Fitness Seller

Voor/na foto's, 1jaar 7maanden.

die armen zen toch spectaculair gegroeid ^^. keep up the good work

Kijk is aan! living proof dat iedereen breder kan worden:D

• Topic Starter Topic Starter
Njaa goed het doet er ook niet echt meer toe,;)
Iedereen erg bedankt voor de reacties..
En ik knal gewoon lekker verderrrrrr...:@:D

En gelijk heb je:cool: En jouw triceps.....GRRRRR die wil ik hebben! :p

Tga heb jij ook een topic met foto's?

Ik zag toevallig dat je evengroot was, zelfde kilo's en evenoud bent.

Hoelang train je al?

Tga heb jij ook een topic met foto's?

Ik zag toevallig dat je evengroot was, zelfde kilo's en evenoud bent.

Hoelang train je al?

Ik ben even groot, iets minder droog, ondertussen 82.5 kg, geen topic met recente foto's. Ik train nu sinds maart serieus, maar meer powerlifting gericht....daarvoor ongeveer een jaar aankloten, wel van 68kg naar 82.5 in 2 jaar tijd hehehe. Ik zal ff kijken voor een recente pic

8-9% hoger echt niet

Als ik opde foto nog pensj zie vertekend die niet. Heel simpel, gewoon geen 7 á 8 procent. Live with it.

:roflol: Oh boy daar hebben we de man van de vet percentages weer........
Jij gelooft ook nooit bij wie dan ook zijn percentage. Begint echt lachwekkend te worden ondertussen. Hij staat net als wat rob zegt echt wel op 8 a 9% hoor........no way dat dat 12 is wat jij roept.....:roflol:

oe het word nog mooier.....stepen op je reet bij 7% :roflol:......gast veel wedstrijd atleten die onder 5% zitten, hebben nog geen strepen op de reet

Laatst bewerkt:
Nice progress kerel ;)

Welk trainingsschema volgde je (ongeveer)? En je zei dat je veel shakes dronk, welke dronk je dan en hoeveel?

Alvast bedankt & keep up the good work!

Jij gelooft ook nooit bij wie dan ook zijn percentage. Begint echt lachwekkend te worden ondertussen. Hij staat net als wat rob zegt echt wel op 8 a 9% hoor........no way dat dat 12 is wat jij roept.....:roflol:

oe het word nog mooier.....stepen op je reet bij 7% :roflol:......gast veel wedstrijd atleten die onder 5% zitten, hebben nog geen strepen op de reet

Och ons geolied roze pensje is er weer.
Serieus, hoelang train je nu al en wat heb je tot nu toe bereikt?? Ga lekker hardlopen, mischien raak je dan ooit onder de 14%.

Kom dan met een fatsoenlijk weerwoord. 80% hier heeft gewoon geen kijk of wat iemands of eigen bf is. Nattevingerwerk met de spiegel als uitgangspunt. Ik heb gigantisch wat mensen geclipt in de gym waar ik werk met een professionele tang, een vriend van mij clipt al een paar jaar mensen in de winkel waar hij werkt met een harpenden. Het valt altijd tegen.

Kom dan met een fatsoenlijk weerwoord. 80% hier heeft gewoon geen kijk of wat iemands of eigen bf is. Nattevingerwerk met de spiegel als uitgangspunt. Ik heb gigantisch wat mensen geclipt in de gym waar ik werk met een professionele tang, een vriend van mij clipt al een paar jaar mensen in de winkel waar hij werkt met een harpenden. Het valt altijd tegen.

Kan best allemaal zo zijn jongen. Ben ook geclipt met een harpenden, ook met andere tangen. Ook door verschillende mensen. Dus weet van mij zelf aardig wat voor % ik op een bepaald moment heb.

Op 1 punt heb je gelijk en dat is dat op dit forum vaak een te laag % geroepen word......Maar jij trek het weer tever de andere kant op.

Sommige gaan ook op een weegschaal staan maar dat klopt ook nooit. Heb vandaag nog een officele medische keuring gehad en die gaf bij mij 9,8% aan (was een officieel apparaat op voeten, handen en buik, ding nam ook buikomtrek mee), maar weet gewoon dat ik ergens rond de 13% zit nu.

En nu kap ik ermee. We vervuilen het topic.

Ik trainde als volgt:

Ma: Borst-Bicep.
Dinsdag: Benen-buik
Donderdag: Schouders-Triceps
Vrijdag: Rug-Nek

Herhalingen tussen de 6 en de 10. En alles met dumbbells of stang.
Ik drink s'morgens Weightgainer&proteine, voor de training Proteine, na de training Weigtgainer&proteine, en voor het slapen Caseine.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Laterssss..

Nice progress kerel ;)

Welk trainingsschema volgde je (ongeveer)? En je zei dat je veel shakes dronk, welke dronk je dan en hoeveel?

Alvast bedankt & keep up the good work!

Ik riep 12, en dat is 12. Kijk naar die t**ten, rug en armen man. Dat is echt niet onder de 10.

Van jouw heb ik geen bevestiging nodig sjekoog:D..

Terug
Naar boven