AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Ik hou je op de hoogte er over. Ben nog bezig.

Zal me niks verbazen dat Liesbeth zn first zn last zn everthing is.

Oh ja Marco moet op dat gebied de heilige boon uithangen dus zeggen dat de Milanese top modellen poppetjes hem niks deden ;)
Hij doet mij een beetje aan Bergkamp denken qua karakter, zo ver ik hem "ken" inschatten.

Me moeder noemde die 2 altijd dooie dienders

haha is dit San Marco of is dit jouw tekst, ik vrees het laatste :D

Het viel mij soms op dat sommigen helemaal niks hadden, een minuscuul stompje en we hadden een "leider" van in de 30 die opeens mee ging onder de douche terwijl wij 12 waren en dus in shock :roflol:
Hield er nooit van als de papa van de anderen mee gingen de kleedkamers in om hun zoontje te helpen na het douchen. Was er altijd een raar stil sfeertje.

Knap van Koeman om de trein niet te pakken

Niet echt het juiste moment, natuurlijk stond Barca op zijn verlanglijst maar dat stond een eind toernooi meemaken met Nederland ook.
En als ze bij je aankloppen, weet je dat dit in de komende 10 jaar ook nog wel zal gebeuren.

Ik hoop het voor hem

Zoet verhuurd aan Utrecht

In een dergelijke compilatie lijkt het nog best wat.

Stadions stromen leeg. Zal ook wel met de magere resultaten te maken hebben en wellicht heeft het missen van 2 eindrondes ook invloed gehad.
Ook waren veel stadions in 2010 nog relatief nieuw en is het nieuwe er in 2020 wel weer van af.

Vitesse had voor het Gelredome maar zo'n 8.000 vaste supporters in de jaren '90, letterlijk vanaf de eerste wedstrijd in Gelredome waren dit er opeens 25.000. Geen wonder dat deze nieuwe supporters vroeg of laat wel weer zouden verdwijnen als het nieuwe er af is.

Iedereen ziet nu buitenlands voetbal en merkt dat eredivisie niet om aan te gluren is?

Iedereen ziet nu buitenlands voetbal en merkt dat eredivisie niet om aan te gluren is?

Zou goed een rol kunnen spelen. Kan mij voorstellen dat jonge gasten van 12-25 in Nederland liever naar de PL kijken dan de eredivisie en ook geen reden zien om een seizoenkaart van de club uit hun stad te nemen.

Maarja dat zou dan ook gelden voor de 2e Bundesliga waar ook alles vol zit. Ik woon net over de grens, hier in Duitsland en bij mij in de straat zie ik vlaggen van Gladbach, Hamburg, Schalke en zelfs Hertha in de achtertuinen (en veel Duitse vlaggen om de Nederlanders iets duidelijk te maken denk ik). Zo populair als voetbal hier is dat is het in Nederland niet (meer).

Aanbod vandaag de dag is ook gewoon super. Wou dat wij dat vroeger hadden.

20200116_164234.jpg

2 alinea.

Hah! Marcel die rookt :thinking:

Sjon is Schip @Arminius

Zou goed een rol kunnen spelen. Kan mij voorstellen dat jonge gasten van 12-25 in Nederland liever naar de PL kijken dan de eredivisie en ook geen reden zien om een seizoenkaart van de club uit hun stad te nemen.

Maarja dat zou dan ook gelden voor de 2e Bundesliga waar ook alles vol zit. Ik woon net over de grens, hier in Duitsland en bij mij in de straat zie ik vlaggen van Gladbach, Hamburg, Schalke en zelfs Hertha in de achtertuinen (en veel Duitse vlaggen om de Nederlanders iets duidelijk te maken denk ik). Zo populair als voetbal hier is dat is het in Nederland niet (meer).
Heb het gevoel dat voetbal de jaren na 88 stuk populairder was, idd.

Op hoeveel test zou Depay zitten momenteel?

Was er niet eens een filmpje dat Davids squatte. Weet niet meer met hoeveel het was maar sommigen vonden het verrassend.

Terug
Naar boven