- Waardering
- 7.124
Ja. Heb nog wel een pleister op de wonden
.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja. Heb nog wel een pleister op de wonden
Bal is rond
Gokken is niet zakelijk. Gewoon recreatie.
Ik ben de laatste die er wat over mag zeggen maar weet nog wel dat ik met een vijfje 2 ruggen pakkte met een mooie combo toen kwam jij met een downer van hoeveel geld heb je wel niet verloren dat tegen die 2k staat
Wat een zin trouwens
Is ook geen kritiek op jou. Maar het schoot in mn hoofd dat jij dat zei.
Ben blij dat je gewonnen hebt en hoe vaak of hoe weinig je speelt moet iedereen zelf weten.
Als ik me altijd aan mn tipsters gehouden had zou ik wel zwarte cijfers hebben gehad maar ben een eigenwijze kl***zak die ook denkt het zelf beter te weten
Vroeger wel eens paardenrennen. Voor de rest niks.
Vroeger wel eens paardenrennen. Voor de rest niks.
Doe alleen Ligue 2, National en Sjuup per liga combo over 2.5 vijfje per speelronde. Als die eerste 2 vallen heb je zowat de lotto gewonnen.
Voor de rest volg ik een enkele tipster. Verder heb ik niet zoveel zin om alles meer in de gaten te houden. Vroeger volgde ik tig tipsters en kreeg ik ook notificaties via mail.
Dat, werkmail en ook nog whatsappies de heeeeeeeeeeeeele dag door.
Nou dan vind je dat echt niet leuk die piepies de hele godganse dag.
Dus doe nu rustig aan met alles. Rust is ook belangrijk
Nee, doe ik bewust niet. Net als gamen. Denk dat dan het hek van de dam is. Wil graag voor half 1 in bed liggen
Dat kan soms behoorlijk goed uitpakken. Maar vaak win je op de lange termijn niets. Gokkers zijn ook een apart slag.
Olympique Lyon bereikte dinsdag dankzij een 2-2 gelijkspel tegen RB Leipzig de achtste finale van de Champions League, maar na afloop ging het voornamelijk om het incident omtrent Marcelo. Een supporter van les Gones toonde een spandoek met de tekst ‘Marcelo, verlaat onze club’, met tevens een afbeelding van een ezel. Ploeggenoot Memphis Depay ontstak hierdoor in woede en volgens RMC Sport wil Marcelo Lyon zo snel mogelijk verlaten.