MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Aankopen moesten volgens hem een toegevoegde waarde hebben. Een miskoop kan, uiteraard, altijd. Alleen staan er namen tussen die niemand zich nog kan herinneren.
Een overzichtje van hoe Marc het tot nu toe deed.

2012/2013 (wellicht niet allemaal door hem gedaan?)

Moisander
Lucas Anderson
Tobias Sana
Christian Poulson (gratis)
Babel (gratis)
Schöne (gratis)

2013/2014

Mike van der Hoorn
Lerin Duarte
Krkic (huur)

2014/2015

Sinkgraven
Zivkovic
Viergever
Diederik Boer
Onana
Zimling (huur)
Milik (huur)

2015/2016

Gudelj
Milik
Younes
Dijks
Heitinga (gratis)
Sanogo (huur)

2016/2017

Neres
Ziyech
Mateo Cassierra
Sanchez
Traore (huur)
Westermann (gratis)
Krul (huur)

2017/2018

Wöber
Rasmus Kristensen
Tagliafico
Luis Orejuela
S. de Jong
Schuurs
Benjamin van Leer
Lamprou (gratis)
Huntelaar (gratis)

2018/2019

Blind
Tadic
Lisandro Magallán
Hassane Bandé
Labyad
Varela (huur)

2019/2020 (zomer)

Promes
Edson Álvarez
Marin
Lisandro Martínez
Pierie
Scherpen
Varela (huur)

Het lijkt toch een beetje 'stumbling into succes'. F. de Jong stond er niet bij. Wellicht omdat ze hem als jeugdspeler haalden.

Is ook niet makkelijk met relatief beperkte middelen toentertijd.

Als ik dit zo hoor en het klopt dan is het best een dun lijntje. Hopelijk blijft de Feyenoordsupporter komende 20 jaar ook trouw komen ondanks de duurste seizoenkaart van Nederland en geen enkele garantie op meedoen om de prijzen.

Vers Beton staat ook vooraan het rijtje van lieden die het liefst De Kuip behouden. Ik ben tot 2:45 gekomen maar inhoudelijk sterk vind ik het niet bepaald. Paar feitelijke onjuistheden en wat kinderachtige redenaties. Verder is het een filmpje uit juli en is er enorm veel gebeurd in de tussentijd.

Is het een risico om uit te breiden? Wellicht. Een stadion van 80k+ zoals men jaren geleden riep ga je inderdaad niet vol krijgen. Aan de andere kant heeft De Kuip al jaren een wachtlijst voor seizoenskaarten en zijn we nu gedwongen bepaalde delen leeg te houden wat ook de capaciteit vermindert. Theoretisch passen er 45.000 in, in praktijk worden er maximaal 42.000 toegelaten waarvan uit mijn hoofd 30.000 seizoenskaarten zijn. Ik denk dat je er niet vanuit hoeft te gaan dat zij in de toekomst opeens wegblijven en mensen die al een aantal jaar wachten zullen ook hun kans pakken.

De afgelopen jaren waren ook niet echt succesvol, toch zit het elke twee weken vol.

Aankopen moesten volgens hem een toegevoegde waarde hebben. Een miskoop kan, uiteraard, altijd. Alleen staan er namen tussen die niemand zich nog kan herinneren.

Blijft toch verdomde moeilijk. Vooral Feyenoord vind ik veel pech hebben met aankopen, vooraf denk ik vaak ook dat het best wat kan worden maar valt het toch tegen. Denk dat als je 10 aankopen doet en er 3 vaste waarde worden die ook nog een stapje hogerop kunnen je het uitstekend doet.
Daarom zal Ajax als ze 4 basisspelers moeten verkopen wel een mannetje of 8 terug moeten kopen wil je onder aan de streep zo min mogelijk kwaliteit inleveren. Die verhoging salarisplafond is gewoon een goede keuze en scheelt weer onnodig geld verspelling met miskopen.

Vers Beton staat ook vooraan het rijtje van lieden die het liefst De Kuip behouden. Ik ben tot 2:45 gekomen maar inhoudelijk sterk vind ik het niet bepaald. Paar feitelijke onjuistheden en wat kinderachtige redenaties. Verder is het een filmpje uit juli en is er enorm veel gebeurd in de tussentijd.

Is het een risico om uit te breiden? Wellicht. Een stadion van 80k+ zoals men jaren geleden riep ga je inderdaad niet vol krijgen. Aan de andere kant heeft De Kuip al jaren een wachtlijst voor seizoenskaarten en zijn we nu gedwongen bepaalde delen leeg te houden wat ook de capaciteit vermindert. Theoretisch passen er 45.000 in, in praktijk worden er maximaal 42.000 toegelaten waarvan uit mijn hoofd 30.000 seizoenskaarten zijn. Ik denk dat je er niet vanuit hoeft te gaan dat zij in de toekomst opeens wegblijven en mensen die al een aantal jaar wachten zullen ook hun kans pakken.

De afgelopen jaren waren ook niet echt succesvol, toch zit het elke twee weken vol.

Tja als de gegeven informatie (ook al wordt het via school tv methode gepresenteerd) niet klopt dan weet ik het ook niet. Als dit verhaal klopt dan vind ik de risico's heel groot.
Eerlijk gezegd vind ik de huidige Kuip met uitbreiding veruit het mooist, eeuwig zonde dat deze uitbreiding niet mogelijk is waar dit bij andere oude stadions (zoals camp nou en bernabeu) wel kan.

Zal wel niet het stadion worden maar vond de nieuwe Kuip in deze video wel mooi bij 01:00 dat vak achter de goal is leuk gedaan en maakt het net even wat anders dan als alles rondom hetzelfde is.
Verder heb ik liever 2 dikke ringen dan 3 kleinere dus hopelijk doen ze dat niet.

Ach ach, AZ kan de druk neit aan :emo:

Veel bekenden bij Flamengo

Van Dijk wereldkampioen :hedbang:

Nog steeds geen druk op Solskjaer?

Na de uitschakeling van Ajax en de tegenvaller van Depay ook al minder zin in de rest van het seizoen :(
Eenmaal begonnen zal het wel weer opleven.
Een EK zoals 2008 zal al heel leuk zijn. Maar denk dat de verwachtingen nu toch hoger liggen dan destijds.

Toen Ajax EL finale speelde vond ik ook wel niet onaardig.

Alan Pardew nieuwe coach ADO.

1536x864a.jpg

vrienden voor het leven

Verbaast mij altijd dat die oude sterren de moeite nemen. Blijkbaar vinden ze dat toch leuk, zonder een pak geld te hoeven krijgen.

Kom je niet bij mij kom ik niet bij jou!

Zlatan naar Milan. (18 maanden @ 5 miljoen)

Dat wordt stijgen geblazen!

Terug
Naar boven