Fitness Seller

Voorbeelden van buffe gasten met veel uithoudingsvermogen?

zo gelijk hem zullen er ook niet veel tussen lopen , die is wel extreem goed gebouwd,heeft veel weg van de lichaamsbouw van richardson.Doet die niet mee aan wedstrijdbodybuilding?

2m0jkm.jpg

op dit moment ren ik een half uur op een aardig tempo aan 1 stuk door, weet niet hoe lang zo'n cooper test is maar zou ik em kunnen uitlopen ?

weeg nu ook rond de 100kg

Mijne gaat tot 20 minuten; de officiële zou tot 22 kunnen gaan, maar zeker niet meer. Je moet de hele tijd over een afstand van 20 meter heen en weer lopen en je moet telkens bij de biep aan de overkant zijn, dus over de lijn. Je mag bij het lopen naar de andere kant geen bochten nemen. In het begin gaat het erg traag, dus je kan gewoon stappen, maar het gaat telkens sneller en sneller.
Het probleem is dat het niet puur uithouding is, maar je moet je ook telkens opnieuw optrekken. Hoe langer het duurt hoe zwaarder, want je sprint dan echt hevig en dan moet je eigenlijk tot stilstand komen en weer optrekken en sprinten. En dit steeds sneller:rolleyes:

Je zou het kunnen zien als een intervaltraining die je progressief zwaarder maakt (elke keer intensiteit ietsjepietje verhogen), waarbij je dan de tijdsduur constant houdt (die zou eigenlijk ook korter moeten worden, maar zonder de test zelf is dat te complex). In de normale intervaltraining blijf je dan rustig doortrappen/lopen; maar nu zou je gewoon meteen stil moeten staan en dan opnieuw vertrekken zonder rust. Natuurlijk zijn de eerste 6-8 minuten redelijk easy aangezien de intensiteit nog niet zo heel hoog ligt.

EDIT: oops dit wat ik hier zeg is de shuttle-run test. Cooper test is idd wat hieronder wordt uitgelegd :)

Laatst bewerkt:
wat is de naam van die kerel Daniel20?

op dit moment ren ik een half uur op een aardig tempo aan 1 stuk door, weet niet hoe lang zo'n cooper test is maar zou ik em kunnen uitlopen ?

weeg nu ook rond de 100kg

is coopertest niet iets anders dan die piepjestest, d8 dat het bij coopertest de bedoeling was om in bepaalde tijdsspanne (12 min als ik me niet slecht herinner van vroeger op school) zoveel mogelijk afstand te lopen??

is coopertest niet iets anders dan die piepjestest, d8 dat het bij coopertest de bedoeling was om in bepaalde tijdsspanne (12 min als ik me niet slecht herinner van vroeger op school) zoveel mogelijk afstand te lopen??

coopertest s inderdaad 12 minuten ;)!

Badr Hari

hahahahah

Wat dacht je van MMA vechters... om 3 * 5 minuten als een beest te keer kunnen gaan in een UFC fight moet je ook bij een hoger gewicht en beestachtige conditie hebben.

Ik zou Brock Lesnar wel eens een shuttle-test willen zien doen :)

Brock lesnar is een sukkel klein kindje.. wint ook alleen maar omdat het een showworstelaar is geweest en beest achtig sterk is...
maar zijn uithoudings vermogen valt in het niets vergeleken bij de rest

Voorbeeld!
heb je de training gezien van rashad evans van ufc 114 tegen quinton ?
als je die training ziet dat is zo hoog niveau...
die gast loopt met gemak zo shuttle test..
kijk maar eens hoe die gasten trainen. valt onze training bij in het niets;)

Laatst bewerkt:
Brock lesnar is een sukkel klein kindje.. wint ook alleen maar omdat het een showworstelaar is geweest en beest achtig sterk is...
maar zijn uithoudings vermogen valt in het niets vergeleken bij de rest

Ik riep maar een naam... zat meer te denken aan die Rus, maar kon (en kan) niet op zijn naam komen. Stille gast, maar ik heb een trainingsfilmpje gezien ... man wat een beest (Fedor Emilienko ?)

Voorbeeld!
heb je de training gezien van rashad evans van ufc 114 tegen quinton ?
als je die training ziet dat is zo hoog niveau...
die gast loopt met gemak zo shuttle test..
kijk maar eens hoe die gasten trainen. valt onze training bij in het niets;)

Nog niet gezien. (maar hij is al binnen Ik zal er eens op letten)

Terug
Naar boven