AndroidHealthClinic

Vogelgriep komt wel erg dichtbij nu

MightyDuck zei:
Zeer boeiend. Ik las een paar jaar terug ook een artikel met een medisch hooggeplaatst figuur die uit "de scene" was geknikkerd wegens teveel kritiek op AIDS. Zo'n beste professor die pleitte dat er al sinds tijden een medicatie tegen AIDS was, vooralsnog veilig opgeslagen in de kastjes van militaire laboratoria om de eerste decennia niet aan mensen te worden verstrekt aangezien de constante toediening van allerlei gifstoffen die aidsremmers worden genoemd veel meer centjes zou opleveren voor de farmaceutische industrie.

Evenals dat chronisch zieke patiënten werk opleveren in de gezondheidszorg op elk denkbaar vlak en op die manier door het wegvallen van zieken uit de maatschappij er in de hele bevolkingslaag nieuwe vacatures ontstaan, wat goed is voor de werkgelegenheid en het inkomen van de staat.

De heer in kwestie claimde niet zelden bedreigingen aan zijn adres te krijgen vanuit de schijnbaar bonafide maffiawereld van top medici. ???

Ik weet zeker dat er geneesmiddelen zijn voor veel ziektes. Echter, als je een ziekte geneest, verdwijnt daarmee de vraag naar medicijnen. Volgens mij brengen dus farmaceuten remmers op de markt om zo lang mogelijk mensen te kunnen voorzien van geldverslindende pillen. Als ze uiteindelijk sterven is er genoeg verdiend en komt er wel weer een volgend slachtoffer.

Op het moment dat er ziektes worden genezen, hebben we geen farmaceuten meer nodig...

Het is dus een zelfvoorzienende business, die met behulp van veel belastinggeld en mensenlevens zichzelf verrijkt!

Yep, 2 coole links op deze pagina. Dat dossierx.nl is he-le-maal te gek want samenzweringstheorieën zijn altijd leuk, vooral als ze wel eens waar zouden kunnen zijn. Want ook sceptici moeten toegeven dat de farmaceutische industrie heel erg machtig is, en dat er al vaak genoeg is aangetoond dat het de farmaceutische industrie vooral gaat om geld verdienen i.p.v. mensenlevens redden. :(

De omschrijvingen van wikipedia lezen als een spannend boek:
The first recorded case (NOTE: not the index case) was a Mabalo Lokela, a 44 year old school teacher just returning from a trip around Northern Zaire, who was examined at a hospital run by Belgian nuns. His high fever was diagnosed as possible Malaria and he was given a quinine shot. Lokela returned to the hospital every day. A week later his symptoms included uncontrolled vomiting, severe diarrhea, headache, dizziness, and trouble breathing. Later the bleeding began from his nose, mouth, and rectum. Mabalo Lokela died on September 8th, 1976, roughly 14 days after the onset of symptoms.:eek: :eek:

Zie je het voor je? Dan lig je op bed uit al je lichaamsopeningen te bloeden. Daar kan de builenpest nog een puntje aan zuigen, net een ****ing horrorfilm!:eek:

Laatst bewerkt:
Die dossier X site is wel erg gestoord door te stellen dat AIDS niet bestaat. Vertel dat gezellig aan de miljoenen die gestorven zijn aan die ziekte, graaf ze op en zeg tegen ze 'het was geen AIDS'.

Wat een bullshit site, ook een verhaal van die goddienstfanaat Peter Scheele te vinden. Die maar even met wat crap de theorieen van Darwin wil ontkrachtigen.

Dossier Niks i.p.v. X.

EricR zei:
Die dossier X site is wel erg gestoord door te stellen dat AIDS niet bestaat. Vertel dat gezellig aan de miljoenen die gestorven zijn aan die ziekte, graaf ze op en zeg tegen ze 'het was geen AIDS'.

Wat een bullshit site, ook een verhaal van die goddienstfanaat Peter Scheele te vinden. Die maar even met wat crap de theorieen van Darwin wil ontkrachtigen.

Dossier Niks i.p.v. X.

Dat wordt juist in het verhaal uitgelegd. Niet AIDS is het probleem (het bestaat zelfs niet eens), maar normale ziektes als griep, longontsteking en andere infecties. Omdat men beweert een bepaald patroon te herkennen in het afweersysteem van de patient (wat dus altijd bij deze ziektes het geval blijkt te zijn) krijgt men automatisch de stempel: Aidspatient.

Vervolgens worden patienten niet voor hun aandoening behandelt, maar voor aids en dat levert de problemen op door de veel te zware medicijnen.

Dat er heel misschien middelen zijn gevonden die AIDS of andere ziektes bestrijden kan waar zijn. Maar dan meer omdat ze heel zeker willen zijn dat dit soort middelen werken, het zou jammer zijn als je grote groepen zieken blij maakt met een dode mus.

Als je een vaccin op de markt brengt tegen AIDS dat werkt word je onnoemlijk veel rijker dan met een remmer. Farmaceutische maffia bestaat, maar de meeste wetenschappers die werken aan vaccins zijn mensen die zich inzetten om mensen beter te maken niet om geld te verdienen aan het uitbrengen van middelen die alleen symptomen bestrijden. Zo'n grote samenzwering van het geheim houden van bepaalde vaccinaties betekent dat er tienduizenden wetenschappers hetzelfde idee moeten hebben. Dat terwijl veel wetenschappers werken voor kleine bedrijven, die er juist bij gebaat zijn om een middel op de markt te brengen dat uniek is. Een remmer is dat al lang niet meer.

Lauw zei:
Ebola is een zogenaamd macho-virus, oftwel een virus dat zeer dodelijk si en een zeer korte incubatietijd heeft. Daardoor is de ziekte ook relatief onschuldig, want voordat je de kans krijgt om heel veel mensen te besmetten lig je al op je bed uit al je lichaamsopeningen te bloeden. :eek:
hmmm, weer wat geleerd :rolleyes: :D

Myth: The virus kills so fast that it has little time to spread. Victims die very soon after contact with the virus.
Reality: The incubation time is actually 2-21 days. That means that you can be walking around with the virus for up to 3 weeks before you show any symptoms at all. The average time from onset of early symptoms to death varies but is usually around 8-10 days and sometimes up to 2 weeks.

Myth: The virus symptoms are horrifying beyond belief. Victims of Ebola suffer from squirting blood, liquifying flesh, zombie-like faces and dramatic projectile bloody vomiting.
Reality: Only a tiny fraction of Ebola victims have severe bleeding that would be even somewhat dramatic to witness. Most of the bleeding is subtle, occurring internally. Ebola symptoms are usually limited to extreme exhaustion, a high fever, headaches and body pains.
lol, ze doen net of die symptomen helemaal niet zo erg zijn :D

• Topic Starter Topic Starter
Desalniettemin; als er bij je Ebola of een variant geconstateerd wordt doe je er goed de hand aan jezelf te slaan.

ik ga binnenkort een Ebola-kuur doen.
ik zal jullie up-to-date houden met before en mogelijkerwijs after pics.

grtz,
Ron

MrJ zei:
Desalniettemin; als er bij je Ebola of een variant geconstateerd wordt doe je er goed de hand aan jezelf te slaan.

Hmm zou jij dat doen? Als je zo'n gruwelijke ongeneeslijke ziekte had jezelf snel vermoorden voor je pijn kreeg? Dat is wel erg rigoreus eigenlijk, geen idee of ik dat zou doen. Ben je ook zo ineens weg.

• Topic Starter Topic Starter
MightyDuck zei:
Hmm zou jij dat doen? Als je zo'n gruwelijke ongeneeslijke ziekte had jezelf snel vermoorden voor je pijn kreeg? Dat is wel erg rigoreus eigenlijk, geen idee of ik dat zou doen. Ben je ook zo ineens weg.

Ik denk het wel ja.

10 dagen langer leven met veel pijn lijkt me een minder aantrekkelijk gedachte dan er tussen uit stappen om je die ellende te besparen.

@Boegie: Dit is een serieuze sectie he. :)

Ik vind dat stuk over aids wel cool. Het enige waar ik niet in mee kan gaan is ontkenning van het virus zelf.
Ik geloof wel dat de farmaceutische industrie vooral centjes wil verdienen. En ik geloof ook wel dat ze daar ook methoden voor gebruiken die het daglicht niet kunnen verdragen. Verder geloof ik ook wel dat een hoop conservatieve Christenen Aids helemaal niet zo erg vinden en het vooral zien als een straf van God.
Maar ik geloof dus niet dat het AIDS virus zelf niet bestaat want dat virus is toch al lang en breed direct (dus niet mbv anti-lichamen of vage tests)aangetoond? (inclusief electronenmicroscoop plaatje meen ik me te herrineren).

MrJ zei:
Ik denk het wel ja.

10 dagen langer leven met veel pijn lijkt me een minder aantrekkelijk gedachte dan er tussen uit stappen om je die ellende te besparen.

@Boegie: Dit is een serieuze sectie he. :)

Hmm met wat morfine/heroine kun je nog een tijd doorleven. Niet dat je veel waard bent, maar je kunt dierbaren nog tot op het randje zien.

MightyDuck zei:
In sommige situaties is crack / opium / heroïne of morfine misbruik te rechtvaardigen. Een ziekte met weinig kans op overleven en een grote kans op een zeer pijnlijke mensonterende dood is zo’n situatie.

Dus als ik Zaïrese Ebola krijg, dat is de meets dodelijke variant heb ik net gelezen, dan druk ik een spuit bruin in m'n arm en rook ik er een pijpje crack achteraan. **** you Ebola, excuse me while I kiss the sky :D

Ach jongens; dood gaan we allemaal toch wel.

No one ever really dies;)
On topic, ik denk idd dat er een keer een virus of epidimie of ziekte of hoe je 't ook wil noemen die een groot gedeelte van de mensheid uit zal roeien...

Ik geloof dat er reeds berichten zijn geweest van aziatische BBers die gestorven zijn door vogegriep.

Een of andere pandemie lijkt idd onvermijdelijk. Als ik soms zie en besef wat mensen allemaal doen dan hoop ik soms op een verschrikkelijk virus dat hen treft.

WTF werkt azie niet schoon ofzo? tis elke keer daarvandaan:S

Ik denk dat de kans dat de mens elkaar zelf uitmoord (ww3 met nukes ofzo) nog groter is dan een wereldwijde epidemie :)

Lauw zei:
In sommige situaties is crack / opium / heroïne of morfine misbruik te rechtvaardigen. Een ziekte met weinig kans op overleven en een grote kans op een zeer pijnlijke mensonterende dood is zo’n situatie.

Dus als ik Zaïrese Ebola krijg, dat is de meets dodelijke variant heb ik net gelezen, dan druk ik een spuit bruin in m'n arm en rook ik er een pijpje crack achteraan. **** you Ebola, excuse me while I kiss the sky :D

ik zou in zo'n situatie een dikke Ferrari, Lambo, of Porsche jatten en mezelf met 300+ in een boom/vangrail of iets dergelijks jagen!!

die grijns krijgen ze nooit meer van mijn smoel af!!:D:D:eek::D:D

Terug
Naar boven