AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Lastig te zeggen.. Bergwijn kan erg wisselvallig zijn maar brengt altijd wel iets en of dat in de PL ook zal blijken is de vraag. Beste zou zijn om Son in de spits te zetten en Bergwijn op links te zetten lijkt mij. Hij mag aankomende zondag wel al meteen tegen City dus ben benieuwd hoe hij het dan gaat doen

Welke aanvallers uit de Eredivisie zijn er de laatste tien jaar dan wel geslaagd in Engeland? Kan me alleen Pellè herinneren die 1 op 3 liep bij Southampton. Verder kwamen de meesten nieteens boven de 5 goals uit. Het zou me in ieder geval verbazen als Bergwijn een vaste waarde wordt.

Allemaal mooi en aardig maar dit kan je natuurlijk niet echt met elkaar vergelijken.

Welke aanvallers uit de Eredivisie zijn er de laatste tien jaar dan wel geslaagd in Engeland? Kan me alleen Pellè herinneren die 1 op 3 liep bij Southampton. Verder kwamen de meesten nieteens boven de 5 goals uit. Het zou me in ieder geval verbazen als Bergwijn een vaste waarde wordt.

Aan de andere kant zag ik hem bij PSV ook niet echt beter worden als hij zou blijven. En dan liever top PL zodat hij een goede kans krijgt te laten zien wat hij kan. Denk wel dat hij zich rot schrikt op de eerste trainingen.

Allemaal mooi en aardig maar dit kan je natuurlijk niet echt met elkaar vergelijken.

Nou ik wist 20 jaar geleden ze een grote naam zou gaan worden. lol

Zelfs Bony zat zonder club en heeft nu eindelijk weer wat. Vond die toch echt goed.

Zelfs Bony zat zonder club en heeft nu eindelijk weer wat. Vond die toch echt goed.
Wat een voetballer was dat zag, leek alles in huis te hebben om een meer dan aardige spits te worden. Helaas verzopen in handelshuis City.

Als Ajax vandaag verliest kan Feyenoord nog zomaar kampioen worden.

20200202_191559.jpg

Lol

Wathafuq...

Aad was alleen succesvol bij Mechelen.

Jordi?

Hyballa trainer van NAC :D

Gaat Bergwijn een grote meneer worden?

Terug
Naar boven