AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Kopa trophy

Vorige keer Kluivert derde.

Zo die onzin prijzen hebben we ook weer gehad. Lijst die nergens over gaat.
Ik kijk al uit naar Ajax - Valencia, daar gaat het om de knikkers.

Waar Nederland veel net-niet backs heeft hebben we ook veel van dat soort spelers.
Kluivert, Promos, Babel, Bergwijn en kan wel even door gaan. Stuk of 10 spelers van hetzelfde niveau. Allemaal nog net wat te pover, jammer dat er van zo'n lijst er niet één boven uit steekt naast Depay. Hopelijk dat Kluivert er nog komt, zag daar altijd wel meer in dan de anderen maar zal wel zo blijven aanpoten.

Kluivert maakt in ieder geval veel minuten. Het is niet alsof het daar allemaal koekenbakkers zijn bij AS Roma.

Kunnen voormalige voetballers die nergens verstand van hebben niet een keertje het woord rentenieren opzoeken?

Cruijff is ook wel eens de bietenbrug opgegaan dacht ik

Beleggen moet je sowieso niet doen in aandelen.

Laatst bewerkt:
Salvador zat toch in de varkens ofzo toch?

Wat is deze
Screenshot_20191206-222301_Chrome.jpg

Kunnen voormalige voetballers die nergens verstand van hebben niet een keertje het woord rentenieren opzoeken?

Nee het moet altijd maar meer meer meer.
Ook de 5e 6e en 7e generatie van je bloedlijn moeten "veilig" zijn, stel je voor dat ze eens ergens moeten solliciteren.

Kluivert maakt in ieder geval veel minuten. Het is niet alsof het daar allemaal koekenbakkers zijn bij AS Roma.

Kluivert mag wat mij betreft weleens meer kansen in Oranje krijgen. Vrees wel dat hij extra kritisch bekeken zal worden en het dan ook heel goed zal moeten doen.

Az gaat als een tren

Deel 2 ook op yt

Terug
Naar boven