Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Ik denk zelfs dat Feyenoord 1e in de groep kan worden als het meezit.
Porto uit ga je natuurlijk niet winnen, maar Rangers thuis zeker wel. Young Boys mist voorlopig geloof ik 8 basisspelers aan blessures dus daar moet je ook minstens 4 punten tegen pakken. Dan eindig je op 10 punten, wat genoeg is om in ieder geval te overwinteren.

Haha ja klopt. Zo goed was het toch allemaal niet, viel het kwartje niet goed dan? Oh nee, geluk dwing je af.

Denk jij dat Feyenoord en AZ overwinteren?
Ben er wel positief over. Je weet nooit! Ik denk tegenwoordig in halfvol ipv halfleeg. Is voor jezelf en anderen vaak een stuk prettiger en kost niks.(wil niet zeggen dat jij op andere vlakken dan op Holland in Europe zo bent)

Wat gebeurt er in Mestalla?

Interlanden next week. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

:help:

:help:

Ben er wel positief over. Je weet nooit! Ik denk tegenwoordig in halfvol ipv halfleeg. Is voor jezelf en anderen vaak een stuk prettiger en kost niks.(wil niet zeggen dat jij op andere vlakken dan op Holland in Europe zo bent)

Ja op andere vlakken kan ik dat begrijpen, maar met lullen over voetbal heb ik toch meer de neiging de slechte of verbeterpunten eruit te pikken.
Misschien een beetje door irritatie van de gemiddelde fan van het Nederlandse voetbal die altijd zeer optimistisch is zodra er een wedstrijdje gewonnen is, daar word ik soms moe van. Wij vinden ons altijd erg snel heel goed, ik heb dat een stuk minder, kan er objectief naar kijken. Ik kan mijn verwachtingen helaas niet beter maken dan ze zijn, maar laat mij dan aangenaam verrassen. Voor Oranje ben ik al een stuk positiever geworden.

In het Blind en Advocaat tijdperk was ik ook negatief. Idem met hoe Ajax het altijd onder F. de Boer deed in Europa. Maar je kan wel zien dat we op de goede weg zijn. Vooral nu Ajax werk maakt om spelers te behouden en dat ook daadwerkelijk lukt.

Wedstrijd van het weekend: Inter - Juventus @ 20:45

Pepper your angus, de Ligt!

Nou, #Jaapout dan maar? Wat een vertoning.

Denk dat Jaapke voor realistischer voetbal moet kiezen i.p.v. dat Hollandse School gelul. Winnen is belangrijker dan de manier waarop.

Hoe speelt Karsdorp?

Om 21.00 uur gaan We Barca-Sevilla kijken.

De Jong vs De Jong

Denk dat Jaapke voor realistischer voetbal moet kiezen i.p.v. dat Hollandse School gelul. Winnen is belangrijker dan de manier waarop.
Ik weet niet of het Stam is. Deze ziekte heeft Feyenoord al zolang als ik me kan herinneren.
Een soort bipolaire stoornis waarin het eerste kleine tegenslagje leidt tot een onzekerheid die zijn weerga niet kent. Andersom kunnen ze met zelfvertrouwen iedereen op de wereld aan.
Ik kijk soms met enige afgunst naar onze rivalen, waarbij het idee van verliezen nieteens in hun hoofd op komt.

Achteraf gezien heeft Gio het misschien veel beter gedaan dan we dachten. :thinking:

1x kampioen
2x Beker
2x Johan Cruijff Schaal

Van Bronckhorst heeft het ook niet makkelijk gehad

Alleen een seizoentje te lang gebleven denk ik. Als je niet kan of mag doorselecteren dan hoepel je beter zelf op.

De transfers in z'n laatste seizoen:

1570378922539.png

Terug
Naar boven