en in Italië hebben ze blijkbaar geen reden om die jongen te beschermen.

De Vrij is, mits fit, een vaste waarde bij Inter. Vind hem persoonlijk voorlopig ook nog een stuk verder dan De Ligt, maar heeft problemen met blessures.

Waarschijnlijk de meest onderschatte speler die ik ooit heb zien voetballen.

Terug
Naar boven