AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Bezoekers in dit topic

20200204_162503.jpg


Stukje over Armani
 
Van Basten had net het grotere geld gemist toen hij in '95 stopte. Denk dat hij bij Ajax als trainer nog het meest heeft verdient. Maar meer dan enkele miljoenen zal hij niet hebben?
 
Van Basten had net het grotere geld gemist toen hij in '95 stopte. Denk dat hij bij Ajax als trainer nog het meest heeft verdient. Maar meer dan enkele miljoenen zal hij niet hebben?
^^ ff lezen.

Sowieso van vroeger al hoorde je van dat hij koffertjes met zwart geld kreeg bij Milan. Zijn volgens mij ook nog weleens rechtszaken over geweest. Misschien lees ik er nog meer over in het boek.
 
Ben ik de enige die die goal van Van Basten tegen Engeland in '88 fantastisch vindt?
 
Hoe betrouwbaar zouden memoires, in het algemeen, zijn?
 
Hoe betrouwbaar zouden memoires, in het algemeen, zijn?
Van 50 jaar terug? Denk dat je dat soort dingen niet snel vergeet als een finale etc.

Ik weet ook nog hoop dingen van vroeger die mn ouders al niet meer weten. Zowat tot de detail nauwkeurig maar dat is niet 50 jaar terug.


Hah! 1970 is ook nu reeds 50 jaar terug :thinking:

Ik maak nu ook al mn 5de decennia mee :treuren:
 
Ben ik de enige die die goal van Van Basten tegen Engeland in '88 fantastisch vindt?

Die eerste is wel mooi, wel een beetje een Gert Muller goaltje. Helaas net voor mijn tijd dus niet bewust meegemaakt. Dan zijn goals nóg mooier.

Geweldige goals vond ik verder Bergkamp tegen Duitsland in '92 en Bergkamp uit tegen Engeland in '93 met het boogballetje. Alvast warm worden voor het EK.
Tegen Oranje blijf ik de goals van Romario en Branco van Brazilië fascinerend vinden.
 
Fascinerend maar ik haatte die goals wel toentertijd van die Brazilianen. Vooral dat feestvieren na de goals. Dat vingertje van Branco en dat wiegdansje van Bebeto en Romario
 
  • Like
Waarderingen: mat
Zou Van Basten met de kennis en kunde van vandaag nog wel tot zn 36ste hebben kunnen voetballen? Je hoort het zelden meer dat voetballers noodgedwongen hun kiksen aan de wilgen moeten hangen dezer dagen
 
Zou Van Basten met de kennis en kunde van vandaag nog wel tot zn 36ste hebben kunnen voetballen? Je hoort het zelden meer dat voetballers noodgedwongen hun kiksen aan de wilgen moeten hangen dezer dagen
Timmy Simons deed het nog recent tot z'n 41 aan de top.

hihi
 
Fascinerend maar ik haatte die goals wel toentertijd van die Brazilianen. Vooral dat feestvieren na de goals. Dat vingertje van Branco en dat wiegdansje van Bebeto en Romario

Ja Branco is denk ik mijn meest dramatische voetbal moment.
Mijn eerste WK, lekker laat op mogen als kind, een soort oud&nieuw gevoel. Feest in de straten en weken er naar toe leven en toen maakte Branco er een einde aan. Huilen.
In '98 haatte ik Brazilië hierdoor nog en toen weer eruit tegen ze, de haat is altijd blijven hangen sindsdien.

Dit WK was Nederland drama maar toch begon het net Brazilië op haar knieën te krijgen en daarna zou Zweden in de halve finale komen, als...
 
Zou Van Basten met de kennis en kunde van vandaag nog wel tot zn 36ste hebben kunnen voetballen? Je hoort het zelden meer dat voetballers noodgedwongen hun kiksen aan de wilgen moeten hangen dezer dagen

Geloof dat zijn gewricht echt goed naar de klote was. Zoals Robben met telkens een spierblessure kan je eindeloos door gaan maar als iets gewoon versleten of kapot is dan houdt het min of meer op.
Had Ulrich van Gobbel ook niet op jonge leeftijd al een versleten heup?
 
Back
Naar boven