- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cruijff tipte Roy nog in een boek van me als nieuwe Rijkaard / Van Basten of Gullit.
Is toch niet echt wat je er van verwachtte geworde
Kan me nog herinneren dat Reiziger en Bogarde op de vleugels speelden voorin bij Ajax.Ja was een groot talent. In die tijd kwam het er bijna altijd wel uit als je als talent werd bestempeld. Kwam daarna niet Overmars op zijn positie?
Nottingham Forrest en Foggia, kon beter natuurlijk. Was er nog wel bij op het WK '94 maar heb Roy zelf zelden in actie gezien en geen herinneringen van.
Kan me nog herinneren dat Reiziger en Bogarde op de vleugels speelden voorin bij Ajax.
haha hier is het. Ben ik de enige die in de lach schiet, nee toch mag ik hopen?
Ik moest ook lachen toen ik het gister hoorde.
Was ook een grapje, doelend op het slechte Duits van Kraaij. En nu wordt ie weggezet als een halve nazi.
Hij combineert slimme analyses met zinvolle kritieken en is wars van opportunisme. Hij heeft ook humor. Toen het over penalty's ging kwam de gemiste strafschop van hem ter sprake tegen Denemarken in '92. ‘Dat was gelukkig niet zo’n belangrijke’ zei hij met een knipoog.Wist niet dat San Marco humor had, dacht altijd dat het een dooie lul was.
Hij combineert slimme analyses met zinvolle kritieken en is wars van opportunisme. Hij heeft ook humor. Toen het over penalty's ging kwam de gemiste strafschop van hem ter sprake tegen Denemarken in '92. ‘Dat was gelukkig niet zo’n belangrijke’ zei hij met een knipoog.
![]()
Marco van Basten is uniek als slimme analyticus-met-humor
www.volkskrant.nl
Winnaars hebben altijd iets ongrijpbaars. Totdat ze verliezen. Toen werd hij menselijk.Ik vond van Basten altijd al iets mysterieus hebben. Iemand die je nooit echt denk te kennen, een rare vogel maar wel iemand tegen wie je zal opkijken.
Humor zal misschien, maar denk niet een heel sympathiek persoon met de nodige zelfspot. Denk dat hij het niet snel pikt als iemand anders een grapje over hem maakt.
Denk dat ik zijn boekje nog wel een keer ga lezen. iemand al gelezen?
Winnaars hebben altijd iets ongrijpbaars. Totdat ze verliezen. Toen werd hij menselijk.