Fitness Seller

Voordeel hard blijven trainen na kuur?

Sunnybitch

Dutch Bodybuilder
Waardering
80
Lengte
1m78
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Iedereen zegt altijd na je kuur blijven hard trainen. Moet eerlijk zeggen dat ik het voordeel hiervan niet snap, ik trainde 5 jaar naturel (5 jr serieus maar 3 jr met dieet) en kwam op een zware plateau te zitten voor 4 maand lang waarna ik besliste om te kuren, weet dat ik in die 5 jaar verschillende trainingstijlen heb gehanteerd en me lichaam dus al veel kende. Nu telkens tussen kuren door kom ik natuurlijk geen gram aan, wat is dan het voordeel om als een psycho te trainen als ik off ben? Om je kuurgains te houden? die houd ik ook door een milde training hoor.

De enige reden dat ik hard zou trainen tussen de kuren door zou zijn als ik year round op hgh zit omdat dat lijkt blijven te werken.. tot het tegendeel bewezen is uiteraard iemand commentaar?

Als je toch naar de gym gaat waarom zou je dan niet hard gaan trainen. Denk dat je meer gaat verliezen als je niet goed genoeg blijft trainen. Iets minder vaak gaan trainen bijvoorbeeld van 7 naar 5 dagen per week snap ik nog wel

• Topic Starter Topic Starter
Als je toch naar de gym gaat waarom zou je dan niet hard gaan trainen. Denk dat je meer gaat verliezen als je niet goed genoeg blijft trainen
tussen elke tussenperiode van de voorbije 3 kuren geen gram verloren(buiten na de 2de als ik op vakantie ging 1kilo) dus...

• Topic Starter Topic Starter
Ikzelf nu mijn 2e kuur afgerond, 2 weken na nakuur nu. Wel 2,5 kg lichter en zie er iets minder vol uit maar niemand valt het op. Kracht blijft ook nog steeds hetzelfde. Maar waarom zou je uberhaupt minder hard willen gaan trainen na een kuur? Ik zou dan echt bang zijn om nog extra in te gaan leveren
zal wel watergewicht zijn he..het is niet dat ik minder hard wil trainen. Het is gewoon als de set moeilijk wordt of je weet wel de laatste reps om tot failure te gaan, nou ik moet daarvoor wel over die mental edge zijn, en dus weten waarvoor ik train zeker in het heetst van de strijd als het moeilijk wordt, en als ik maar denk dat ik eigelijk geen gram aanzet heb ik ook geen reden om zo hard te gaan snapie :)

uit curiositeit: hoe lang ga je "off" tussen cycles?

Terug
Naar boven