MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Oeeehhhhh, die komt keihard aan.
Ja. Heb nog wel een pleister op de wonden

.
20191210_225803.jpg

Gefeliciteerd.

Kan je leuk uit eten met je meissie

Nou, was zwaar voor Ajax hoor sta hier niet te juichen.

Maar zakelijk gezien is 5.75 natuurlijk van de gekke voor zo'n partij dus gewoon inzetten dit buitenkansje.

Bal is rond

Gokken is niet zakelijk. Gewoon recreatie.

Ik ben de laatste die er wat over mag zeggen maar weet nog wel dat ik met een vijfje 2 ruggen pakkte met een mooie combo toen kwam jij met een downer van hoeveel geld heb je wel niet verloren dat tegen die 2k staat

Wat een zin trouwens

Ik ben de laatste die er wat over mag zeggen maar weet nog wel dat ik met een vijfje 2 ruggen pakkte met een mooie combo toen kwam jij met een downer van hoeveel geld heb je wel niet verloren dat tegen die 2k staat

Wat een zin trouwens

Ik bedoel gewoon dat ik die odd van 5.75 krankzinning vond. Had misschien 2.85 verwacht.
Gokken op voetbal is in het algemeen roulette zonder logica. Maar dit vond ik toch wel een echt buitenkansje. Eerste en denk ook laatste bet van de laatste 3 jaar.

Kon mij herinneren dat je vroeger vaak postte als je wat gewonnen had dus vroeg gewoon oprecht hoeveel verliezen er tegenover staan, niet als kritiek maar gewoon in de zin van win je altijd zo veel of valt dat wel mee?

Is ook geen kritiek op jou. Maar het schoot in mn hoofd dat jij dat zei.

Ben blij dat je gewonnen hebt en hoe vaak of hoe weinig je speelt moet iedereen zelf weten.

Als ik me altijd aan mn tipsters gehouden had zou ik wel zwarte cijfers hebben gehad maar ben een eigenwijze kl***zak die ook denkt het zelf beter te weten

Is ook geen kritiek op jou. Maar het schoot in mn hoofd dat jij dat zei.

Ben blij dat je gewonnen hebt en hoe vaak of hoe weinig je speelt moet iedereen zelf weten.

Als ik me altijd aan mn tipsters gehouden had zou ik wel zwarte cijfers hebben gehad maar ben een eigenwijze kl***zak die ook denkt het zelf beter te weten

Maat van mij had direct ook gezet op Valancia maar ook nog handicap leverde 11x op.
Ik twijfelde tussen een X én Valencia.
Speel je nog andere online gambling?

Speel je nog andere online gambling?
Vroeger wel eens paardenrennen. Voor de rest niks.

Doe alleen Ligue 2, National en Sjuup per liga combo over 2.5 vijfje per speelronde. Als die eerste 2 vallen heb je zowat de lotto gewonnen.

Voor de rest volg ik een enkele tipster. Verder heb ik niet zoveel zin om alles meer in de gaten te houden. Vroeger volgde ik tig tipsters en kreeg ik ook notificaties via mail.

Dat, werkmail en ook nog whatsappies de heeeeeeeeeeeeele dag door.

Nou dan vind je dat echt niet leuk die piepies de hele godganse dag.

Dus doe nu rustig aan met alles. Rust is ook belangrijk

Vroeger wel eens paardenrennen. Voor de rest niks.

Doe alleen Ligue 2, National en Sjuup per liga combo over 2.5 vijfje per speelronde. Als die eerste 2 vallen heb je zowat de lotto gewonnen.

Voor de rest volg ik een enkele tipster. Verder heb ik niet zoveel zin om alles meer in de gaten te houden. Vroeger volgde ik tig tipsters en kreeg ik ook notificaties via mail.

Dat, werkmail en ook nog whatsappies de heeeeeeeeeeeeele dag door.

Nou dan vind je dat echt niet leuk die piepies de hele godganse dag.

Dus doe nu rustig aan met alles. Rust is ook belangrijk

En vroeger ook blackjack of poker gedaan?

Ajax was gewoon slecht. Valencia miste hoeveel basisspelers? Terecht gewonnen.

Olympique Lyon bereikte dinsdag dankzij een 2-2 gelijkspel tegen RB Leipzig de achtste finale van de Champions League, maar na afloop ging het voornamelijk om het incident omtrent Marcelo. Een supporter van les Gones toonde een spandoek met de tekst ‘Marcelo, verlaat onze club’, met tevens een afbeelding van een ezel. Ploeggenoot Memphis Depay ontstak hierdoor in woede en volgens RMC Sport wil Marcelo Lyon zo snel mogelijk verlaten.

Petje op, sjaaltje om.

Die realfags gaan eraan!

Buffon oudste ooit in CL zeker?

Zoals vanouds geen club buiten de landen top 5 door in de CL.
Ben ik de enige die de hele CL nu geen reet meer interesseert en er weinig/niks van zal kijken?

Terug
Naar boven