XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Opvallend geen Spaans in de semis

Leuk, zoveel poen op het veld en dan er zo af gaan :roflol: Echte "Duitse" goals zoals de 7-1 tegen Brazilië. Die Muller is helemaal opgeleefd.

2 franse en 2 Duitse in de semis

hah! :thinking:

Wordt Barca het nieuwe Feyenoord? Zou leuk zijn een paar jaartjes wat meer nederigheid in Spanje.

Wat mij betreft wel, ik ben absoluut geen fanatieke voetbalfan maar ik haat Barcalona tot op het bot. Sowieso misselijkmakend die aanstellerige om kaarten zeurende schijnheilige spaanse voetballers.

Logo VoetbalPrimeur.nl
Mijn VP

'Barcelona zet bijna alle spelers te koop: status aparte voor Frenkie de Jong'

'Barcelona zet bijna alle spelers te koop: status aparte voor Frenkie de Jong'
Gepubliceerd: Zo 16-08-2020 om 10:32
seg

Na de vernederende en historische 8-2 nederlaag tegen Bayern München, moet niet alleen trainer Quique Setién het veld ruimen bij FC Barcelona. Ook de selectie van de Catalanen moet een metamorfose ondergaan, meldt El Mundo Deportivo.

De Catalaanse sportkrant heeft vernomen dat álle spelers te koop zijn, behalve Marc-André Ter Stegen, Frenkie de Jong en Lionel Messi. Ook de jongelingen Ansu Fati en Riqui Puig mogen niet weg. Luis Suárez is één van de zwaargewichten in de kleedkamer die kan vertrekken deze zomer. De 33-jarige Uruguayaan zou dan ruimte maken voor Lautaro Martínez van Internazionale.
Onder meer Ousmane Dembélé, Samuel Umtiti, Ivan Rakitic en Arturo Vidal worden al langer richting de uitgang geduwd, maar ook Sergi Roberto en Nelson Semedo staan mogelijk voor een transfer. Verder meldt MD dat Barça niet geheel tevreden is over Jordi Alba en Antoine Griezmann, waardoor zelfs hun toekomst niet veilig is in Camp Nou.

Dembele is echt de miskoop van de eeuw.

Heeft hij sowieso iets laten zien voor zijn marktwaarde?

Bartomeu heeft bijna louter miskopen gedaan. Dat is de oorzaak van alle ellende.

Wat doet Fekir bij Betis? :scratch: Zag grote club voor me na Lyon voor hem

't kan verkeren

Ik hoorde dat hij al in de trein zit.

Luuk scoort

Veel tempo en er gebeurd veel, maar wat een zaad wedstrijd

weer een peperduur team uitgeschakeld

Zou Koeman het EK laten schieten voor Barcelona?
Als hij een beetje vertrouwen in zichzelf heeft en in Nederland maak je het EK af waar je al 3 jaar aan werkt, heb je succes ga je het jaar erop meteen het WK erbij pakken (misschien als een van de kanshebbers) en kom je door naam en faam toch wel een keer bij Barca op het bankje terecht. Heb je alles als coach bereikt in een mooie volgorde.

Terug
Naar boven