MuscleMeat

Voor/na foto's, 1jaar 7maanden.

vind het hele nette vooruitgang. ben ook met ongeveer dezelfde stats begonnen als jij . echt lastig om van zo ver te komen.

succes man je komt er wel

Mooie progressie, vooral je schouders vind ik erg netjes.

Gewoon zo door gaan :thumbs:

Damn je was echt skinny, zeer goede prestatie ik denk dat je heel wat complimentjes krijgt in je eigen omgeving.

omfg! die begin foto's:eek: je was volgensmij nog even droog als cutler die de olympia draait, alleen jij dan het hele jaar door :p

goede progressie overigens!

Dat was na 1 jaar training, zoals iedereen weet heb je in 1 jaar niet de perfecte techniek, ik heb nu de goeie techniek, en zak bij het squaten ook helemaal tot onder, vandaar de krachtstats. En ik was op dat moment met creatine bezig en had me s'avonds gewogen, het overtollige water is nu uit mn lichaam en ik heb me op nuchtere maag gewogen, vandaar het gewicht.

Volgens mij kan je nooit helemaal de perfecte techniek hebben.
Maar dat is toch geen smoes voor een eerste jaar trainen ?
Dan kan je toch net zo hard knallen.
Ik wil niet haten hoor, want je dikke progressie gemaakt!

zoals je zelf al weet er mag wel wat meer massa op. nette vooruitgang!

Goeie progressie.

Je staat niet op zeven á 8 procent. Eerder 12%.

• Topic Starter Topic Starter
12%?!
Haha dat denk ik toch ff niet vriend, mischien lijkt dat zo op die foto,
je moet me eens int echt zien.

Dikke voouitgang kerel! Echt netjes. Schat je eerder op een 8 a 9% ofzo. Iig nog steeds goed droog. Lekker door eten en door knallen, goed bezig! :thumbs:

12%?!
Haha dat denk ik toch ff niet vriend, mischien lijkt dat zo op die foto,
je moet me eens int echt zien.

Zucht...

Laat je een clippen met een harpenden tang, DE autoriteit op het gebied van vetpercentagemeting. Je zult vast op zo'n lullig weegschaaltje gestaan hebben of geclipt zijn met een tang van 2 tientjes maar ik verzeker je als je op 7 stond heb je de strepen op je reet. Ik heb al heel wat mensen geclipt met proffesioneel materiaal en dit is geen 7 á 8 procent. check anders mijn foto's, daar stond ik met harpenden op 12.

Zeer net resultaat, al helemaal gezien je leeftijd!

nope, heb me speciaal bij de huisarts laten clippen met een harpenden tang, daar kwam 7,8% op uit. En strepen op de kont heb je als je op het podium staat, dan heb je zo'n 5/6%.

en wanneer is dat geweest dan want je zegt in post 1 dat je denkt rond de 7/8 procent te zitten. Bij 7.8% zouden je spieren veel beter te zien moeten zijn en zou je veel vasculairder moeten zijn. hooguit 10% als laagste.

Buhahaha gast je zou dokter moeten worden:S.
Foto's vertekenen vaak, mja wat jij wilt!

Goeie foto's en goeie vooruitgang :thumb:

Hele goeie vooruitgang, gap ! Doe zo verder. Je schouders knallen !

Je kop is wel gigantisch achteruit gegaan. Dat witte ronde hoofd stond je beter

Pff, jij was echt ****ing skinny in het begin, he. :D

..

Terug
Naar boven