XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Zal hij ooit nog vijf wedstrijden op rij spelen met hetzelfde middenveld?

Wie was de keepende schoonzoon van Salvador? Sierd had het er over.

Tor van Luuk hangt in de lucht.

Ik voel het

Interessante senor

Luuk had ze op zn schoen en Suarez scoort met een omhaal

Sukkels die Dembele en die andere pipo. Sta je met 4-0 voor. Laat Hernandez scoren

Of slim. Mis je Eibar en heb je schone lei :thinking:

In het Blind en Advocaat tijdperk was ik ook negatief. Idem met hoe Ajax het altijd onder F. de Boer deed in Europa. Maar je kan wel zien dat we op de goede weg zijn. Vooral nu Ajax werk maakt om spelers te behouden en dat ook daadwerkelijk lukt.

Ja probeer altijd objectief te zijn en ben niet zo snel om als een speler een talent blijkt te zijn moet ik het toch nog wel een tijdje langer bekijken dan de gemiddelde fan. Te veel spelers zijn in het verleden alsnog door de mand gevallen. Bij het Nederlands elftal streef ik dan ook naar wereldniveau wat ik altijd sinds mijn voetbalbestaan gewend was, dat is dan dus vrij kritisch en sta je niet meteen in de polonaise als Depay de bal weer eens wel goed raakt.

De Ligt weer onder vuur, gisteren matig optreden. de Vrij lijkt helemaal vergeten maar staat toch wel wekelijks zijn mannetje in de Serie A top. Jammer dat we geen hele goede backs hebben anders was een 3-5-2 met de Vrij , van Dijk en de Ligt misschien wel de beste defensie die een land kan opstellen.

Ik denk nog steeds dat Oranje het EK en WK niet had moeten missen. Er was genoeg kwaliteit om de kwalificatie af te dwingen.

Waren wat kritische wedstrijden waar het echt nergens op sloeg.

Die tegen Ijsland en Bulgarije staan me nog bij.

IJsland?

Een bij z'n club niet spelende rechtsachter... Goede selectiepolitiek, Danny!

5(41).jpg

het blijft apart

Terug
Naar boven