- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 18%
MightyDuck zei:Zeer boeiend. Ik las een paar jaar terug ook een artikel met een medisch hooggeplaatst figuur die uit "de scene" was geknikkerd wegens teveel kritiek op AIDS. Zo'n beste professor die pleitte dat er al sinds tijden een medicatie tegen AIDS was, vooralsnog veilig opgeslagen in de kastjes van militaire laboratoria om de eerste decennia niet aan mensen te worden verstrekt aangezien de constante toediening van allerlei gifstoffen die aidsremmers worden genoemd veel meer centjes zou opleveren voor de farmaceutische industrie.
Evenals dat chronisch zieke patiënten werk opleveren in de gezondheidszorg op elk denkbaar vlak en op die manier door het wegvallen van zieken uit de maatschappij er in de hele bevolkingslaag nieuwe vacatures ontstaan, wat goed is voor de werkgelegenheid en het inkomen van de staat.
De heer in kwestie claimde niet zelden bedreigingen aan zijn adres te krijgen vanuit de schijnbaar bonafide maffiawereld van top medici.![]()
Ik weet zeker dat er geneesmiddelen zijn voor veel ziektes. Echter, als je een ziekte geneest, verdwijnt daarmee de vraag naar medicijnen. Volgens mij brengen dus farmaceuten remmers op de markt om zo lang mogelijk mensen te kunnen voorzien van geldverslindende pillen. Als ze uiteindelijk sterven is er genoeg verdiend en komt er wel weer een volgend slachtoffer.
Op het moment dat er ziektes worden genezen, hebben we geen farmaceuten meer nodig...
Het is dus een zelfvoorzienende business, die met behulp van veel belastinggeld en mensenlevens zichzelf verrijkt!