Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Heeft ie dat er zelf niet bijgezet. Misschien nog te druk met die poppetjes die die verkoopt. Lijkt me sterk dat anderen aan die paginas zitten te rommelen

Cruijff tipte Roy nog in een boek van me als nieuwe Rijkaard / Van Basten of Gullit.

Is toch niet echt wat je er van verwachtte geworde

Cruijff tipte Roy nog in een boek van me als nieuwe Rijkaard / Van Basten of Gullit.

Is toch niet echt wat je er van verwachtte geworde

Ja was een groot talent. In die tijd kwam het er bijna altijd wel uit als je als talent werd bestempeld. Kwam daarna niet Overmars op zijn positie?
Nottingham Forrest en Foggia, kon beter natuurlijk. Was er nog wel bij op het WK '94 maar heb Roy zelf zelden in actie gezien en geen herinneringen van.

Ineens had je Van Vossen als lievelingetje.

Mocht hem wel

Al die Amsterdamse schoffies was het net niet. Genoa, Bordeaux, Foggia.

Alleen de ideale schoonzoon redde het.

Bergkamp

Ja was een groot talent. In die tijd kwam het er bijna altijd wel uit als je als talent werd bestempeld. Kwam daarna niet Overmars op zijn positie?
Nottingham Forrest en Foggia, kon beter natuurlijk. Was er nog wel bij op het WK '94 maar heb Roy zelf zelden in actie gezien en geen herinneringen van.
Kan me nog herinneren dat Reiziger en Bogarde op de vleugels speelden voorin bij Ajax.

Kan me nog herinneren dat Reiziger en Bogarde op de vleugels speelden voorin bij Ajax.

Ja, verder in het verleden werden de slechtere centrum verdedigers als back opgesteld. Tegenwoordig zijn backs vaak spelers die het als rechts of links buiten niet hebben gered in de jeugd.

F. de Boer was in zijn beginjaren linksback, wat zou er van hem geworden zijn in deze tijd? In het centrum nog niet sterk genoeg op jonge leeftijd, maar totaal ongeschikt als back in het hedendaagse voetbal. Zoals ik ook Blind geen back vind.

R.de Boer kon ook echt over al spelen.

Jacques Songo'o.

haha hier is het. Ben ik de enige die in de lach schiet, nee toch mag ik hopen?

haha hier is het. Ben ik de enige die in de lach schiet, nee toch mag ik hopen?

Ik moest ook lachen toen ik het gister hoorde.
Was ook een grapje, doelend op het slechte Duits van Kraaij. En nu wordt ie weggezet als een halve nazi.

En ben het met onderstaande eens:

Ik moest ook lachen toen ik het gister hoorde.
Was ook een grapje, doelend op het slechte Duits van Kraaij. En nu wordt ie weggezet als een halve nazi.

Kraaij praatte een beetje met de toon van een sergeant moet je op zijn toon letten, wat vaak meer mensen gaan doen als ze Duits gaan spreken.
Wist niet dat San Marco humor had, dacht altijd dat het een dooie lul was.

Ben wel benieuwd naar de mensen die in shock verkeren en zich niet kunnen verplaatsen in een grap binnenskamers.
Zullen er trouwens echt mensen zijn die nog nooit een WO2 grapje hebben gemaakt of om hebben moeten lachen, deze mensen misschien?

Hij combineert slimme analyses met zinvolle kritieken en is wars van opportunisme. Hij heeft ook humor. Toen het over penalty's ging kwam de gemiste strafschop van hem ter sprake tegen Denemarken in '92. ‘Dat was gelukkig niet zo’n belangrijke’ zei hij met een knipoog.

Ik vond van Basten altijd al iets mysterieus hebben. Iemand die je nooit echt denk te kennen, een rare vogel maar wel iemand tegen wie je zal opkijken.
Humor zal misschien, maar denk niet een heel sympathiek persoon met de nodige zelfspot. Denk dat hij het niet snel pikt als iemand anders een grapje over hem maakt.

Denk dat ik zijn boekje nog wel een keer ga lezen. iemand al gelezen?

Is toch nog niet uit?

Ik vond van Basten altijd al iets mysterieus hebben. Iemand die je nooit echt denk te kennen, een rare vogel maar wel iemand tegen wie je zal opkijken.
Humor zal misschien, maar denk niet een heel sympathiek persoon met de nodige zelfspot. Denk dat hij het niet snel pikt als iemand anders een grapje over hem maakt.

Denk dat ik zijn boekje nog wel een keer ga lezen. iemand al gelezen?
Winnaars hebben altijd iets ongrijpbaars. Totdat ze verliezen. Toen werd hij menselijk.

Winnaars hebben altijd iets ongrijpbaars. Totdat ze verliezen. Toen werd hij menselijk.

Soms wel, al zijn Arjen Robben, Rico Verhoeven, Overeem en vele anderen toch behoorlijk open boeken. Van hun zou ik nooit snel een boekje kopen, te voorspelbaar.

Terug
Naar boven